Noloimmat tilanteet, joihin olen pienen penikseni kanssa joutunut
- Yläasteella minua alettiin kiusaamaan kun koulutoverini näkivät pienen pippelini liikuntatuntien jälkeen suihkussa. Tieto asiasta kiiri myös tyttöjen korviin ja myös osa tytöistä alkoi kiusaamaan minua asiasta. Sain esim. kuulla "millimuna"-huutelua usean vuoden ajan.
- Baarista iskemäni ja kerran nussimani nainen oli laittanut yöpöytäni päälle paperilapun, jossa luki: "KIITTI VITUSTI" ja samaisen paperin päällä oli 5 sentin kolikko.
- Tummahipiäinen, suomea puhumaton prostituoitu nauroi koko toimituksen ajan pientä vehjettäni, joka ei edes seissyt kunnolla. Maksoin hänelle sekä yhdynnästä että suihinotosta, mutta kumpikaan ei onnistunut koska penikseni pullahti aina ulos hänen pillustaan kun hän koitti ratsastaa sillä. Lisäksi kyseinen h*ora väitti, ettei kyennyt ottamaan sitä suuhun koska se on niin pieni.
- Kerran eräässä yhteissaunassa, jossa oli myös naisia joku humalainen nuori nainen arvosteli vehjettäni pieneksi ja heitti jonkin tämän tapaisen sutkautuksen: "jos sulla olis 3 cm pidempi oisit kuningas, jos sulla olis 3 cm vähemmän olisit kuningatar" tmv.
- 21v mies vittuili alastonsuomeen laittamalleni seisokkikuvalle kirjoittamalla: "Mikäs pieni patukka se siinä nöpöttää? Odottaa karvaisen karvaista, maskuliinista perärööriä"
- N. 6-vuotias, isänsä kanssa liikkeellä ollut pikkutyttö totesi uimahallin miesten pukuhuoneessa: "Iskä, miks tolla sedällä on noin pieni pimppeli?". Isä koitti muodon vuoksi torua tytärtään, mutta selvästi näki että häntäkin pienimunaisuuteni nauratti.
Jos palstalta löytyy muita pienellä varustettuja, niin saa jakaa omia kokemuksiaan asiaan liittyen.
Kommentit (59)
Eihän enemmistö naisista edes voi saada orkkua yhdynnässä eli jos osaat nuolla tai sormettaa sen, olet heti sängyssä parempi kuin 85% miehistä. Lopeta siis jo uhriutumasta.
Noloin oli kun kännipäissään pidettiin naisen pyynnöstä taukoa naimisesta. Oltiin hänen luona ja siellä oli muitakin juomassa. Menin keittiöön ottamaan kaljaa niin erektio paistoi pitkien kalsarien alta kiusallisen näkyvästi. En itse huomannut ennenkuin joku huomautti että sulla seisoo. Sitten kaikki itseni mukaan lukien katsoivat sitä. Naama häpeästä punaisena istuin pöydän ääreen ja pummin tupakan.
Onpas pieni pippelisi ollut paljon esillä.
Kyllä joitain naisia kiihottaa pieni muna, tiedän sen :)
Voin kuvitella että ap:n tilanne olisi hirveä mutta voin lohduttaa että ei se keskivertoa hieman isomastakaan ole paljon iloa kun ei pääse sitä ikinä käyttämään kun ei ole komea
Ei ole totta ettet voisi harrastaa yhdenillansuhteita tai olla parisuhteessa, koska pienellä ei voi tyydyttää naista. Olen viettänyt vielä vähän aikaa sitten hyvinkin villiä elämää ja nähnyt sängyssäni monenmoista. Pääasia on, että mies ei häpeile omaa vehjettään vaan ryhtyy toimiin. Vaikka se kuulostaa klicheeltä niin se on 100 % totta että tärkeintä ei ole se koko vaan se miten sitä käyttää. Ei mua ainakaan kiinnosta se että miten syvälle peniksesi ylettyy vaan se miten lantiosi kohtaa minun klitorikseni (ja tää on muuten taito mitä kovin moni mies ei osaa joten kannattaa opetella).
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jokseenkin oudolta että ihminen pystyy mainitsemaan elämänsä varrelta tulleita noloja tilanteita by pieni muna. En oikeasti voi uskoa että ihmisiä oikeasti kiinnostaa toisten vehkeet noin paljon. Ja miten edes lepotilassa olevan munan pitäisi olla mitenkään iso? (vain sinä tiedät totuuden) Olen ymmärtänyt että lepotila ja stondis ei ole suoraan verrannollisia. Minä en ainakaan osaa katsoa juoksutrikoiden läpi että minkälainen seisokki sieltä löytyy. Koita vaan ap nyt keksiä jotain parempaa tekemistä kuin ainainen kikkelin koon murehtiminen. Ei se sillä kasva. Eiköhän tässä kaikilla ole joku juttu jota voisi märehtiä päivät pitkät jos niikseen tulee!
N37
Mmh kirjoitti:
Hei siinä, pienipeniksinen mies. Elämäni parhaisiin seksikokemuksiin kuuluu mikropeniksinen naapurinpoika (all 10cm). Harrastimme upeaa seksiä - esimerkiksi anaaliseksi oli yllättävän kasuaalia (melkein jokakertaista) ja helppoa. Munkin jälkeen hänellä on ollut vientiä, ja nyt naimisissa.
Sen sijaan mies joka sanoo naista "h*ora"ksi on todellinen turn off.
Mietipä kumpi näistä on ongelmasi.
Kaikkea hyvää elämääsi ja toivottavasti myös itsetutkiskeluun.
Olen nainen mutta en kyllä näe mitään väärää siinä että kutsui prostituoitua huoraksi. Huoriahan he nimenomaan ovat. :D
Ap suurin ongelmasi on asenne. Sinä olet syrjäytynyt koska olet luuseri etkä ota siitä vastuuta vaan syytät ulkoista asiaa.
Exälläni oli pieni mutta on esimiestehtävissä, saanut vaimon ja lapsia. Tyydyttämättömyys oli ikävä kyllä yksi syy eroon. Mutta uskon että löytää vielä naisen eikä todellakaan ole syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Maksat että saat käyttää naista, eli alistaa häntä, ja sitten loukkaannut kun naureskelee sun munalle? Mitä kiitosta ja laupeutta odotit maksetulta naiselta?
Maksat, että saat ohjausta, eli pääset eroon läskeistäsi, ja sitten loukkaannut kun naureskelee sun läskeille? Mitä kiitosta ja laupeutta odotit maksetulta personal trainerilta?
Tekemällä yhä uudelleen ketjun samasta aiheesta et saa keneltäkään myötiksiä. Ehkä olet niitä miehiä, jokaa saa "cock shamingista" jotain kiksejä? Muuten tuskin esittelisit elintäsi netissä ynnä muualla. Aikuisena ihmisenä sinun luulisi jo olevan ok asian kanssa, jolle et voi mitään. Kannattaa hankkia elämäänsä muutakin sisältöä kuin peniksen esittely ja pienuudesta voivottelu.
Mää nyt 12.v ja pippeli pystyssä 3cm. Nolo ku nuoremmilla pojilla isompi.
Tiger Woodsilla on ihan hervoton elin.
kirjoitti:
Tälläiset trollailut voivat olla ihan hauskoja hetken, mutta pidemmänpäälle ne ovat kyllä varsin puisevaa luettavaa. Väite siitä että peniksen pieni koko jotenkin aiheuttaisi miehen syrjäytymisen työelämässä on kyllä aivan täyttä paskaa.
Eipä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jokseenkin oudolta että ihminen pystyy mainitsemaan elämänsä varrelta tulleita noloja tilanteita by pieni muna. En oikeasti voi uskoa että ihmisiä oikeasti kiinnostaa toisten vehkeet noin paljon. Ja miten edes lepotilassa olevan munan pitäisi olla mitenkään iso? (vain sinä tiedät totuuden) Olen ymmärtänyt että lepotila ja stondis ei ole suoraan verrannollisia. Minä en ainakaan osaa katsoa juoksutrikoiden läpi että minkälainen seisokki sieltä löytyy. Koita vaan ap nyt keksiä jotain parempaa tekemistä kuin ainainen kikkelin koon murehtiminen. Ei se sillä kasva. Eiköhän tässä kaikilla ole joku juttu jota voisi märehtiä päivät pitkät jos niikseen tulee!
N37
Et tietenkään voi, koska sulla ei ole mitään kosketuspintaa asiaan, eikä harmainta aavistustakaan ongelman vakavuudesta. Empatian sijaan vähättelet ja syytät valehtelusta. Sitten ihmetellään miksi ko. miehet eristäytyvät maailmalta ja ylläpitävät itsetuhoisia ajatuksia.
Omalla heijarilla on juhlakunnossa pituutta yli 17cm. Kylmässä se kutistuu prinssinakiksi. Eräällä hiihtoreissulla mentiin yhteissaunaan ulkokautta. Taisin saada loppuiäkseni munattoman miehen leiman.
Ei se ole ollenkaan verrannollinen se lepotila erektioon. Itsellä lepotilassa 4cm ja juhlakunnossa pituus 15cm ja ympärys 14cm. Joillain saattaa olla lepotilassa sellanen 10cm lerssi eikä se siitä kasva jäykistyy vaan. Että ihan huoleti voit olla ei kukaan pysty siitä päättelemään
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ollenkaan verrannollinen se lepotila erektioon. Itsellä lepotilassa 4cm ja juhlakunnossa pituus 15cm ja ympärys 14cm. Joillain saattaa olla lepotilassa sellanen 10cm lerssi eikä se siitä kasva jäykistyy vaan. Että ihan huoleti voit olla ei kukaan pysty siitä päättelemään
en usko
Vierailija kirjoitti:
Mää nyt 12.v ja pippeli pystyssä 3cm. Nolo ku nuoremmilla pojilla isompi.
Penis voi kasvaa noin 23 vuotiaaksi asti. Ole huoleti olet vasta murrosiän kynnyksellä, ei se tuon kokoiseksi jää. Varmasti ei tule olemaan mikään 20cm jööti aikuisenakaan, mutta ei se haittaa. Miehessä on paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin iso penis. Arvostus muita ihmisiä kohtaan, hyvä huumorintaju, empaattisuus, halu huomioida toinen parisuhteessa erilaisin tavoin ym. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään eikä peniksen koko ole kärkipäässä. Panosta siihen, että olet mukava, positiivinen ja hymyilevä persoona äläkä murehdi yhtä osaa kehossasi. :)
Itse olen 28 vuotias urheilullinen ja hyväkroppainen 187cm pitkä mies. Urheilen noin 5 kertaa viikossa ja käyn salilla sekä lenkkeilemässä. Sillointällöin myös uimassa.
Olen hieman samassa tilanteessa kuin AP, penikseni on erektiossa 8cm ja 2cm paksu, lepotilassakin
pieni 4-5cm pituinen "nysä" joten itsellä se sojottaa aina suoraan eteenpäin eikä roiku alaspäin kuten useimmiten miehillä. Tiedän kyllä sen häpeän tunteen kun naiset vilkuilevat jalkoväliin lenkkipolulla tai salilla ja huomaan sen virneen heidän kasvoillaan. Toisinaan se on hieman pelästynyt tai hämmentynyt katse, mutta useimmiten vain huvittunut hymy kasvoilla.
Tämä siis silloin kun käyn lenkkeilemässä tai treenaan salilla ja kyllä, käytän aina urheillessa juoksutrikoita. Kyllähän se pieni koko tulee varsin selvästi trikoissa esille mutta onko sillä niin paljon merkitystä. En kuitenkaan riittäisi näille naisille sängyssä ja sitä paitsi kunnolliset urheiluvaatteet ovat mukavimmat päällä kun aktiivisesti harrastaa urheilua. Miksi siis luopuisin trikoiden käytöstä.
Eli Ap rohkeasti vaan urheilemaan, urheilusta saa kuitenkin todella hyvän olon, se on kuin huumetta.
Itse kuitenkin olen jo varsin hyvässä kunnossa ja muutenkin varsin komea joten sen puolesta naisten kanssa usein alkaa juttu varsin hyvin ja huomaan aika useinkin naisten olevan minusta kiinnostuneita. Olen jopa saanut todella paljon kommenttia kun perseeni näyttää luvattoman hyvälle trikoissa, osa naisista ovat jopa kuolanneet sitä :D Eli pientä kokoa pystyy kyllä kompensoimaan muilla tavoilla. Sängyssäkin sormi ja kieli leikit mukaan.
Myönnä tosiasiat, suurimmalle osalle naisista olemme vain liian pieniä, saamme kuulla huomauttelua katkaravusta ja millimunasta. Salilla ja lenkkipolulla teini ikäiset muijatkin vilkuilevat trikoiden etumukseen ja virnuilevat tai kommentoivat jotain.
Mutta ole sinut itsesi kanssa, ole positiivinen ja urheile. Siitä tulee hyvä olo ja lopulta huomaat että löytyy myös sinusta kiinnostuneita naisia. Pahin virhe minkä voi tehdä on ryvetä itsesäälissä. Itsevarmuus on tärkein ominaisuus mikä iskee naisiin.