Ärtynyt suoli
Haluaisin kuulla miten on vaikuttanut parisuhteessa ja perhe elämään?
Eli nyt puolivuotta olen kärsinyt vaivasta. Maha kipeä jatkuvasti ja maha löysällä koko ajan. Välistä niin löysällä että joudun pitämään siedettä housuissa että en sotkisi housujen. Mutta vähintään kerran päivässä en kerkeä vessaan. Ja pidätys kyky on hyvä. Välistä olen niin väsynyt tähän vaivaan että itken vaan. Onneksi mieheni on ymmärtäväinen, mutta välistä tuntuu että kauanko hän jaksaa. Ja se että miten lapset jaksavat kun äiti on jatkuvasti kotona eikä nykyään käy paljoakaan missään. Joskus vaan olisi helpompi luovuttaa ja perheelleni olisi helpompi ilman minua. Mutta sitten ajattelen lapsiani, he pitävä minut iloisena.
Kommentit (4)
Tähystykset tehty maha ja suoli ja veri kokeita otettu paljon. Nyt olen muuttanut ruokavalionikin lääkärin määräyksestä. Ja nyt lääkäri laittoi Magneetti kuvaan. Tuntuu vaan että mikään ei auta ja kaikkia on kohta kokeiltu. Neljässä kuukaudessa olen laihtunut kymmenen kiloa. Välistä tuntuu että avanne pussi helpottaisi mun elämää ja voisi taas lähteekin jonnekin, kun ei tarvitsisi pelätä koko ajan että joutuu vessaan juosta tai kohta on pasta housuissa. Yhdelle lääkärille sanoin että olisi elämä helpompaa avanteella kanssa. Nauroivat päin naamaa. Ajattelin siinä että hullu lääkäri.😢😐
Millainen ruokavaliosi on? Oletko kokeillut jättää esim. viljoja, sokeria, maitotuotteita pois?
Vierailija kirjoitti:
Tähystykset tehty maha ja suoli ja veri kokeita otettu paljon. Nyt olen muuttanut ruokavalionikin lääkärin määräyksestä. Ja nyt lääkäri laittoi Magneetti kuvaan. Tuntuu vaan että mikään ei auta ja kaikkia on kohta kokeiltu. Neljässä kuukaudessa olen laihtunut kymmenen kiloa. Välistä tuntuu että avanne pussi helpottaisi mun elämää ja voisi taas lähteekin jonnekin, kun ei tarvitsisi pelätä koko ajan että joutuu vessaan juosta tai kohta on pasta housuissa. Yhdelle lääkärille sanoin että olisi elämä helpompaa avanteella kanssa. Nauroivat päin naamaa. Ajattelin siinä että hullu lääkäri.😢😐
Käytätkö probiootteja ja psylliumia?
Tuo laihtuminen on kyllä todella hälyyttävä merkki.
Mitä hoitokeinoja olet kokeillut? Oletko käynyt lääkärissä sulkemassa pois toiset sairaudet?
Tuo on kyllä jo tosi paha, mulla on ollu oireita 30 vuotta, mutta ei sentään päivittäin ruikku lennä. Kerran oli vuosi niin ettei ollut kertaakaan oireita, tuohon tautiin liittyy myös henkinen puoli, mulla ainakin stressi ja jännitys lisää sitä.