Mikä ikä oli paras ikä elämässäsi?
Eli minkä ikäisenä olit onnellisimmillasi ja kaikki asiat elämässä oli parhaimmillaan, saa sanoa tämä hetki tai joku vuosi menneisyydestä. Kirjoita myös miksi, mitä tapahtui tuolloin!
Itsellä täytyy sanoa että 20, muutin uuteen paikkaan opiskelemaan unelmiani ammattia varten ja tuntui, että olin vihdoin oma itseni ja olin siellä minne kuuluinkin. Aiemmin olin ollut pinnan alla koko ajan hieman onneton.
Kommentit (35)
Minusta oli todella mukava täyttää 40 vuotta. Olin aiemmin epävarma, yritin aina miellyttää muita. Nelikymppisenä tajusin, että olen ihan riittävän hyvä ja voin ajatella enemmän omaa hyvinvointiani. Oli kiva työ, lapset teinejä ja miehen kanssa mukavaa.
Sittemmin meni terveys ja työ, mutta lapset ovat edelleen ihania ja miehen kanssa on vieläkin mukavaa. Elämäsä saisi vaan olla enemmän sisältöä, rahahuolet painaa ja epäilen, saanko enää töitä.
Nyt 14-vuotiaana. Pienempänä en juurikaan voinut tehdä tai päättää mitään itsenäisesti. Olen kylläkin varma, että parhaat ajat elämässäni ovat vasta edessäpäin.
37 v. Nyt 45 v ja olen onnellinen mutta ikänä tuo vähän alle 40 oli tähän asti paras.
Lapsuus. Teini-iässä alkoi masennus ja sen kanssa kamppailen edelleen, pahenee vain ja elämä on yhtä kärsimystä. Mitä pidempään elän sitä enemmän haluan vain kuolla ja luovuttaa. N27
Jokainen vuosi ollut edellistä parempi täälläkin. Nyt päälle 30 ja toivon, että sama jatkuu.
23. Seuraavan kahden vuoden aikana tuli kaadettua +30 naista, opinnot valmistuivat ja alkoi tulla fyffeä, loppui se opiskeluaikojen kitkuttelu. sitten tuli törmättyä naiseen jonka luulin olevan The Only One, huomatakseni keski-ikäisenä joutuneeni vain kunnon rahastuksen kohteeksi.
14-18v. Silloin olin oikeasti onnellinen ja mulla oli elämässä paljon ystäviä, menoa ja meininkiä. Kun muutin 18v omaan asuntoon, niin alkoi yksinäisyys, ahdistus jne. Nyt oon jo 30v
Paras aika on alkanut 3 vuotta sitten ja jatkuu edelleen, olen nyt 28-vuotias.
Tuolloin pääsin opiskelemaan unelma-alaani, löysin nykyisen mieheni ja ostin ensiasunnon. On tässä alamäkiä ollut (opiskelustressi, nykyinen työ, korona, remontit), mutta kokonaisuudessaan olen paljon onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin. Pian koittaa valmistuminen, alanvaihto ja yhteenmuutto ja toivon mukaan nousukausi jatkuu edelleen!
Siinä 20-25v. Vähän opiskelua, vähän rahaa mutta aina oli hauskaa, paljon bileitä, reissausta ja kavereita. Sen jälkeen alkoikin työelämä, sitten on ollut paljon rahaa mutta kaikkea muuta merkittävissä määrin vähemmän :(
40-50 Nyt olen viisikymppinen ja katsotaan mitä seuraavalla vuosikymmenellä on annettavaa. Mutta edellinen vuosikymmen oli ihan mahtava.
Aina on ahidistanut, mutta ehkä 20v oli parasta aikaa.
Oli? Minä uskon aina, että se on vielä edessäpäin.
T N60
2v oli ok sen jälkeen kaikki on ollut ihan prseestä.
Kuulostaa hyvältä!
Itsekin juuru eronnut 40v ja olen ihmetellyt voinko ja saanko olla näin onnellinen eronnut sinkku joka nauttii yksin elämisestä näin paljon!