Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa

Vierailija
09.09.2016 |

Olen ollut aika sinut itseni kanssa aina. Nyt sain sitten pienen yllätyslahjan alkuvuodesta kun täytin 30 vuotta, muodonmuutoksen tavallaan. Käytän nykyisin hiustenpidennyksiä, on tekoripset ja kulmatkin laitan kuntoon säännöllisesti. Laihduin myös 14kg. Nyt mitat ovat 168cm ja 49kg, ennen olin kuuskytkiloinen ja vaikka huomiota sain niin nyt on kyllä aivan toisenlaiset miehet perässä kuin ennen.
Jalo aate, etteikö ulkonäöllä väliä vaan sisinhän se ratkaisee, mutta totuus vaikuttaa toiselta. Surullista, mutta totta. Ihmisenä kun olen aika lailla se sama kuin ennen "muodonmuutosta" ja laihtumista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se vaikuttaa. Siihen hän se koko seksuaalinen vetovoimpa perustuu. Mikä taas ajaa ihmisiä yhteen vielä tänäkin päivänä. Eläimii tässä ollaan.

Vierailija
2/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Nyt sinun tarvitsee vain käyttää hiuspidennyksiä, tekoripsiä, värjäysmyrkkyjä kulmiin ja ripsiin ja hiuksiin ja muita eläinkokeilla testattuja kemikaaleja loppuikäsi, jotta pystyt säilyttämään saamasi huomion. Katsos kun se sinuun rakastunut mies pitää huijauksena, jos parisuhteenne aikana lihot, laiskistut tai arkipäiväistyt.

Mutta pääasia, että miehet kiinnostuivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet oli ihan hyviä nekin, jotka kiinnostuivat susta entisenlaisena?

Vierailija
4/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi tasokkaat miehet kiinnostuu. Not.

Vierailija
5/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/49 on Täysin anorektinen, syö enemmän

Vierailija
6/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi yllätyksenä laihtua 14 kg? Jonain aamuna vaan heräsit ja hups, läskit olivat häipyneet johonkin?

Vierailija
7/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä ole merkitystä, millaisia miehiä sinä etsit.

Minä en etsisi seuraa irtoripsien ja hiusjatkeiden avulla, mutta monille naisille sopii oikein hyvin. 

Ehdotan vielä nilkkatatuointia ja kaunista nilkkaketjua.

Vierailija
8/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa!

Nyt sinun tarvitsee vain käyttää hiuspidennyksiä, tekoripsiä, värjäysmyrkkyjä kulmiin ja ripsiin ja hiuksiin ja muita eläinkokeilla testattuja kemikaaleja loppuikäsi, jotta pystyt säilyttämään saamasi huomion. Katsos kun se sinuun rakastunut mies pitää huijauksena, jos parisuhteenne aikana lihot, laiskistut tai arkipäiväistyt.

Mutta pääasia, että miehet kiinnostuivat!

No jaa. Enpä aio kyllä käyttää mitään näistä aina, mutta on vähän kärsineet omat hiukset ja ripset tästä "muutosleikistä" että vähitellen niitä vähennän ja harvennan käyntejä. Kulmia kyllä tykkään laitattaa, helpottaa paljon arkimeikkiä kun ei tarvitse kuin nyppästä pois pari karvaa ja kulmat sen jälkeen luonnollisen ja nätin näköiset. Vähän harmittaa kun minulla on luonnostaan ollut aika pitkät ripset, ne ovat nyt aikalailla kärsineet kun on laitettu noita tekoripsiä ja muuta.

Eikä tässä nyt käsittääkseni ollut kyse saada miesten huomiota vaan ilostuttaa minua huonolla itsetunnolla varustettua synttäripäivänäni? Ap

Vierailija
9/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yllätyksenä laihtunut, tietenkään. Oli hankala elämänvaihe ja minua koitettiin piristää, samalla söin vähän huonosti. Sitten sain painon tasoittumaan, voimat takaisin ja yhtään enempää en haluakaan laihtua. Nyt haluan vain voida hyvin. En oikeastaan koe oloani edes kovin hyväksi nyt, saisi tulla kiloja takaisinkin. Ei tunnu paino ihan omalta, mutta ainakin on ihan hyvä olla. Olen vaan tottunut olemaan vähän isompi. Ap

Vierailija
10/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluaisin miehen, jolla on tekoripset. Huoh.

