Miksi olet perjantai-iltana tällä palstalla?
Kommentit (46)
Ei just nyt. Muistelen tässä vanhemmakseni kun olin parikymppinen ja töissä eräässä valtion virastossa. Kysyin innokkaasti perjantaiaamukahvilla, että mitä kaikki tekevät vkl. Muut työntekijät olivat n. 40-60 -vuotiaita. Vastaukset olivat: kalastan mökillä ja juon kaljaa, odotan teiniä iltariennoista kotiin ja kudon jne. Olin ihan että "oh nou mitä kalkkiksia, miksei noi elä?" Miksi sitä teiniä pitää odottaa kotona, tulee se kuitenkin? Hihhih ja hauskaa näin 20 vuotta myöhemmin teinin äitinä... Nyt kalastus ja kalja kiehtoo kyllä.
Av on vain yksi pysäkki monien joukossa.
55-vuotias, avioliitossa, mies tuossa vieressä, lapset jo omillaan, työt tältä viikolta pulkassa, vähän viiniä lasissa. Mitä parempaa tekemistä mulla muka voisi olla kuin netissä surfailu?
Työviikko takana, flunssan alkua, kaikki vähäiset kaverit jossain muualla ja mies työpaikan juhlissa ryyppäämässä. Ei vielä nukuta ja olo on kurja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä?
Olisi varmasti paljonkin parempaa tekemistä,mutta vetkuttelija kun olen,palstailen enne kuin ryhdyn niihin parempiin hommiin.
Lisäksi kaipaan seuraa,mutta toisaalta olen ihmiskammoinen.Palstailu ja facebook ovat juuri riittävästi sosiaalista elämää tällä hetkellä.
Nautin hiljaisuudesta, kusipää -naapuri poissa pitämästä möykkää. Ja huomenna voi nukkua pitkään ilman että tarvii herätä seitsemältä raksaäijien meluun.
Mies työreissus. Lapsi nukkuu vintis. Kissa keinutuolis. Aamulla töihin. Telkusta ei tu mitään. Skumppaa lasis ja pähkinöi. Mitä muuta mä tekisin. No nukkuain. Mut ei halua viel.