Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä tykkäsi exänsä julkaisemasta ruokakuvasta, ei ole KERTAAKAAN tykännyt munun ruokakuvistani

Vierailija
11.09.2016 |

Nyt kyrpii ja kunnolla. Kuva ei edes ollut mikään erikoinen, tyyliin smoothieta ja pari mansikkaa päällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, otan osaa

Vierailija
2/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä teinejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Oletko eksän ystävä, joten näit itsekin kuvan ja uteliaana kävit klikkaamassa siitä tykänneet? Vai mistä tuli tietoosi?

Vierailija
4/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt sinuun. Kaiholla muistelee parempaa seksiä exänsä kanssa. :) Jätä se sika!

Ps tavataanko?

Vierailija
5/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ruokakuvat on rumia ja ne maistuu niin paskalle et ei niistä vaan voi tykätä

Vierailija
6/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingos tykänny? Tai ei ees ajatellut mitään kummempaa kun tykkäsi.. Jos on toistuvaa, niin sitten saattaisin kysyä mikä on homman nimi

Vierailija
7/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen salanimellä ja juoninut tämän exän kaveriksi juuri siksi että tietäisin jos tällaista tykkäilyä tapahtuu. Ap

Vierailija
8/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis olen salanimellä ja juoninut tämän exän kaveriksi juuri siksi että tietäisin jos tällaista tykkäilyä tapahtuu. Ap

Semmosta 😂

Vierailija
9/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien tykkäämät kuvat näkee vaikkei kuvan julkaisija olisikaan oma kaveri.

Vierailija
10/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti! Nyt tiedät, että mies on tykännyt exänsä smoothie-kuvasta! Nyt voit kärvistellä tuon tiedon kanssa yksiksesi, koska et voi edes ottaa sitä puheeksi miehen kanssa paljastumatta. Ai hitsi kun olet älykäs! Parisuhde kanssasi on varmaan pelkkää juhlaa. Mikä sen ihanampaa kuin suhde, jossa on luottamus ja jossa pystytään keskustelemaan kaikesta <3 <3 <3

Vierailija
11/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ongelmaa ei olisi ilman somea. Voisitte olla poikaystävän kanssa onnellisen tietämättömiä exän ruoista.

Vierailija
12/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä se! Ota itsellesi muslimi tai musta mies. Ei reppana valkoinen mies pidä sinua kurissa, jos noin paljon kyttäät!

Vierailija
13/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5, sillä tähän asti mä uskoin tätä trollia.

Vierailija
14/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverien tykkäämät kuvat näkee vaikkei kuvan julkaisija olisikaan oma kaveri.

Ei pidä paikkaansa ainakaan mun julkaisemien kuvien kohdalla. Facebookissa on yksityisyysasetukset, joita jokainen järkevä ihminen osaa käyttää. Vink vink.

Vierailija
15/15 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa että mitkä on pojan motiivit, mutta tulee mieleen entinen säätö joka tykkäili fbssä kaikista mun kuvista, sit joskus stalkkasin sen tyttöystävää johon meidän juttu oli loppunut, tyttö paljon kauniimpi kuin minä mutta yhdestäkään sen kuvasta ei ollut tuo jätkä tykännyt... Ja viestitteli mulle vieläkin :( sääliksi kävi tyttöä, olisi ansainnut parempaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi