Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä työkaverin kaa?

Vierailija
04.03.2006 |

Olen 32vee nainen, kahden lapsen äiti ja naimisissa. Ikinä en mikään kaunotar ole ollut ja nytkin ylipainoa piisaa... mutta joku aika sitten sain mannaa itsetunnolleni, kun yksi työkaverini huvimatkalla olisi ollut valmis ihan mihin vain kanssani. Kieltäydyin, koska olen (olevinani) kunnon vaimo. Selvitin tälle miehelle, vaikka hän kuinka ihastustaan vannoi, että juttu ei etene nyt eikä jatkossa.. Nyt sitten, kun kotona on vähän laimeampaa, tuli mieleen, että onko se ihan älytön ajatus, jos kävisikin kokeilemassa tämän työkaverin. Olen harrastanut seksiä vain aviomieheni kanssa, koska aloimme seurustelemaan ollessani 15v. Ihan uteliaisuudesta, että mitä SE voisi olla (tai olla olematta)... mielipiteitä, ihan avoimesti kiitos... tää nyt on tällainen klassinen tapaus, että onko ruoho vihreämpää jne... Ja tarkennuksena, että tämä työkaverin tunteen purkaus ei ollut ainutkertainen, hän on tuntojaan availlut aiemminkin eikä nyt siis vain seksinnälässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä riskeeraa perhettäsi seksin takia.

Vierailija
2/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sen arvoista? En usko että olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en ihan tosissani ole moista pohdiskelemassa. Koitin vain haarukoida, että olisko joku oikeasti yllyttämässä asiaan. En voi sitä kieltää, etteikö ajatus sinänsä houkuttelisi yhtään, mutta tosipaikan tullen meitsi jänistäisi varmasti. En hyväksyisi samaa mieheltänikään, miksi tekisin sen itse?

Oikeastaan ihmettelen suuresti tuota työkaverini moraalia, hän on ihan yhtä lailla perheellinen mies ja suuresti ylpeä vaimostaan ja tyttäristään. Kun olimme tuossa kuvatussa tilanteessa, kysyin häneltä, että onko hän pettänyt vaimoaan aikaisemmin, koska nyt justiin ollaan aika lähellä sitä. Hän reissaa työn puolesta melkoisesti, ja tilaisuuksia varmaan on.. Hän sanoi, että ei ikinä. Arvatkaas, uskonko sitä?? Onneksi sillä kertaa kokosin oman moraalini murenet ja vetäydyin paikalta..

Välillä silti tulee mieleen.. no, yhtä sun toista.. =0)

Vierailija
4/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa riskiä. olennaista on tietty se, oletko ylipäänsä tyytyväinen/onnellinen omassa parisuhteessasi. ehkä seksiseikkailu olisi harkinnan arvoinen jos miehesi antaisi siihen luvan (aika liberaali skenaario).

Vierailija
5/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyyeaaahhh!!

Vierailija
6/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa kuin oman miehen? Munan koossa voi olla eroa, mutta tuskinpa juurikaan muuta eroa. Ei sen takia kannata perhettään uhrata.

Vierailija
7/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveria tai naapuria. Takuulla ei mitään hyvää seuraa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän