Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboilu-unet - mitä ihmettä?

Vierailija
11.09.2016 |

Viime yönä näin todella ihanaa ja romanttista unta ja olin siinä rakastunut naiseen, jonka kanssa suutelimme ja kävelimme käsi kädessä. Olin siinä unessa vieläpä se ihastuneempi ja aloitteellisempi osapuoli.

Oikeassa elämässä olen hetero ja todella huonossa parisuhteessa miehen kanssa. Olen tosin aikuiselämäni aikana ihastunut varmaan kymmenisen kertaa (salaa) naiseen jossain tuttavapiirissäni, mutta olen antanut sen fiiliksen mennä ohi ja tuntenut kamalia syyllisyydentuntojakin vielä.

Tosin parissa tapauksessa kävikin ilmi, että se ihastuksen kohteeni olikin itse lesbo (tosin ei-streotyyppisen näköinen ja naisellinen). Se mun ihastukseni oli myös sellaista tosi viatonta: olisin suunnilleen ollut taivaissa joistain haleista, läheisyydestä tai suudelmista, mutta en koskaan kuvitellut mitään fyysisempää siihen.

Siis mikä mua vaivaa? Olenko sittenkin piilolesbo? Sillä heräämisen jälkeenkin mulla on taas sellainen olo, että voisin taas ihastua naiseen. Tosin en mä silti osaisi kuvitella mitään seksiä naisen kanssa kuitenkaan. Myöskään tietääkseni kukaan lesbo ei ole koskaan kiinnostunut minusta (olen "liian" naisellinen ja ujokin jne. = varmaan lesbojen mielestä epäkiinnostava tylsimys). Hmm. Miltä kuulostaa tällainen tilanteeni?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on kiinnostavaa: ollaan ap:n kanssa kumpikin naisellisia naisia. Hän tuntee vetoa naisellisiin naisiin ja feminiiheihin miehiin. Mä taas tykkään partaisista kaljuista äijämiehistä ja poikamaisista naisista.

Olis kiinnostava kuulla muidenkin kokemuksia.

Vierailija
22/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 20=16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saatat olla biseksuaali, sellaiselta kyllä kuulostat mutta toki itse tiedät tämänkin asian parhaiten.

Vierailija
24/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT TURVAT LOPULLISESTI KIINNI TAIKKA MÄÄ TUUN!!!! TE OOTTE KAIKKI HETEROITA OIKEESTI!!! TAJUATTEKO?!!!!?????!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän