Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te vähävaraiset (joiden tulot +-2000€/kk), jotka olette onnistuneet ostamaan oman talon/ asunnon, minkälainen kotisi on?

Vierailija
10.09.2016 |

Kuinka suuret kuukausierät kodissasi on? Jos olette saaneet ostettua sen lainalla, miten sait takuut hoidettua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaamme molemmat n. 2000e/kk. Asunto 156m2 vanha okt lahden seudulta. Pk-seudullahan tässä on käytävä töissä (suuremmat palkat), mutta kyllä tämä on sen arvoista. Ennen asuimme kehyskunnan lähiössä kerrostalokolmiossa.

T. Onnelliset

Vierailija
22/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen tulot sen vähän reilu 2000€/kk ja itse opiskelen, 2 lasta. Omaa asuntoa ei vielä ole, mutta säästämme kokoajan. Opiskelen (ainakin tällä hetkellä) helposti työllistyvälle alalle, tosin ihan noilla säästöilläkin pääsisi hyvälle alulle eikä kovin paljon lainaa tarvitsisi ottaa. Toki emme mistään hulppeasta asunnosta haaveile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on IHANA! Puutalo 230 m2 kehä III:n laitamilla. Hyvät kulkuyhteydet, iso piha.

Mulla palkka n. 2200 e/kk mutta mainittakoon että mieheni palkka on n. 5000 e/kk. Talo on siis yhteinen miehen kanssa.

Vierailija
24/24 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kotona vuosia (pieniä lapsia), ostimme talon. Takaus + puolison hyvät tulot. Asumismenot noin 1500/kk.