Mistä asioista tai esineistä teille tulee huono/heikko olo?
Aloitan.
- neulat/ruiskut
- erittäin näkyvät/paksut verisuonet
Kommentit (81)
olen ilmeisesti viileä viilipytty kun mikään em tai mikään muukaan ei ajatuksena tai nähtynä aiheuta huonovointisuutta. Olen muutaman kerran nähnyt esimerkiksi pahan onnettomuuden uhriksi joutuneita ja junan alle jääneen, mutta sillonkin on noussut vain adrenaliinit ja mielessä on vain toisen auttaminen/mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Maiskutus, mässytys
Vauvan puklut
Aikuisen puklut
Kun joku oksentaa. Varsinkin jossain kulkuvälineessä.
Neulat ja tosi jyrkät rapppuset/liukuportaat.
Hoitamattomat jalat. Lisäksi ajatus palovammasta (siis vaikka ihan pienestä, esim. uunipellistä saatuna) tuo huonon olon.
Avaruuden ajatteleminen.Opin lukemaan hyvin pienenä ja luin kirjastossa isän nojatuolin vieressä kirjaa avaruudesta, kysyin isältäni ,mihin avaruus päättyy ja hänen kertoessaan, että avaruus on ääretön,muistan vieläkin sen pyörryttävän tunteen ja pelon sekaisen ihmetyksen,kun yritin käsittää kuulemaani. Vieläkin huimaa,kun muistelen tuota hetkeä.
Kennokonna (Pipa pipa). Otus, jonka jälkeläiset kasvavat sen selkänahan sisällä ja ponkaisevat siitä irti. Yääk..
Isot asiat, esim. valaat, ilmalaivat, tosi isot linnut jne. Vähän aika sitten ajoin satamaan ja yhtäkkiä seinä jonka viertä ajoin loppui, ja sen takana vedessä ihan mun vieressä oli aivan valtava laiva. Alkoi itkettää ja ahdistaa. Pahin on lentokoneet, ei siis lentäminen tai niissä oleminen vaan nimenomaan ne edestäpäin ja tosi matalalla lentävät.
Veden alla olevat asiat, varsinkin tollaset isot (esim meren pohjassa oleva valtava vuori tms)
Raitiovaunun raiteet. Pelkään, että autolla ajaessa käy samalla tavalla kuin fillarilla liian viistosti; rengas haukkaa ja kaataa.
Vesiheinät. Ne on hukkuneiden kauhovia käsiä.
Tamponit. Miltä ne näyttää ulosotettaessa?? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Hyacinth Bukée -neuroosi, aina kun näen kauniita ja kalliita posliiniasitoita yms. niin rupean pelkäämään että rikon ne. Ja yleensä niin käy, kömpelö kun olen käsistäni.
Se on Elizabeth Warden -neuroosi. Huipentuu siihen, kun Liz vippaa säikähtäessään kupin ilmaan ja Hyacinth ottaa sen lennosta kiinni kaatuen samalla sohvalle. Sanomatta mitään.
"My Royal Doultons with hand painted periwinkles."
Ihana sarja :)
Ei mua se Elizabeth pelota, vaan ne kupit ja Hyacint :) Ymmärrän Elizabethia, mullekin olis aivan liikaa jos joutuisin handlaamaan posliinikupin (käsinmaalattuine talvioineen tai ilmankin) ja sitten siihen tupsahtaisi vielä itse Hyacinth!
Kaiken huipuksi olen oikeasti perinyt tuollaiset Hyacinthin pirtaan sopivat kahvikupit, kullattu reuna. englantilaista luuposliinia ja kyllä "by Appointment by Her Majesty the Queen". Ei ole paljon käyttöä, sattuneesta syystä, kaikki kaveritkin haluaa juoda mielummin tukevista mukeista.
se sama
Valkoinen ruoka. Tulee yökkäysrefleksi.
Paitsi riisipuuro, jos on paljon sokeria ja kanelia.
Neulat
Isot puristamattomat finnit
Erittäin hilseilevä punainen iho laajalla alueella
Överit irtoripset, joiden läpi ei näe
Liha, varsinkin raakana
Muiden sairauskertomukset. Mulla on hyvä mielikuvitus ja näen melkein silmissä ne tapahtumat. Bussissa ja junissa on vältettävä mummoja, ne puhuu aina omista tai miestensä leikkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Hyacinth Bukée -neuroosi, aina kun näen kauniita ja kalliita posliiniasitoita yms. niin rupean pelkäämään että rikon ne. Ja yleensä niin käy, kömpelö kun olen käsistäni.
Se on Elizabeth Warden -neuroosi. Huipentuu siihen, kun Liz vippaa säikähtäessään kupin ilmaan ja Hyacinth ottaa sen lennosta kiinni kaatuen samalla sohvalle. Sanomatta mitään.
"My Royal Doultons with hand painted periwinkles."
Ihana sarja :)Ei mua se Elizabeth pelota, vaan ne kupit ja Hyacint :) Ymmärrän Elizabethia, mullekin olis aivan liikaa jos joutuisin handlaamaan posliinikupin (käsinmaalattuine talvioineen tai ilmankin) ja sitten siihen tupsahtaisi vielä itse Hyacinth!
Kaiken huipuksi olen oikeasti perinyt tuollaiset Hyacinthin pirtaan sopivat kahvikupit, kullattu reuna. englantilaista luuposliinia ja kyllä "by Appointment by Her Majesty the Queen". Ei ole paljon käyttöä, sattuneesta syystä, kaikki kaveritkin haluaa juoda mielummin tukevista mukeista.
se sama
Oi, sait minut juuri vihertämään kateudesta - jos ovat antiikkia, ovat vieläpä "40 pounds each and irreplaceable"!
Mutta joo, ymmärrän en minäkään niihin aamuneljän kahveja kaataisi silmät ristissä :) -ed
Plyysityynyt, etenkin pinkit.