Pimpsa
Jos tää ketju pysyisi asiallisena... Taas oli poistettu yksi keskustelu.
Kommentit (12)
On minulla sellainen ja kaunis onkin.
Värikäs pimpsani
Miks mua naurattaa :Dd
Mitä näkökulmaa haluaisit ap otsikkosi pohjalta erityisesti käsiteltävän :)
Ei nää pimpsaketjut poista ellei joku mainitse Tamperetta.
Minulla ei ollut ennen hänestä mitään mielipidettä, tiesin vaan että on hyvin ylipainoinen nuorehko nainen. Mutta palstan innoittamana kävin tänään lukemassa ja hänhän edustaa täysin vihaamaani ihmistyyppiä!
Alhainen koulutus eikä mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Ylpeilee, että ei ole käynyt kuin naapurimaassa ja ulkomaillehan ei mene. Miehestään riippuvainen nainen, pisimmillään ollut erossa miehestä noin viikon. Vastailee ylimieliseen sävyyn kysymyksiin. Ei välitä tuhlailevan elämänsä seurauksista eikä varmaan edes tiedä millaisissa oloissa hänen halpaketjuvaatteensa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut ennen hänestä mitään mielipidettä, tiesin vaan että on hyvin ylipainoinen nuorehko nainen. Mutta palstan innoittamana kävin tänään lukemassa ja hänhän edustaa täysin vihaamaani ihmistyyppiä!
Alhainen koulutus eikä mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Ylpeilee, että ei ole käynyt kuin naapurimaassa ja ulkomaillehan ei mene. Miehestään riippuvainen nainen, pisimmillään ollut erossa miehestä noin viikon. Vastailee ylimieliseen sävyyn kysymyksiin. Ei välitä tuhlailevan elämänsä seurauksista eikä varmaan edes tiedä millaisissa oloissa hänen halpaketjuvaatteensa tehdään.
Tässä olikin hienosti puettu ajatukseni sanoiksi. Kiitos!
Siirtykö tää ketju seksin alle ? :D ihan saletisti olin av:lla äsken!
Vierailija kirjoitti:
Ei nää pimpsaketjut poista ellei joku mainitse Tamperetta.
Testataan. En tietääkseni ole koskaan saanut TAMPERElaista pimpsaa, joskaan en ole välttämättä asiaa tilanteessa kovin tarkasti kartoittanut.
No otsikko ei ehkä ole se parhain ketjun pysyvyyden kannalta...