Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte SUITS sarjasta?

Vierailija
09.09.2016 |

Rupeaa ekakausi olemaan lopuillaan ja ihan hyvähän tää on mutta ei kyllä niin mainio kun odotin. Luin arvosteluja tyyliin kaikkien aikojen paras lakidraama mutta mun mielestä jo Good Wife on parempi. Eikö tää ollut tosi hehkutettu silloin alkujaan? Paraneeko myöhemmillä kausilla? Viimeksi katoin Dexterin mikä kyllä imaisi mukaansa ihan eri tavalla vaikka ei olekkaan niin kehuttu tai tunnettu sarja kun Suits.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja on ja ihan koukuttava. Putkeen olen katsonut ekat kolme kautta ja loput olen tilannut Amazon.uk sitä mukaa kun on tullut myyntiin. Henkilöhahmot onnistuneet ja pidän tyylistä

Vierailija
2/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter on todellakin tunnetumpi kuin Suits. Suits on ihan kiva, mutta Mike&Rachel on huonoin pari ikinä ja pilaa sarjaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maikkarilta olen seurannut alusta asti ja tykkään kyllä. Jakso viikossa tahdilla ei pääse mitään koukkuuntumisia syntymään tämmöiseen sarjaan mutta melko kärkipäässä on draamasarjoista joita katson tällä hetkellä. 

Vierailija
4/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kun Scandal. Odotin niiin paljon enemmän näiltä molemmilta!

Vierailija
5/9 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä mutta ei mikään lemppari.

Vierailija
6/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokakausi on parempi kun eka. Miten tekijät eivät tajua että Miken ja Rachelin suhde aiheuttaa lähinnä myötähäpeää?

Vierailija
7/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee suitsissa se, että on olevinaan niin älykkäitä ja hyviä asianajajia, mut sit ne keissit ratkeaa aina tyyliin "löysin porsaanreiän, kiristän vastapuolta, saan miljoonia" ilman, että sitä nerokasta ratkaisua edes mitenkään avattaisiin. Vähän niinkuin sen lakimiehen ja sihteerin (donna?) Salaperäinen purkinavaajarituaali. Onpas tosi kekseliästä, kun ei vaivauduta sen enempää katsojille avaamaan. Toisin sanoen kirjoittajat eivät ole keksineet siihen oikeasti mitään nokkelaa. Sama vaivaa mun mielestä koko sarjaa.

Vierailija
8/9 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suits oikeasti tunnetumpi ja arvostetumpi sarja kun Dexter? Olisin kuvitellut että Dexter oli katsotumpi:O

Vierailija
9/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike ja Rachel todella laskee sarjan tasoa. Ei missään nimessä yksinään mutta yhdessä sopisvat paremmin vaikka Kaunareihin tai Salkkareihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän