Olisiko noloa kysyä entiseltä säädöltä missä meni vikaan?
Viime näkemisestä kolme viikkoa ja juttu vaan lopahti. Vastasi lyhyesti viesteihin ja uutta tapaamista ei enää sovittu. Mua taas jäi mietityttämään mikä meni vikaan. Luultavasti löysi paremman, mutta olisiko nolo kysyä? Ja voihan se olla, että mies ei edes rehellisesti vastaa vaan jotain ympäripyöreää.
Kommentit (10)
Ehdotitko itse tapaamista vau ofotitko vain että mies ehdottaa? Jos hän odottaa sun ehdotusta?
Väärän mallinen pillu, liian iso häpykumpu ja häpyhuulet, liian väljä. Persettä ja reittäkin löytyi liikaa. Mieti vielä haluatko todella kysyä.
Jos olet ilmaissut avoimesti ja rehellisesti, kuka olet, et hyödy vastauksesta mitenkään. "Olisit ollut erilainen" ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Väärän mallinen pillu, liian iso häpykumpu ja häpyhuulet, liian väljä. Persettä ja reittäkin löytyi liikaa. Mieti vielä haluatko todella kysyä.
Nää provot on niin väsyneitä ja huonoja. Yrittäkää nyt edes. Ap
On todennäköistä että miehen säädöt ei ollut kohdallaan.
Älä kysele mitään, jos ihmissuhde oli sinulle vain "säätö".
Enpä tiedä kannattaako. Hänellä itsellään saattaa olla jotakin ahdistuksia, menneisyyden traumoja, haluttomuutta sitoutua tai et vain tuntunut oikealta. Sinussa tuskin on mitään "vikaa". Oikeastaan kaikissa meissä on jotain vikaa, miten määritellään täydellisen ihmisen arkkityyppi? Ja vielä niin et se ois kaikkien ihmisten mielestä täydellinen.
Olisi noloa kysyä ja tuskin saisit rehellistä vastausta. Vastaus olisi se, että mulla ei ole nyt aikaa suhteelle tässä elämäntilanteessa. Totuus se, että kemiat ei nyt vaan osuneet riittävästi yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi noloa kysyä ja tuskin saisit rehellistä vastausta. Vastaus olisi se, että mulla ei ole nyt aikaa suhteelle tässä elämäntilanteessa. Totuus se, että kemiat ei nyt vaan osuneet riittävästi yksiin.
Okei, kiitos tästä! Näin ajattelinkin, mutta tarvitsi vielä kuulla se ulkopuolisen suusta.
Ei tarkoita, että mikään varsinaisesti meni vikaan et vain tuntunut oikealta. Ei sitä tällöin pysty välttämättä edes selittämään, jos tunnuit ennemmän esim. kaverilta.