Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko, naiset, että jos ette aio pyytää kadulla vastaan tulevaa miestä treffeille, niin älkää sitten tuijottako häntä myöskään

Vierailija
10.09.2016 |

Ei naisilla ole oikeutta arvioida mielessään toisen miehen ulkonäköä ja viehättävyyttä, jos naisilla ei ole aikomustakaan pyytää miestä kuitenkaan treffeille, oli mies sitten mielestänne komea tai ruma.

T. Mies

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nimi taitaa olla mohammed.

M

Vierailija
2/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama miehille. Älkää tuijottako naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Janne kotiis.

Vierailija
4/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tämän jatkossa! Harmi vaan, että tykkään katsella mukavannäköisiä ihmisiä - olivat he sitten naisia tai miehiä.

Vierailija
5/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ajatuksissani, se voi toisesta näyttää tuijottamiselta vaikka en kunnolla edes huomaa häntä. Enkä oikein usko, että haluaisit minun ehdottavan sinulle treffejä. Olen iältäni 50+ ja näytän 10 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
6/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuule varattu keski-ikäinen nainen ja nautin esteettisistä elämyksistä. Miesmakuni ei ole ihan valtavirtaa, vaan tykkään hieman persoonallisemmista miehistä. Harvoin tulee vastaan ketään sykähdyttävää, mutta ihan varmasti katson ja nautin, jos näin käy. Ja ihan ilman taka-ajatuksia.

Jos taas olisin sinkku, niin pelkkä ulkonäkö ei riittäisi treffikutsuun. Kyllä pitäisi jutella ensin ja katsoa, onko mitään yhteistä.

Vierailija
7/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotanpas, lälläslää! Katson oikein silmiin ja hymyilen kaupan päälle! Jos oikein haluan kiusata juroa suomalaista, toivottelen kivaa päivänjatkoa! NIIN!

Vierailija
8/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilla ole oikeutta arvioida mielessään toisen miehen ulkonäköä ja viehättävyyttä, jos naisilla ei ole aikomustakaan pyytää miestä kuitenkaan treffeille, oli mies sitten mielestänne komea tai ruma.

T. Mies

En käy treffeillä. Pointtisi meni ohi.

Sinkkumies

Vierailija
9/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse = ulkonäön arviointi???

Jos niin pelkäät joutuvasi katseiden riistämäksi, pukeudu burkhaan.

Vierailija
10/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotanpas, lälläslää! Katson oikein silmiin ja hymyilen kaupan päälle! Jos oikein haluan kiusata juroa suomalaista, toivottelen kivaa päivänjatkoa! NIIN!

Teeppäs sama eloisalle afgaanille niin rikastut.

Vierailija
11/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. ja kyllä ne naiset mua katsoo, vaikka se sua harmittaiskin.

Sinkkumies

Vierailija
12/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu pitä katse maassa miehen läheisyydessä.

Vierailija
13/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meida kultur naine katso mies silmä se viesti pane minut heti.

t. Gutale

Vierailija
14/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii kyllä hyvin, että naiset vain katsovat. Kyllä sekin munaani väräyttää.

Vierailija
15/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilkeä.

-AP-

Vierailija
16/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan sinua säälimättä ja pitkään, koska irstaan itserakkaan toiveikkaan katseesi myötä näytät sialta. Muuta Iraniin.

Vierailija
17/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua saa katsoa! Miksei saisi? En odota treffipyyntöjä kadulla. M28 ja latino

Vierailija
18/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kamelinpaska ja muuta Lähi-itään, siellä sun asenteet on ihan normaalia.

Vierailija
19/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista kamelinpaska ja muuta Lähi-itään, siellä sun asenteet on ihan normaalia.

Olen ihan kantasuomalainen.

-AP-

Vierailija
20/20 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla niin mahtavat selvännäkijän kyvyt, että pystyt näkemään toisen ihmisen pään sisälle ja tietämään ihan tasan tarkkaan että mitä tämä ihminen ajattelee? Jos et niin mistä tiedät että joku nainen katselee sinua seksuaalisessa ja/tai romanttisessa mielessä? Ihmiset tuijottavat toisiaan lukemattomista eri syistä, joskus katselen tuntemattomia ihmisiä ihan vain silkasta uteliaisuudesta tai jos kävelen jalkakäytävällä, katseet vahingossa kohtaavat jonkun ihmisen kanssa. Ei siihen välttämättä liity mitään suuria tunteita tai edes pieniäkään, se on sellainen vaistomainen tapa mikä meillä ihmisillä on. Ei kaikille asioille tarvitse löytyä jotain syvääluotaavaa selitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan