Mitä tuumaat siitä jos sanon istuvani autossa alasti?
Kommentit (17)
Jos olet nainen se on rohkeaa.
Jos olet mies se on pervoa.
Oletko sä se pikkukikkelinen pullea mies, joka välillä laittaa tänne nakukuvia. Toivottavasti auton penkit eivät ole vaaleat ja auto on omasi.
Tuumaan 2.54 senttiä paskoja ajatuksia.
En sano mitään. Yks palstalainen herää kurkku perseessä ja toinen ei muista, onko hän pannut vai ei, niin sä taidat olla suhtkoht normaali tällä palstalla.
Ajatukseni: Harjoitat sananvapauttasi palstalla, jossa modet arvioi, onko ilmauksesi keskustelulinjan mukaista. Joku saattaa pyytää poistoa, mutta ei tuo niin provosoiva avaus ollut, että kukaan automaattisesti painaisi poistonappia. Vaatisi varmaan vielä tyhmempiä kommentteja, jotta poistettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä se pikkukikkelinen pullea mies, joka välillä laittaa tänne nakukuvia. Toivottavasti auton penkit eivät ole vaaleat ja auto on omasi.
Palstan oma Pullervo:)
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni: Harjoitat sananvapauttasi palstalla, jossa modet arvioi, onko ilmauksesi keskustelulinjan mukaista. Joku saattaa pyytää poistoa, mutta ei tuo niin provosoiva avaus ollut, että kukaan automaattisesti painaisi poistonappia. Vaatisi varmaan vielä tyhmempiä kommentteja, jotta poistettaisiin.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Tuumaan 2.54 senttiä paskoja ajatuksia.
Tuossa ajattelin: tuo olisi paljon helpommin kirjoitettu muodossa "Tuumaan 1" paskoja ajatuksia." Saisikohan ekaakin sanaa taivutusmuodoilla ilmaistua numeroilla?
Toivottavasti sinulla on hyvät, auton penkeille sopivat pesuaineet. Kuulostaa nimittäin aika epähygieeniseltä.
Vierailija kirjoitti:
?
Mitäpäs minä siitä tuumaisin, ihan normimeininkiä. Itse istuskelen tämäntästä autossa keteisilläni ja monesti myös ajankin sillä ilkosillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Mitäpäs minä siitä tuumaisin, ihan normimeininkiä. Itse istuskelen tämäntästä autossa keteisilläni ja monesti myös ajankin sillä ilkosillani.
Kai sulla sentään kengät on jalassa? Ei ilman kenkiä saa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kai sulla sentään kengät on jalassa? Ei ilman kenkiä saa ajella.
Laki ei määrittele sitä, minkälaisilla jalkineilla ajat, vai käytätkö jalkineita ensinkään. Kyllähän paljasjaloin turvallisempaa on päästellä, kuin jollain stilettikoroilla, jotka myös siis täysin lailliset ajokengät.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle tuu kylmä??
Ainakin täällä meilläpän mittari hipoo 20 astetta, joten tuskin siellä nyt kovin kylmä tulee. Toisekseen, autoissa on jo melko pitkään ollut vakiovarusteena sellainen vempain kuin lämmityslaite.
"Mitä helvettiä?"