Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko jotkut naiset, että muut eivät huomaa heidän viiksikarvojaan?

Vierailija
11.09.2016 |

Todellakin huomaamme. :)

Miksi ette poista niitä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkarvat tulisi nyppiä myös, ne on härskin näköiset!

Itse kasvattelen nenäkarvojani koko alkuvuoden ja sitten laitan letille talvea varten ja kiepautan kaulaan kuin kaulahuivin. Lämmittävät kivasti.

N24

Vierailija
22/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin paksuja ja tummia ja nopeasti kasvavia, että alkaa nypittynäkin tulla sellaista näkyvää pikkusänkeä, joka ei vielä tartu pinsettiin eikä epilointikoneeseen. Ihoni on hyvin vaalea, joten hyvin näkyy.

Ainoa, mikä auttaisi, olisi varmaan höylällä ajamunen joka aamu. Siinä on vaan se, että jos joskun unohtuu, on näky kamala.

Käytätkö e pillereitä? Olen huomannut että tummahiuksisst jotka syö e pillereitä heille kasvaa viikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei aina huomaa hämärässä kylppärissä, eikä siitä kulmasta mistä katsoo peiliin. Lisäksi jos iho on herkkä tai ohut niin ei ole ihan helppo vahata tainyppiä ja toisaalta kuka haluaa ajella ja saada sängen? Siinäpä sinulle syitä. Jos olisit vaivautunut miettimään, olisit ehkä keksinyt ne itsekin herneen kokoisilla aivoillasi.

Vierailija
24/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hormooniperäisen sairauden kivana lisänä on hirutismi, eli siis karvaa kasvaa vaikka muille jakaa.

Tummaa karvaa on käsissä asti niistä viiksistä puhumattakaan. Kaikkeni olen tehnyt että voisin välttyä muiden ihmisen tuomimiselta. Viikset, leukaan ja kaulaan kasvavat karvat vahaan 2-3 kertaa kuussa, käsikarvat ajelen kerran viikossa, vahaan sääret ja jalat, koska varpaatkin ovat karvojen peitossa, navan lähistölle kasvavat vahaan, bikinirajan vahaus vaatii pelleilemättä puoleen reiteen asti vahaamista koska karvoja on sinne asti. 

Eli siis kyllä, olen hyvin tietoinen että ne viikset kasvavat, mutta en voi sille mitään enempää kuin nyt voin.

Ei ole kovinkaan kivaa olla 23 -vuotias nainen joka olisi karvaisempi kuin poikaystävänsä jos ei käyttäisi satoja euroja ja lukemattomia tunteja kuukausittain siihen ettei Iltalehteen ilmestyisi havaintoja keskustassa bongatusta lumimiehestä. 

Vierailija
25/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko jotkut naiset, että muut eivät huomaa heidän typeryyttään? Kyllä huomaavat, sivistäkää itseänne!!!

Vierailija
26/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, kasvoissa on untuvaista karvaa ihan syystä. Suojelee kasvoja esim kylmältä, joka on etenkin Suomen talvessa hyödyllistä. Lisäksi ei mun viiksiä ainakaan nää ellei ole millimetrin päässä naamasta:D Ketä kiinnostaa, ihan normaalia. Tietty jos on niin tapahtumaköyhä elämä että on aikaa ja kiinnostusta puunata itseään kokoajan.... Itse keskityn opiskeluuni ja harrastuksiin :)

Vierailija
27/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkarvat tulisi nyppiä myös, ne on härskin näköiset!

Ei saa nyppiä. Nenäkarvat ottaa kiinni pöpöjä yms. Trimmailla saa jos ulos pukkaa mutta ei missään nimessä nyppiä.

Vierailija
28/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mää niin tykkään olla concihta whurst!!

Vierailija
29/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaista tummaa karvaa, joka varmaan näkyy muille...hävettäähän se vähän. Nyt ei siis puhuta untuvaisesta nukasta, ikävä kyllä. Pinseteillä nypin pahinmpia pois, mutta aina ei jaksa/ehdi/muista. Mietin kyllä välillä, yököttääkö se muita, mutta... Itsehän mä siitä kärsin jos muita yökötän, (ja inhoo sit mua) mutta harmittaa jos joku on niin pinnallinen.

Vierailija
30/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ei haittaa, että sinä huomaat.

Vierailija
31/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro 19 ja en ole koskaan käyttänyt e-pillereitä.

Ongelma on tosiaan ne niin pienet tummat ja paksut karvanalut, jotka näkyy vitivaljoisesta ihostani, muttei vielä tartu pinsettiin tai epolointikoneeseen. Ärsyttävää.

Epiloida tarttis vähintään joka kolmas päivä. Jos antaa kunnolla rehottaa ja sitten epiloi pitkän karvan, saa olla viikonkin rauhassa. Jos ajaisi höylällä, se oliis ihan pakko tehdä 2 kertaa päivässä.

Vierailija
32/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näe niitä enää itsekään, vaikka on silmälasit. 

Vierailija
33/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun siis kerran pöivässä. Kirjoitin väärin, kun mietin samalla exääni, joka joutui tekeen sen kahdesti päivässä. Joillain miehillä on noinkin.

Vierailija
34/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Olen maksanut n.4000e laseroinnista kasvojen alueelle (viikset+lauka&kaula) ja pariin muuhun ongelmapaikkaan, sheivaan joka aamu, nypin jokaikinen päivä, olen kokeillut jos mitäkin rasvaa ja tuotetta, syönyt hormoneita ja maksanut verikokeista satoja euroja ongelman selvittämiseksi, kärsinyt verestävästä ihosta, kivusta, turvotuksesta, mustelmista, tulehtuneista karvatupista ja hillittömästä häpeästä. Mutta kun kasvavat silti.

Vierailija
35/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koululainen huomautti mulle mun viiksistä pari vuotta sitten. Laitoon rillit päähän ja hyvän valon vessaan ja järkytyin. Varasin siltä seisomalta ajan laserointiin, jossa kävin 4 kertaa. Olen myt viiksetön. Kiitos tyttärelleni.

Vierailija
36/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesin luomuksi. En enää viitsi tuhlata aikaani joidenkin karvojen nyppimisiin enkä ajelemisiin. On parempaakin tekemistä, kuin miellyttää teitä ukkoja.

Tai ennemminkin miellyttää akkoja.

Vierailija
37/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 34 kysyy tässä samalla muuten, että onko jollakin positiivista kokemusta neulaepilaatiosta? Karvat ovat pikimustia ja iho vitivalkoinen, mutta laserointi ei silti tehonnut muuten kuin intiimialueille (=sisäreisiin etc).

Vierailija
38/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen vahaaminen sattuu ja kun kerran sheivaa niin sitä saa olla sitten sheivaamassa joka päivä.

Vierailija
39/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpään pitäisi olla niin sileä ja meikattu, mutta alapää saa (tai pitää) joidenkin miesten mielestä näyttää yliajetulta rämemajavalta. Missä logiikka?

Vierailija
40/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kasvaa sen verran paljon viiksiä ja partaakin, että joudun kylmävahaliuskoilla noin kerran kuukaudessa ajamaan nassun katseita kestävään kuntoon. Karseeta jos naisella on selkeästi näkyvät viikset, aivan eri asia kuin normaali ylähuulen haituva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme