Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka kauan ovulaatio kaikenkaikkiaan kestää?
02.07.2008 |
Koska tapahtuu hedelmöittyminen? Omalla kohdallani ovulaatio-oireet kestävät nelisen päivää. Onko munasolu valmis läpäisemään siittiön viimeisenä oire-päivänä?
Kommentit (3)
Jos tunnet kun munasolu lähtee liikenteeseen voi olla hyvä yhtyä (jos haluaa pojan)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos oireesi ovat kuten minulla, eli himoa, niin todennäköisesti myös lopussa voi tärpätä.
Jos ne ovat jotain muuta, niin sitten en osaa yhtään sanoa.
Alue: Aihe vapaa
yllättävän vähän aikaahan tuo kestää. Tapahtuuko ovulaatio siis "hedelmällisen kauden" lopussa eli sen 4-6 päivän viimeisenä päivänä?