Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari tuntia sitten iski joku random-ripuli, mistä voi johtua?

Vierailija
10.09.2016 |

Eli istuskelin tässä klo 14 aikoihin koneella kirjoittelemassa, kun yhtäkkiä vaan alkoi vatsaa vääntää. Ajattelin, että jos pieraisen niin helpottaa, mutta eipä sekään auttanut kuin hetken. Painelin sitten vessaan ja ei tarvinnut edes pinnistää kun ripulia alkoi roiskua hirveällä paineella. Se oli siis sellaista ihan lirua, jossa oli satunnaisia kokkareita, joista saattoi nähdä pieniä sulamattomia ruoanpalasia. Ja haju oli luokkaa rikkitehdas. En siis syönyt aamulla muuta kuin paahdettua paahtoleipää, jossa voita päällä, ja join kupin teetä. Paahtoleivässä näytti olevan parasta ennen -päiväys vasta sunnuntaina ja voipakettikin menee vanhaksi vasta joskus joulukuun puolella, joten ruokamyrkytyksestä tuskin on kyse. Mistä tämä voi siis johtua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että tällä hetkellä on siis ihan normaali olo. Ei kivistä mahaa tai mitään. AP

Vierailija
2/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloi hellästi mun suuhuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä se eilisiin syömisiin reagoi vielä.

Eli mitä söit eilen?

Vierailija
4/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä tai jännitätkö jotain tulevaa tapahtumaa?

Vierailija
5/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi on ihan arkea:D en tiedä mistä johtuu tosin.

Vierailija
6/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhä se eilisiin syömisiin reagoi vielä.

Eli mitä söit eilen?

Eilen tuli syötyä lounaaksi lindstörminpihviä ja makaronia, illalla leipää, kurkkua, salaattia, leikettä. Ei mitään mikä olisi ollut pilaantunutta kuitenkaan. AP

Vierailija
7/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko stressiä tai jännitätkö jotain tulevaa tapahtumaa?

Ens viikon perjaintaina olisi työhaastattelu mutta yleensä alan jännittämään niitä vasta haastattelua edeltävänä päivänä. Lisäksi en edes ole miettinyt koko asiaa tänään, joten tuskin tämä siitä johtui. Ja yleensä mulla ns. hätäpaskat on ollu ihan normipaskaa, joka tulee tavallista reippaammin eikä tollasta ruikulia.

Vierailija
8/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikällä täällä kolmatta päivää kyseinen tauti tai mikä lie kaverina... Normaali olotila suht kivuton, mitä nyt väsyttää ja heikottaa jatkuvan p***omisen takia, mut n. Puolen tunnin välein iskee tällanen ribbekohtaus😑

Vierailija
9/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan syylliseks viljoja koska niitä on ollu leivän ja makaroonin muodossa paljon verrattuna kokonais eväsmäärääs.

Viljat on tärkkelystä ja ne toimii sokerin tavoin ravintona suoliston bakreeteille jollon kertyy ilmaa ja suolen nesteen imeytymishässäkkä menee sekasin.

Vierailija
10/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikällä täällä kolmatta päivää kyseinen tauti tai mikä lie kaverina... Normaali olotila suht kivuton, mitä nyt väsyttää ja heikottaa jatkuvan p***omisen takia, mut n. Puolen tunnin välein iskee tällanen ribbekohtaus😑

No mun tapauksessa ei voi varmaan olla kyse mahataudista, kun se oli vain tuo kertaripuli. Ja tämä sama on käynyt muistaakseni viimeksi joskus vuosi sitten. Eli ihan yhtäkkiä vaan alkaa vääntää vatsaa ja se helpottaa heti, kun saa laskettua ruikulit pönttöön. Sen jälkeen ei mitään. Tosi ihmeellistä. AP

Vierailija
11/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toi on ihan arkea:D en tiedä mistä johtuu tosin.

Ja mulla. Välillä tulee ripulia.

Vierailija
12/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun tapauksessa ei voi varmaan olla kyse mahataudista, kun se oli vain tuo kertaripuli. Ja tämä sama on käynyt muistaakseni viimeksi joskus vuosi sitten. Eli ihan yhtäkkiä vaan alkaa vääntää vatsaa ja se helpottaa heti, kun saa laskettua ruikulit pönttöön. Sen jälkeen ei mitään. Tosi ihmeellistä. AP

Ei mitenkään ihmeellistä, tuota nyt käy melkein kaikille.

Vierailija
13/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripuloi hellästi mun suuhuni.

:D Repesin mielikuvalle

Vierailija
14/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iski pari viikkoa sitten perjantaiaamuna myös jonkin sortin vatsatauti. Vessassa sai juosta alle puolen tunnin välein. Tuotos oli normaalia notkeampaa, muttei mitään vetistä ruikulia. Ei siinä mitään, mutta kun minun olisi pitänyt lähteä puolen päivän maissa hautajaisiin toiselle paikkakunnalle. No enpä lähtenyt, en olisi edes jaksanut, sillä tuo suolentyhjennys yhdistettynä pieneen sahaavaan kuumeeseen veti aika veteläksi, vaikka vatsa vähitellen iltapäivästä alkoi rauhoittuakin. Epämääräinen olo jatkui koko viikonlopun, mutta maanantaina olo oli jo normaali, tai siis luulin, että on. Lähdin käymään lähikaupungissa. Olin juuri tehnyt ostokseni eräässä liikkeessä ja olin aulassa menossa autolle, kun mahaa kouraisi siihen malliin, että nyt ei passaa pieraista, tai käy kehnosti. Onneksi siinä oli asiakasvessa juuri vapaana. Kun pääsin pytylle, niin tuntui kuin pommi olisi räjähtänyt. Yhdellä ryöpsähdyksellä koko suoli varmaan tyhjeni ja kouristelu loppui kuin seinään. Ja jotta juttu olisi täydellinen, niin vessapaperi oli loppu. Onni onnettomuudessa oli, että taskusta löytyi muutama paperinenäliina.

Vierailija
15/15 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! On pari päivää ollut sellainen kumma tunne vatsassa, minulla on ollut kivuliaita ilmavaivoja, vatsani on turvonnut sellaiseksi palloksi. Kakka on ollut hieman löysää, lisäksi minua pierettää lähes koko ajan. Onkohan joku virus liikkeellä?