Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mitään tehdä koskaan ehdoillani?

Vierailija
10.09.2016 |

Aina muut viilettävät edellä ja saan juosta perässä, mutta jos itse ehdotan jotain muu porukka, ystävä, kaveri tai miesystävä pitää ehdotuksiani typerinä. Jos kutsun juhliin ei tulla ja jos sanon mielipiteeni puhutaan päälle tms. Olen tämän takia alkanut eristäytymään, tullut neuroottiseksi yms.

Olen myös alkanut miettiä kaikkia syitä tähän ja ajatellut olenko jotenkin mitätön, maahan potkittava, naurettava, reppana ja nössö jolle naureskellaan selän takana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta huokuu sisäinen ylimielisyys. Pidät itseäsi salaa muita parempana. Siksi.

Vierailija
2/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhriudu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joutunut lapsipuolen asemaan ihmissuhteissasi, sinua ei oteta tosissaan.

Vierailija
4/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joutunut lapsipuolen asemaan ihmissuhteissasi, sinua ei oteta tosissaan.

Miten sitten otettaisiin?

Vierailija
5/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska susta ei ole hyötyä, sulla ei ole valtaa. Aikuisten "ystävyys" nyt on vaan usein vähän semmoista. Hankipa hyödyllinen ammatti, lääkäri lakimies jne. tai ihan vaan rahaa, ja katso kuinka vitsisi alkavat taas naurattaa muita...

Vierailija
6/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt yhteydenpitoakin ja lakannut välittämästä lähipiirin jutuista. Olen myös tullut kriittiseksi ja ilkeäksi. Enkä pidä mitään juhlia näille idiooteille.

Ap

Vierailija
7/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös alkanut miettiä kaikkia syitä tähän ja ajatellut olenko jotenkin mitätön, maahan potkittava, naurettava, reppana ja nössö jolle naureskellaan selän takana.

kyllä ja ei. olet mitätön. mutta ei sulle naureskele kuin toiset liki yhtä mitättömät. hyvin menevien porukalla ei ole kiinnostusta potkia maassa makaavia, he keskittyvät ihmisiin joissa on potentiaalia sillä menestys tarttuu ja säteilee ympärilleen. ne on ne juuri susta seuraavalla tasolla olevat jotka murjoo sua.

Vierailija
8/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska susta ei ole hyötyä, sulla ei ole valtaa. Aikuisten "ystävyys" nyt on vaan usein vähän semmoista. Hankipa hyödyllinen ammatti, lääkäri lakimies jne. tai ihan vaan rahaa, ja katso kuinka vitsisi alkavat taas naurattaa muita...

Ja sitten miettisin aina ovatko ystäväni oikeita ystäviä. Tämä ilmiö koskee muuten ulkonäköäkin. Olen hionut sen sellaiseksi, että saan melkein kaiken mitä haluan. Se vain on taas lisännyt pahaa oloani ja tyhjyyden tunnetta.

Ap

Vierailija
9/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama! Valitettavasti en ole keksinyt mistä se johtuu, kerran joku sanoi että mulla ei vaan ole auktoriteettia. Olisi kyllä kiinnostavaa mikä siihen on vaikuttanut. Sen sijaan olenkin tosiaan eristynyt niin että miesystäväni on periaatteessa ainut ystäväni ja olen yrittänyt keskittyä vain itseeni ja asioihin mistä nautin välittämättä p*skaakaan muista koska täytyy sanoa ettei heistäkään ole minulle hyötyä jos minustakaan ei heille. Minähän en saa ikinä mitään muuta kuin pahan mielen ihmissuhteista joissa joutuu jatkuvasti kokemaan itsensä arvottomaksi.

Vierailija
10/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä ja ei. olet mitätön. mutta ei sulle naureskele kuin toiset liki yhtä mitättömät. hyvin menevien porukalla ei ole kiinnostusta potkia maassa makaavia, he keskittyvät ihmisiin joissa on potentiaalia sillä menestys tarttuu ja säteilee ympärilleen. ne on ne juuri susta seuraavalla tasolla olevat jotka murjoo sua.

No mussa on oikeasti potentiaalia vaikka mihin. Sehän ei taas näille käy. Ottajia olisi niissä oikeasti menestyneissäkin. Itsetuntoni ei vain riitä siihen sakkiin, joten olen noidankehässä.

Ap

Vierailija
11/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miettisin aina ovatko ystäväni oikeita ystäviä. Tämä ilmiö koskee muuten ulkonäköäkin. Olen hionut sen sellaiseksi, että saan melkein kaiken mitä haluan. Se vain on taas lisännyt pahaa oloani ja tyhjyyden tunnetta.

Ap

Voit siis olla ihmisten kanssa miettien ovatko he ns. oikeita ystäviä, tai sitten voit olla yksin (ja toki av:lla).

Vierailija
12/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voit siis olla ihmisten kanssa miettien ovatko he ns. oikeita ystäviä, tai sitten voit olla yksin (ja toki av:lla).

Olen yksin ja av:lla. Nyt aloitin yhden kurssin, jossa sielläkin minulle tuhahdeltiin ja pyöriteltiin silmiä jo ekalla tunnilla. On niin tyhjä ja paha olo, että itkettää.

Olen saanut töitäkin ja vähentänyt alkoa, mutta mikään ei kai muutu. Harmi, että olen vielä seurallinen ihminen, yli kolmekymppinen ja minua kohdellaan kuin typerää lasta :'(

Ap

Vierailija
13/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kokeilisit sanoja "me tehdään" sanan "voitaisiinko" sijasta?

Kaikissa ei toki ole tätä johtajamaista auktoriteetti luonnetta, mutta sitä voi kasvattaa.

Vierailija
14/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan jotain asioita määrätä itse, ajattele, niin muut huomaavat mitä tahdot sanoa.

Monta kertaa ajateltu, psykodraamaa vaikka leikillään. 

Vierailija
15/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda seuraa. Joillekin sinustakin lienee hyötyä, ja he kuuntelevat silloin sinua.

Vierailija
16/16 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kokeilisit sanoja "me tehdään" sanan "voitaisiinko" sijasta?

Kaikissa ei toki ole tätä johtajamaista auktoriteetti luonnetta, mutta sitä voi kasvattaa.

Silloin minulle luultavasti nauretaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi