Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni oli "pakottanut" poikaystävänsä isäksi

Vierailija
09.09.2016 |

Tutullani oli ollut hirveä vauvakuume, ja tää poikaystävä ei ollut halunnut vielä lasta. Olivat kuulemma riidelleet usein asiasta, kun poikaystävä ei halua vielä lasta ja tutullani oli hirveä vauvakuume. Tuttuni oli jatkuvasti jankannut asiaa, että "No sano milloin haluat lapsen???" -tyylisesti, ja tuota kun toistui tarpeeksi kauan niin tämä poikaystävä vihdoin antoi periksi ja suostui.

Mitä mieltä?

Kommentit (29)

21/29 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee itse elämääsi koskevia tärkeitä ratkaisuja, joku muu tekee ne puolestasi.

Vierailija
22/29 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole pakottamista. Itsekin olen ollut hirveä ja painostava pahimpina vauvakuumeen hetkinä, ja pyytänyt sanomisiani vilpittömästi anteeksi. 

Mä olen raskaana tällä hetkellä, itselle täysin toivotusti, mutta kumppanille ei. Lopetin ehkäisypillerit tammikuussa 2016 (monista eri syistä, en vain vauvakuumeen takia), kerroin asiasta poikaystävälleni ja käskin ehkäisemään jos hän itse haluaa. Minä olin huolehtinut ja maksanut ehkäisyn vuoden päivät, joten ajattelin, ettei minun tarvitse jos en itse halua. Jokainen on kuitenkin loppupeleissä vastuussa omasta ehkäisystään. Ehkäisykehotuksista huolimatta kumeja ei näkynyt sängyssä vaikkei poikaystävä kuulemma lasta halunnut. Kerroin aina rehellisesti koska ovuloin, jotta hän tiesi koska olla erityisen varovainen, jos halusi. Keskeytetyt yhdynnät muuttuivat kuitenkin hiljalleen varomattomaksi seksiksi, homma vietiin loppuun asti poikaystävän aloitteesta. Tulin raskaaksi, ja alkujärkytyksestä yli päästyään poikaystävänikin odottaa isyyttä ehkä pienellä innollakin. 

Sinähän olet ollut täysin rehellinen ja heittänyt pallon miehelle ehkäisyn suhteen. Mies itse on valinnut seksin ilman ehkäisyä joten minusta on täysin turhaa olla järkyttynyt positiivisesta raskaustestistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, tiedän tapauksen, jossa lapsi sai alkunsa kun vaimo ilmoitti miehelle että jos ei tehdä lasta niin sitten erotaan.

Mies suostui pakon edessä. Vaimo lupasi, ettei mikään muutu kun lapsi syntyy. Tollo mies uskoi tämän.

Avioero tuli kun lapsi oli vuoden...

Yksinhuoltaja äippä sitten sössi asiansa siihen malliin että tällä hetkellä lapsi on huostaanotettuna neljättä kertaa.... iskä uusissa naimisissa. .

Huostaanotettuna neljättä kertaa? - höpöjuttuja, sanoo tämä sosiaalityöntekijä. Mitä jos pysytääñ jatkossa asiassa.

Vierailija
24/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, tiedän tapauksen, jossa lapsi sai alkunsa kun vaimo ilmoitti miehelle että jos ei tehdä lasta niin sitten erotaan.

Mies suostui pakon edessä. Vaimo lupasi, ettei mikään muutu kun lapsi syntyy. Tollo mies uskoi tämän.

Yksinhuoltaja äippä sitten sössi asiansa siihen malliin että tällä hetkellä lapsi on huostaanotettuna neljättä kertaa.... iskä uusissa naimisissa. .

Mikä siinä isässä on vikana, kun ei hänelle pystytty lasta antamaan, vaan lapsi meni huostaan?

Ei mitään. Hyvin kykenee uudesta perheestä huolehtimaan . Erossa vaan äiti sai huoltajuus eikä isällä näköjään ole mitään oikeuksia jos äiti heittää hankalaksi.

Äiti sai huoltajuuden? Tarkoitat varmaan, että oikeudessa katsottiin äidin olevan parempi huoltaja. Ja huoltajuus ei merkitse mitään, kun huostaanotto on tapahtunut. Eli sossut ovat todenneet silloinkin, ettei isästä ole vanhemmaksi. Taitaa kaverisi valehdella sulle.

Vierailija
25/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo pakottaminen on vielä pikkujuttu verrattuna yhteen hulluun ämmään joka jollain viekkaudella sai itsensä raskaaksi silloiselle jo-eksälleen ja teki tämän elämän siitä lähtien aivan helvetiksi. Isä rakastaa kyllä lastaan aivan yli kaiken, mutta hullu "äiti" kiristää aivan kaikessa ja on ollut vainoamisestaan ja uhkailuistaan oikeudessakin, mut sama meno jatkuu. Terkut vaan "hienostoväen" tavarataloon, oikean kultakimpaleen olette palkanneet

Vai että oikein viekkaudella, vmp.

Olisko se lapsen isä kuitenkin vaan käynyt paukuttamassa eksäänsä ilman kumia?

Ihan oma häpeä, turha maalailla hullun kuvia.

Vierailija
26/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka tuollaisia uhkauksia esittää, niin luonnevikainen ettei ole kykenevä huolehtimaan lapsesta.

Ei siinä ole mitään luonnevikaista että ero tulee eteen jos odotukset suhteelta ovat täysin päinvastaiset.

Vierailija
27/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who caaaarrreeeeesssss

Vierailija
29/29 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole pakottamista. Itsekin olen ollut hirveä ja painostava pahimpina vauvakuumeen hetkinä, ja pyytänyt sanomisiani vilpittömästi anteeksi. 

Mä olen raskaana tällä hetkellä, itselle täysin toivotusti, mutta kumppanille ei. Lopetin ehkäisypillerit tammikuussa 2016 (monista eri syistä, en vain vauvakuumeen takia), kerroin asiasta poikaystävälleni ja käskin ehkäisemään jos hän itse haluaa. Minä olin huolehtinut ja maksanut ehkäisyn vuoden päivät, joten ajattelin, ettei minun tarvitse jos en itse halua. Jokainen on kuitenkin loppupeleissä vastuussa omasta ehkäisystään. Ehkäisykehotuksista huolimatta kumeja ei näkynyt sängyssä vaikkei poikaystävä kuulemma lasta halunnut. Kerroin aina rehellisesti koska ovuloin, jotta hän tiesi koska olla erityisen varovainen, jos halusi. Keskeytetyt yhdynnät muuttuivat kuitenkin hiljalleen varomattomaksi seksiksi, homma vietiin loppuun asti poikaystävän aloitteesta. Tulin raskaaksi, ja alkujärkytyksestä yli päästyään poikaystävänikin odottaa isyyttä ehkä pienellä innollakin. [/

Sä olet sairas. Ihmis saastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi