Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen tunnustuksen

Vierailija
09.09.2016 |

Mieheni on kaikin puolin kultainen ja komeakin. Huolehtii lapsista, kodista, muistaa minua jokaisena merkkipäivänä ja muutoinkin, on hyväpalkkainen, meillä on uusia autoja, kivitalo, matkustamme paljon ja melkein voisin kaiken tämän laittaa mieheni kunniaksi.

Kuitenkaan en saa miehestäni mitään kiksejä, hän on liian hyvä ja kunnollinen, kaikin puolin liian täydellinen. Tämän takia olen ajautunut saamaan näitä kiksejä toisista miehistä. Olen ollut salarakkaana entiselle linnakundille ja nyt minulla on seksisuhde ei menestyneen rokkarin kanssa. Näiden pahojen poikien kanssa tunnen aidosti eläväni ja saavan jännitystä elämään. Tiedän, tämä on klisee, mutta elämäni on kaikin puolin mieheni puolesta turvattu, niin kaipaan jotain rosoa ja aitoutta omaan elämääni.

Olen pahoillani, mutta näin tilanne on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Kaikilla pettäjillä kai on joku peruste, jolla he oikeuttavat toimintansa. Jos kultainen ja komea miehesi pettäisi sinua, hyväksyisitkö hänen perustelunsa?

Vierailija
2/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteesi. Oma miehenikin on makuuni liian kiltti ja ei aiheuta minulle minkäänlaista kuumotusta. Olen itse heikkona biker-tyyppeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ihmistyyppi nämä palstalla hyväksyntää moraalittomuudelleen etsivät...

Vierailija
4/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on siitä outo, että mikäli hän on kunnollinen ja kaikin puolin perinteisellä mittapuulla ok, niin samalla hän tekee itsestään täydellisen vässykän. Jostain syystä eteläeurooppalainen tyyli ei tunnu istuvan suomalaisen miehen luonteenlaatuun mitenkään. Miehen tulee olla kaikin puolin hyvä, mutta myös jossain määrin dominoiva ja alistava, jotta mielenkiinto häneen säilyisi.

Vierailija
5/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen nainen aloituksessa. Toinen vaihtoehto onkin sitten lesbo, joka on kovinta hottia naisten keskuudessa nykyisin.

Vierailija
6/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai myös miehesi saisi käydä pelehtimässä tuhmien ja kuumien kinkkujen kanssa?