Miksi olet perjantai-iltana tällä palstalla?
Kommentit (46)
No ihan kohta alan neuloa ja katsoa jotain elokuvaa Netflixistä. On mulla suklaatakin.
Metsänreunassa ei paljon aktiviteetteja ole illan tullen. Ikä alkaa kakkosella, hämärästi muistan miltä tuntui "viikonloppu" joskus.
Vierailija kirjoitti:
Entä itselläsi? Aiotko päivystää pitkäänkin lukemassa ketjuusi tulleita vastauksia?
Luen tenttiin, ja välillä taukoa pitäessäni käyn täällä huvittamassa itseäni.
Työt on tehty mutta paikalla pitää olla vielä vartti.
Saunaan lähdössä, kohta pois palstalta.
Tänään olisi ollut työpaikan tyhy-ilta, mutta istun mielummin viinilasillisen kanssa av:llä, kuin vietän aikaa työkavereiden kanssa vapaa-ajalla.
Viikon aikana kertynyt univaje vie veronsa, eikä ole seuraa minnekään.
Miksi en olisi? Tekis kyllä mieli mennä vaan maate, mutta pitää nuo kakaratki saada karhattua sänkyy. Kai mä tästä viä piristyn ja katon telkkaria, on vaan työviikon jäljiltä niskat niin jumis että päätä särkee, ja väsy on kova kun en saanu viime yönä montaa tuntia nukuttua.
Miten tämä arki-ilta eroaa muista muuta kuin siitä että mun ei tarvi aamulla mennä töihin (miehen pitää jo seitsemäksi)? Kyllä mä teen joka ilta tasan samoja asioita, ja jos teen jotain erilaista, niin eipä sillä paljon väliä ole mikä viikonpäivä se on.
Olen yön töissä ja selailen tätä tauoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisi ollut työpaikan tyhy-ilta, mutta istun mielummin viinilasillisen kanssa av:llä, kuin vietän aikaa työkavereiden kanssa vapaa-ajalla.
Tykkään sinusta!
T. Palstaystäväsi, myös yksin viiniä & palstaa
Tein just 9h työpäivän ja palasin kotiin 20.30 valmiiseen ruokapöytään. Kiva olla kotona viimeinkin. Makaan sohvalla viinilasi viereisellä pöydällä himmeässä valaistuksessa palstaillen. Mies aikoi lähteä kaverin kanssa oluelle mikä oikeasti tarkoittaa ryyppyiltaa. Solong vaan! Mä aion juoda pari lasi viiniä, soittaa isosiskolle ja katsoa Netflixiä. Nyt on harvoja iltoja jolloin ei haittaa et ei Ole kavereita jotka haluis tehdä sun kanssa jotakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naisia on turha yrittää lähteä iskemään. Sen verran tuli kylmää vettä niskaan tuossa Dealbreaker-ketjussa.
Voivoi - napsahtiko monikin ominaisuus kohdalle?
Ujous tai arkuus lähinnä. Mieleni pahoitin niin :(
Sain lapset nukkumaan ja nyt on hetki itselle. Mies lähti ryyppään ja jätti minut kolmen lapsen kanssa kotiin. Taas.
Nautin viskistä ja naureskelen näille jutuille.
Olen töissä ja välillä on tylsää. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä?
Koska mä voin. Hyvä paikka nollata aivot.
Kyllä mulla muutakin tekemistä on. Nytkin teen kolmea asiaa samanaikaisesti.
Koska ei ole minne mennä tai ketä nähdä. Olen vähän kipeäkin ja mieli on maassa. Joku voisi suositella hyvää elokuvaa? :)
Niin väsynyt aloitus.
Oma koti on paras paikka. Äsken saunottiin, nyt sohvitellaan.
Mies lähtee huomenna talkoisiin kaverilleen ja minä oman kaverini kanssa päiväristeilylle Tallinnaan. En todellakaan jaksaisi tähän aikaan illasta ja viikosta enää harrastaa jotain aktiivista eikä telkkarista tule yhtään mitään. Kello soittaa aamulla ennen kuutta joten ihan näillä hetkillä olen menossa kirjan kanssa sänkyyn.
Ja siis miehen eli miesystävän kanssa ei asuta yhdessä, joten ihan yksin vietän iltaa.
Voivoi - napsahtiko monikin ominaisuus kohdalle?