Parikymppisenä pitää ryypätä ja rellestää.
Muuten menee nuoruus hukkaan. Humalassa kikattaminen ja sekoileminen on tuon ikäisiltä hyväksyttävää ehkä jopa söpöä, aikuiselta ihmiseltä lähinnä säälittävää. Naurattaa ne parikymppiset jotka jo tuossa iässä sitoutuvat ja tekevät jopa lapsen. Sitten ollaan muka aikuista ja leikitään kotia.
Kommentit (28)
Kyllä se on noloa perseillä parikymppisenäkin! Jokainen on vastuussa omista teoista. Oli nuori tai vanha.
Olisi ollut hienoa, jos minulla olisi ollut parikymppisenä riittävästi järkeä päässä, jotta olisin ymmärtänyt jättää ryyppäämisen ja rellestämisen väliin.
On se Suomessakin vaarallista olla perskännissä ja yksin. Varsinkin nuorille vähäpukeisille naisille.
Minä tykkään ryypätä. Miksi edes juo alkoholipitoisia aineita ellei ole tarkoitus olla kännissä?
Kännääminen ei oo ok missään iässä. Onneksi nykynuoret juo paljon vähemmän kuin me nuorina!
Olisi pitänyt tehdä tuota nuorempana. Onneksi olen nuoren näköinen ja kuitenkin vasta 28, niin pystyn tätä tekemään periaatteessa vieläkin. Ei kuitenkaan ole niitä laajoja kaveriporukoita enää lähtemään mukaan tuohon touhuun. En varmasti ole myöskään ollut riittävän kännissä, koska eilenkin tuli lähinnä naurettua noiden pikkupoikien ja tyttöjen naiiviudelle ja sille kuinka heille kaikki nuo jutut ovat vielä uusia. Jutut ovat todella lapsellisia, enkä minä oikein osaa enää nauraa tuollaisille jutuille, joten vääjäämättä tulee aika ulkopuolinen olo.
Onneksi ikäisenikin väki käy vielä baareissa ja onhan nuoremmissakin fiksumpaa porukkaa.
Tuli seurusteltua melkein kymmenen vuotta ja nyt koitan ottaa vähän noita nuoruusvuosia "takaisin". Ei kyllä ole kovin kummoisesti alkanut, mutta ehkä tämä tästä.
Miten se on muka söpöä kun nuoret oksentaa yössä?!
Sekoilin alle parikymppisenä.
20+ -vuotiaana aloin tekemään asioita, joista oikeasti nautin.