Miks kaikilla muijilla on facebookissa jotain 500-1000 kaveria?
Siis ihan oikeasti? Jotenkin tuntuu että kaikki naiset, etenkin nuoret ovat erittäin sosiaalisia. En ole ikinä nähnyt fb:ssä ketään muijaa jolla ei olisi alle 400 kaveria. Ja kaikilla heidän kuvilla on satoja tykkäyksiä. Ite olen siis palavasti ihastunut yhteen nuoreen naiseen jolla on facessa yli 850 kaveria ja itellä vain 60. Jotenkin ahdistaa että musta tulis "julkkis" jos alkais suhteeseen tän naisen kanssa ja olen muutenkin niin ujo ja uusien ihmisten tapaaminen on niin vaikeata ja pelottavaa. Ja kuvitteleekohan hänen kaverinsa, että olen joku nolife nörtti?
Terveisin 19 vuotias kolli.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Missä julkkispiireissä liikut? T. nuori nainen ja 3 ihmistä facessa, mutta he ovatkin oikeat ystäväni.
Mul on itellä sellanen 20 kaverin porukka joista 5 on kaikkein läheisintä.
Nämä naiset ovat siis heidän kavereita/tuttuja jotka ovat jotenkin todella suosittuja facebookissa, kun heillä on kaikilla keskimäärin 400-1000 kaveria.
ap
Ja en muutenkaan tiedä uskallanko pyytää tätä ihastustani ulos.
Hän siis opiskelee oikeustieteellisessä ja itse olen varastomies tuoretuotevarastossa.
Tää muija nauraa mulle ihan salee, että "en voi olla tollasen kouluttamttoman paskaduuni juntin kanssa". Kuten kaikki naiset muutenkin ajattelee tolleen, että miehen pitää olla korkeasti koulutettu ja tienata vähintään 5000 euroa kuussa.
Työmiehenä joudun näköjään tyytymään käteen ja naimisiin en pääse. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 70 kaveria ja 6-10 tykkäystä kuvissa. Terve vaan.
Itellä vähän sama juttu
ap
Mulla on varmaan joku 40-50. En muista tarkkaan. Niistäkin 1/3 voisi pudottaa pois. En hyväksy kaveripyyntöjä nykyään sellaisilta joiden kanssa ei olla missään tekemisissä (vrt vanhat koulukaverit). Minusta naurettavaa olla fb kaveri, jos oikeassa elämässä kadulla törmätessä ei edes moi sanota.
Jos naisella on paljon miespuolisia kavereita niin kannattaa pysyä helvetin kaukana. Ne on kaikki vain pillun perässä ja nainen hyppää heti seuraavan kyrvän juureen, jos vähänkin tulee riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kehityksessä miehiä jäljessä. Siksi 99 prosenttia kehityksestä on miesten aikaansaannosta. Sitä yritetään sitten korvata kaikella mahdollisella: meikillä, feikkisosiaalisuudella, "tunneälyllä".
Ehkä, mutta sitten on sun kaltaiset miehet, jotka ovat niitä ihmiskunnan tyhmimpiä yksilöitä. Sekä kaikkein älykkäimmät, että kaikkein tyhmimmät, kuten sinä, ovat miehiä. Ei älykkäiden miesten tekemiset ole tyhmien miesten ansioita vähissäkään määrin, joten älä ota kunniaa siitä, mitä et ole tehnyt.
Yhtä lailla on miehiä, joilla on lähemmäs 1000 fb-kaveria, ja valittavat sitten päivityksissään miten yksinäisiä ovat. Go figure...
Suurimmalla osalla ikäisistäni parikymppisistä mies ja nais kavereistani on fbssä n.200 kaveria. Itselläni myös. Joudun välillä karsimaan listaa ja suurin osa edelleen turhia, mutta en raaski poistaa nykyisistä ketään, koska suurin osa opiskelupiireistä ja kansainvälisiä kavereita (reissuilta, vaihdosta, yliopiston kv-tyyppejä...). Näihin ihmisiin tulee pidettyä tyyliin kerran vuodessa yhteyttä ja olisi ehkä vähän loukkaavaa poistaa heidät, kun sitten joskus yrittävät ottaa yhteyttä. On ihan hyvä verkostoitua ainakin nuorena ja olla edes näennäisiä kontakteja.
Mutta fb ei todellakaan ole se kavana, jossa itsestään kannattaa jakaa kaikki, jos kavereita on yli 400. Ja mielestäni tuollainen överimäärä on aika säälittävää, koska kaikkihan sen tietää, ettei kenelläkään ole noin paljon oikeita kontakteja. Siitä puhe mistä puute jne. Eli usein ne ison seuraaja ja tykkääjä määrän omaavat ovat niitä yksinäisiä, joilta puuttuu ne tosielämän sydänystävät.
Tunnet sellaisia naisia jotka lisää kaikki tapaamansa ihmiset kaveriksi facessa, tuttujesi tapoja ei voi yleistää koskemaan koko populaatiota (=naisia). Itsellä ja suurimmalla osalla naistuttavistani fb-kavereita on 150-300 kpl.
Se on jotenkin ironista, että täällä Espoossa on yli 260,000 ihmistä ja kaikki nuoret jotenkin tietää tai tuntee toisensa. Varsinkin just nuorten naisten kanssa.
ap