Minkä merkkiset kengät, laukku ja paita kun lähdet ma töihin?
Mulla Adidaksen lenkkarit, Sakin laukku ja varmaankin Marimekon paita.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä merkillä mitään väliä?
Nyöritettävät nahkaiset korolliset saapikkaat merkki tuntematon, ostettu vuonna1992, mikä käteen sattuu-paita sekä mikä-tahansa-esillä lojuva laukku merkki tuntematon (luultavasti tätini 70-luvulla tuliaisiksi Lähi-idästä tuoma pieni nahkainen käsilaukku, priimakunnossa) sekä toki paita + muut vaatteet.Koruna joku mumman vuosikymmeniniä sitten matkoiltaan tuoma kaulanauha sekä perintönä myöskin saamani sveitsiläinen korukello.
Anteeks mutta mä en tajua tota merkki-juttua. Vain jossain vanhoissa harlekiinikirjoissa kaikki vaatteet oli jotain mainittua merkkiä. Menee totaalisesti yli hilseen. Mainitsin edellä asusteitteni iän vain siksi että arvostan vanhoja tavaroita, pidän niistä hyvää huolta ja ostan uutta vain tarpeeseen. Laatu, vaikka ns. "merkitönkin" merkitsee loppupeleissä enemmän kuin se, mitä merkkiä tavara on.
Kengät varmaan Vagabond, laukku MK ja paidasta ei vielä hajua.
Paita ehkä marimekko tai joku halpis, kengät Camper, laukku Samsonite reppu.
Lenkkarit calvin klein, paita gant, laukku lv tai ck
Kengät Arcopedico
Paita Vuokko
Laukku Kipling + Marimekon kangaskassi
Vierailija kirjoitti:
Käytätte lauantai-illan maanantain vaatteiden miettimiseen?!
En mä niitä mieti, mulla on vaan yhdet tai kahdet kengät millä mennä työmatka. Laukkuna on aina se muovikassi, koska en parempaa työvaatteiden kuskaamiseen autossa tarvitse. Mun melkein kaikki työpaidat on marimekkoa tai sitten jotain halpis trikoopaitoja, mutta useimmin se on se Marimekko mikä ekana käteen sattuu.
Luultavasti espritiä, sitä vaatekaappi sisältää enimmäkseen.
En ole tyoelamassa, mutta silloin kun olin, enpa juuri merkkeihin huomiota kiinnittanyt! Se, mika silmaa miellytti ja tuntui hyvalta ylla, oli hyva. Reppua tai lenkkareita en koskaan kayttanyt, kasilaukku toki saattoi olla "merkillinen" ja kengat olivat naisellisempia, esimerkiksi Peter Kaiser ja Tamaris.
Enemman kuin merkit minulle olivat varit, istuvuus, laatu, yhteensopivuus jne.
Veromodan farkut, Eccon tennarit tai Converset, Marc'o polon paita, Hennesin jakku ja Burberryn takki. Laukku Nine West.
DvF mekko,M&S sukkikset, Guccin laukku, Carvelan kengät ja jostain kirppikseltä hankittu huivi ja Banana republicin trenssi jos takkia tarvitsee.
Sievin jalkineen kengät, Finnwear plus T-paita, Liebeskindin laukku.
Mandarine Duckin laukku, Vagabondin kengät, Mark & Specerin paita.
Vierailija kirjoitti:
Käytätte lauantai-illan maanantain vaatteiden miettimiseen?!
Tai vielä paremmin, käytätte lauantai-illan maanantain töihinmenon miettimiseen?
Vierailija kirjoitti:
DvF mekko,M&S sukkikset, Guccin laukku, Carvelan kengät ja jostain kirppikseltä hankittu huivi ja Banana republicin trenssi jos takkia tarvitsee.
Kerro nyt alusvaatteetkin, kun mainisit sukkahousut ja huivitkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet takuulla su-vakki/vihervasemmistolainen ja menossa suojatyopaikkaan. Kulttuurikeskus Caisa?
Niken lenkkarit, Niken reppu (ikivanha) ja H&M:n urheilupaita. Pyöräilen töihin.
Tamariksen kengät, Samsoniten reppu, Comma-merkkinen paita
Riippuu säästä, mut todennäköisesti Unisan korkkarit tai miksi niitä nyt kutsuukaan, semmoiset perus 6.5cm, Longchampin "workhorse" iso nahkalaukku, Guccin crossbodylaukku, joku FilippaK/Acne/Sand -paita
Kengät salomon, housut nike, paita tyyliin gina tricot, h&m tms, huppari espritin. Inhoan kulkea kyseisissä kamppeissa, mutta työssäni vaatteisiin saattaa tulla reikiä tai pysyvää likaa, joten käytän töissä vaatteita, joilla ei ole niin väliä.
Eccon tennarit ja Timberlandin laukku. Paitaa en ole päättänyt. Ehkä Nanso.