Mikä ihmeen kompleksi miehillä on jalkojen kanssa?? Useampi tuntemani mies on käyttänyt liian isoja kenkiä???
Kun vertaa jalkaterien kokoa niin mulla on 38 ja usealla tuntemalla miehellä näyttää olevan melkein saman kokoinen jalka tai ehkä aavistuksen isompi ja silti heillä on muka 41-42 jalka.
Kommentit (14)
Naiset on sanoneet, että isot kengät/iso penis.
Monella miehellä nyt on muutenkin liian isot vaatteet, kun äiti on pilannut poikansa ostamalla aina vaatteet ja siinä samalla varannut "vähän kasvun varaa" poikakullalle.
Toinen on liian isot housut. Vaikka miesenemmistön reidet ovat aika vaatimattomat, tämä fakta pitää huolellisesti peittää reilun kokoisilla farkuilla. Moni mies pelkää esitellä kroppaansa yllättävän paljon. Suihkukin aristaa jopa suurinta osaa. M35
Isot jalat/kädet, iso vehje :D
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on liian isot housut. Vaikka miesenemmistön reidet ovat aika vaatimattomat, tämä fakta pitää huolellisesti peittää reilun kokoisilla farkuilla. Moni mies pelkää esitellä kroppaansa yllättävän paljon. Suihkukin aristaa jopa suurinta osaa. M35
Ja missä piireissä?
Mieheni ystävistä yksi ei mielellään sauno muiden kanssa, jota on aina ihmetelty selän takana ("onkohan sillä pieni -läppää), k a i k k i muut saunovat porukalla aina tilaisuuden tullen.
Ja kaikilla tarkoitan vapaa-ajan kaveriporukkaa, työporukkaa, sukulaisia, jne.
Olen 169 cm pitkä ja mun exä oli aika tarkalleen saman kokoinen. Mun kengät 38, hänellä 42, vaikka samanpituiset jalkaterät meillä.
Hänellä oli kompleksi pienestä koostaan, mm. korkokenkiä ei olisi halunnut mun käyttävän lainkaan. Mutta, kun tapasin hänen vanhempansa, valkeni koko juttu. Anoppi oli itse tuplavalaan kokoinen ja sätti pientä ja hintelää appea KOKO ajan. Ja pieni koko oli yksi aihe, mikä anoppia miehessään nauratti, kuivan kesän oravat jne. pilkkanimet kaikuivat ilmoille.
Jaahas, palstalle on saatu miesjalkahullu. Näiden aloitusten määrä tulee vaan kasvamaan, kun se saa psykoosinsa kunnolla käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, palstalle on saatu miesjalkahullu. Näiden aloitusten määrä tulee vaan kasvamaan, kun se saa psykoosinsa kunnolla käyntiin.
Huomattu on. En voi käsittää aloittajan pakkomiellettä miesten jalkoihin. Varmaan sen viisaus vähän lisääntyisi jos se ottais selvää eri sukupuolien kenkien lestityksestä jne. Ei sillä jalan koolla ole muuta väliä kuin se että jos se jalan leveys tai pituus tai korkeus jotenkin poikkeaa keskiverrosta, sopivan kengän löytäminen on ongelma. Jos aloittajalla on jokin hlökohtainen ongelma oman jalkansa /kenkänsä kokomerkinnästä verrattuna vastakkaisen sukupuolen jalan/kengän kokoon, vaivaan voi auttaa vain mielenterveysalan ammattilainen tai lisätiedon hankkiminen.
Itse olen sitä mieltä että toisen jalan koon ihmettely netissä vaikka nimettömänäkin on äärimmäisen lapsellista ja junttia.
Monet miehet joutuvat myös toimimaan vaatteissaan. Kengillä kävellään (kahdet sukat) ja vaatteissa pitää mahtua liikkumaan fyysisiä töitä tehdessään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 169 cm pitkä ja mun exä oli aika tarkalleen saman kokoinen. Mun kengät 38, hänellä 42, vaikka samanpituiset jalkaterät meillä.
Hänellä oli kompleksi pienestä koostaan, mm. korkokenkiä ei olisi halunnut mun käyttävän lainkaan. Mutta, kun tapasin hänen vanhempansa, valkeni koko juttu. Anoppi oli itse tuplavalaan kokoinen ja sätti pientä ja hintelää appea KOKO ajan. Ja pieni koko oli yksi aihe, mikä anoppia miehessään nauratti, kuivan kesän oravat jne. pilkkanimet kaikuivat ilmoille.
Mun eksä oli myös ihan tarkalleen samankokoinen kuin minä, 170/65 ja molempien kengän koko 40 :D hän tosin käytti useimmiten kokoa 41, ilmeisesti saatavuuden vuoksi.
Onko tämä jatkossa miesjalkahullu tai lyhyesti Jalkis.
Harmittavaa kun kehitellään näitä epäuskottavia tarinoita palstan täydeltä. Ei tämä ole mikään avohoitopotilaiden terapiahuone.
Monet naiset taas käyttävät liian pieniä kenkiä! Kai se on niin, että pieni jalka on naisellinen ja iso jalka miehekäs.
.