Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestin jo kesällä itselleni 0 tunti sopparin, ja töitä ei todella ole tiedossa. Saan olla rauhassa työkkärin tädeiltä mutta korvaukset juoksee.

Vierailija
10.09.2016 |

Ainakin aluksi kattelen miten uus haastattelukierre lähtee pyörii, mua se ei koske, ku oon "töissä"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se ei mene. Ei taida olla paljon kokemusta työttömyydestä siellä?

Vierailija
2/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse harkinnut samaa.  Eikä kyllä haittaisi vaikka töitäkin välillä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Kuulostaa semihyvältä. Vakituinen kokoaikatyö olisi tietty se tavoite, mutta...

Vierailija
4/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se juuri menee (sitä en tiedä kuinka tuleviin haastatteluihin vaikuttaa), mutta jos on nollasopparilla työttömyystuet juoksee ja jos välillä onkin töitä, niin sitten saa soviteltua päivärahaa mikäli tulot on yli 300e/kk.

Vierailija
5/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen hallituksen aivopierun varalta on joku jo kehittänyt varasuunnitelma-b:n. Mutta 0-tunti soppari taitaa just olla työnantajille mieleen? Pala palalta työntekijät pakotetaan töihin paskemmilla ehdoilla?

Vierailija
6/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se juuri menee (sitä en tiedä kuinka tuleviin haastatteluihin vaikuttaa), mutta jos on nollasopparilla työttömyystuet juoksee ja jos välillä onkin töitä, niin sitten saa soviteltua päivärahaa mikäli tulot on yli 300e/kk.

Jos olet nollasopparilla ja saat työttömyyskorvausta, olet työtön, ja pääset haastatteluun.

Nollasopparit ovat puitesopimuksia, eivät työsopimuksia.

Vierailija
7/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskemmilla ehdoilla saa paskempia työsuorituksia. Ei tartte ihmetellä, jos yritykset rämpii konkurssin partaalla. 

Vierailija
8/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nollasopparilla ja saat työttömyyskorvausta, olet työtön, ja pääset haastatteluun.

Nollasopparit ovat puitesopimuksia, eivät työsopimuksia.

Mutta ei voida velvoittaa 5 päivän työhön eikä tiputtaa ansiosidonnaista vai? Eikä antaa karenssia?

Vierailija
9/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kyllä kiusattu työkkärin taholta yhtään silloin kun olin 0-sopparilla. Päinvastoin, en päässyt edes työvoimapoliittiseen koulutukseen kun en ollut kokonaan työtön ja se oli ihan perseestä!

Vierailija
10/10 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen työnantajien logiikkaa. Heiltähän loppuu maksavat asiakkaat, kun kellekään ei makseta kunnon palkkoja. Plus että jokainen päähänpotkittu takuulla kertoo paskasta kohtelustaan tutuilleen, myös niille varakkaille eläkeläisille. Ja taas vähenee asiakkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi