Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuranhakuilmoitus joka ei ole minun tekemä, mutta minun nimellä?

Vierailija
10.09.2016 |

Moi! Pari päivää sitten mulle alkoi tulla todella paljon yhteydenottoja (melkein häiritsevän paljon) kik-viestisovelluksessa. Ihmettelin, että mistä kaikki nyt löytävät käyttäjänimen näin samaan aikaan ja aloin googlailemaan käyttäjänimeä. Huomasin jonkun tehneen minusta kikseuraa.net sivustolle ilmoituksen. Siinä näkyy myös minun oma kuva joka on ilmeisesti "varastettu" omasta kik-profiilista. Sivulla lukee, että poista ilmoitus, mutta vaikka kuinka sitä painan ilmoitus vaan ei poistu. Laitoin myös sähköpostia osoitteeseen joka sivulla oli ja sain myös hyvin epämääräisen vastauksen josta ei saanut mitään selvää. Ei ole kiva kun kaikki vanhat miehet tulee juttelemaan nyt minulle ja lähettää kaikenlaisia kuvia. Voinko tehdä rikosilmoitusta vai mitä minun pitää tehdä?? Auttakaa joku!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha tuttavasi kyllästynyt sinkkusynkistelyihisi?

Vierailija
2/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vielä alaikäinen enkä usko kavereista sellaista...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi jos saisit ylläpitoon yhteyden ja he poistaisivat ilmoituksen. Todennäköisesti vain ilmoituksen tehnyt tai ylläpito voi sen poistaa (mikähän poista ilmoitus -painike sinulla on voinut näkyä). Kikin ylläpito tuskin on Suomessa niin ylläpidon kanssa kommunikoiminen voi olla vaikeaa. Poliisille voit tehdä rikosilmoituksen identiteettivarkaudesta, mutta koska maksimirangaistus siitä on sakkoja, poliisi ei voi esim. pyytää ip-osoitteita, joten todennäköisesti resurssipulassaan eivät voi tehdä mitään.

Vierailija
4/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen ole jo identiteettivarkaus?

Vierailija
5/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sähköpostiosoitteeseen minun pitäisi ottaa yhteyttä, koska nyt kun aloin oikein kunnolla suomentamaan vastaussähköpostia (jota en aiemmin jaksanut tehdä kirjoitusvirheiden takia ja kirjainten välissä olis myös numeroita yms) siinä luki, että viestiä ei voinut lähettää kyseiseen osoitteeseen. Onki ehdotuksia?

Ap

Vierailija
6/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota fobbaan yhteys, varmasti osaa neuvoa! Kyllähän tuo identiteettivarkaus on ja voit tehdä aiheesta rikosilmoituksen.

Vierailija
7/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta otan fobbaan yhteyttä?

Auttakaa tietämätöntä kun en ole ennen tehnyt rikosilmoitusta!!

Ap

Vierailija
8/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista tai vaihda nyt ainakin ensi hätään se kik-kuvasi tilin asetuksista. Kävin googlaamassa tuon kikseuraa.net -sivuston, enkä äkkiseltään löytänyt mitään ylläpitäjän tietoja. Onkohan sillä kuitenkaan mitään varsinaista tekemistä kikin kanssa? Eli ylläpitäjä voi olla joku ihan muu kuin kikillä.

Vierailija
10/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko tuota: "Voit poistaa kaikki tällä sivustolla listatut ilmoitukset omalta Kik-nimeltäsi, myös mikäli joku muu on lisännyt ilmoituksen haluamattasi. Lisää alla oleva turvakoodi Kik-nimeesi, etunimi- tai sukunimikenttään. Anna Kik-nimesi ja paina vahvista." Löytyy sieltä sivulta.

Vierailija
11/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt missään tuollaista vaikka kuinka yritin etsiä sivuilta! Kiitos! Kokeilenpa heti toimiiko!

Ap

Vierailija
12/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt missään tuollaista vaikka kuinka yritin etsiä sivuilta! Kiitos! Kokeilenpa heti toimiiko!

Ap

http://kikseuraa.net/poista

Vierailija
13/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko tuota: "Voit poistaa kaikki tällä sivustolla listatut ilmoitukset omalta Kik-nimeltäsi, myös mikäli joku muu on lisännyt ilmoituksen haluamattasi. Lisää alla oleva turvakoodi Kik-nimeesi, etunimi- tai sukunimikenttään. Anna Kik-nimesi ja paina vahvista." Löytyy sieltä sivulta.

Siis pitääkö mun laittaa se turvakoodi mun kikissä etu tai sukunimen paikalle vai mitä ihmettä ku ilmoittaa vaan että "ilmoitusta ei löytynyt" googlasin ja kyllä se ilmoitus sielä vielä on??

Vierailija
14/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuten ohjeissa käskettiin ja laitoin kik nimen siihen kenttään, mutta kun painoin että vahvista niin tuli vain error?? Mitäs nyt teen? Kokeilin vaan puhelimella mutta kokeilen huomenna vielä koneella jos se auttaisi.

Ap