Vierailija
11/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni samanpituinen kuin sinä ja painoi alimillaan muistaakseni 47 kg. Alastomana ei todellakaan ollut mikään kaunis näky.

Mut joo, tietysti ulkonäkö vaikuttaa.

Vierailija
12/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallokin kiittää...

muovia, myrkkyjä, kertakäyttöjuttuu.... ihan hirveän näköisiä on useimmat joilla on tekokynnet (omien terveiden päällä. Siitähän ne kynnet joo tyykkää hyvää???), tekoripset ( ja taas omat kärsii... mutta kun teko on nyt in, eikä suinkaan omat ripset niin mieluummin niitä myrkyllä liimailee koko loppuikänsä?), tekohuulet, tekotissit, noh onneksi sentään suurin osa tuntuu edes perseensä kyykkäävän mieluummin kun istuvan vielä tekoperseen päällä, värillisiä piilareita koska sun omat silmät nyt vaan on liian ruman väriset, tekonaama pakkelilla... Ymmärrän kauneuden ja ihon hoidon muuten monilta osin mutta hyvänen aika onneksi mulle riittää perushygieniasta huolehtiminen, hiuksissa hyvä kampaus ilman tekolisiä, omat vahvat ripset ja kynnet (vink vink ruokavalio!), liikunnallisuus ja hymy! Sitten kun sen aika on niin voin ottaa kasvoihin mesolangat mutta kaikki muu on kyllä nounou.

Vierailija
13/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aika sinut itseni kanssa aina. Nyt sain sitten pienen yllätyslahjan alkuvuodesta kun täytin 30 vuotta, muodonmuutoksen tavallaan. Käytän nykyisin hiustenpidennyksiä, on tekoripset ja kulmatkin laitan kuntoon säännöllisesti. Laihduin myös 14kg. Nyt mitat ovat 168cm ja 49kg, ennen olin kuuskytkiloinen ja vaikka huomiota sain niin nyt on kyllä aivan toisenlaiset miehet perässä kuin ennen.
Jalo aate, etteikö ulkonäöllä väliä vaan sisinhän se ratkaisee, mutta totuus vaikuttaa toiselta. Surullista, mutta totta. Ihmisenä kun olen aika lailla se sama kuin ennen "muodonmuutosta" ja laihtumista.

Kuka tommosta sanoo. Kyllä kaikki miehet täällä palstalla on ainakin aina sanoneet suoraan, että ulkonäkö on kaikista tärkeintä.

Vierailija
14/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härpäkkeiden ylläpitäminen on seksikästä miesten mielestä.

Vierailija
15/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi yllätyksenä laihtua 14 kg? Jonain aamuna vaan heräsit ja hups, läskit olivat häipyneet johonkin?

Tahtoo samanlaisen yllärin ihan heti. Tai viimeistään aamuun mennessä 😀

16/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pystyy parantamaan viehättävyyttään erittäin paljon laihduttamalla ja kaunistautumalla. Miestäkin komea ulkonäkö auttaa mutta ei yhtä paljon. Naiset viehättyvät ennen kaikkea miehen käyttäytymisestä. Siksi monilla komeilla miehillä on todella surkea tuuri naisten kanssa, kun taas itsevarma ja ei-tarvitseva mies voi saada helposti seuraa vaikka olisi korkeintaan keskinkertaisen näköinen.

Vierailija
17/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni on kaunista ja seksikästä:) Muitakin makuja muiden onneksi on.

Vierailija
18/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikuttaakin. Itse olen onnellinen että vientiä on ollut ihan tällaisena kuin olen, ilman tekoripsiä, kynsiä tai hiustenpidennyksiä.

Vierailija
19/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksi niistä noloista kolmenkympin kriisistä kärsivistä naisista jotka yhtäkkiä alkavat käyttäytyä kuin teinit? Herutatko instassa ja kännäätkö kymmenen vuotta nuorempien seurassa baarissa?

Vierailija
20/21 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my! Mä olen aina kelvannut ilman härpäkkeitä! Sad but true for you AP!