Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion viedä poikani balettitunneille.

Vierailija
09.09.2016 |

Herättääkö tämä asia sinussa jotain ajatuksia tai primitiivireaktioita?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää enemmän se, että tulet tänne julistamaan asiaa, toiveissasi saada riita aikaiseksi. Hieno harrastus se on.

Vierailija
2/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baletti on miesten laji, katsoo vaikka niitä teräksisiä kehoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua saada riitaa aikaiseksi. Olen vain kohdannut järkyttäviä reaktioita livenä, haluan nähdä, onko myös ei-livenä yhtä karu meininki. Kiva, että pidät harrastusta hienona. :)

Vierailija
4/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä poika on asiasta? Harrastukset on yleensä niitä lapsen tahdon asioita.

Vierailija
5/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta luulin, että tämä on "vien balettiin koska kaikille miehille mekko päälle koska sukupuolineutraali avioliittolaki".

Mutta ei sentään. Hieno harrastus, jos lapsesi sitä haluaa.

Vierailija
6/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua saada riitaa aikaiseksi. Olen vain kohdannut järkyttäviä reaktioita livenä, haluan nähdä, onko myös ei-livenä yhtä karu meininki. Kiva, että pidät harrastusta hienona. :)

Ja taas joku jatkaa selvittämistä jäätyään ensimmäisessä vastauksessa trollista kiinni. Ei näin, ei tosiaankaan näin.

Vierailija
7/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole trolli, hän vaikuttaa wannabe uhriutujasukupuolisensitiiviseltä henkilöltä. Muuten en ymmärrä julistamista.

Baletti on hienoharrastus ja taidemuotona se ei voi elää ilman miesharrastajia.

Vierailija
8/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettia harrastavia poikia kiusataan usein koulussa. Ikävä totuus.

Vierailija
9/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei ole itse ilmaissut haluaan, on niin pieni vielä, ettei juuri ole jutellut harrastuksista. Saa kyllä tietenkin sitten lopettaa, jos haluaa.

Ap

Vierailija
10/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, ap!

Vierailija
11/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen ihmeemmin sukupuolineutraalin kasvatuksen överikannattaja. Normaali tasa-arvoinen kasvatus riittää. Kannatan tasa-arvoista avioliittolakia, mutta se ei liity tähän mitenkään. :)

Ap

Vierailija
12/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta luulin, että tämä on "vien balettiin koska kaikille miehille mekko päälle koska sukupuolineutraali avioliittolaki".

Mutta ei sentään. Hieno harrastus, jos lapsesi sitä haluaa.

Baletissa miehet eivät pidä mekkoja. Tietenkään. :)

Vierailija
13/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki miesbalettitanssijat ovat homoja. Etkö pelkää, että lastasi käytetään hyväksi?

Vierailija
14/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kaikki miesbalettitanssijat ovat homoja. Etkö pelkää, että lastasi käytetään hyväksi?

Höpsistä :) Pelkäätkö sinä, että heterolastasi käytetään hyväksi harrastuksessaan?

Ap

Vierailija
15/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietkö hänet balettiin koska hän itse haluaa vai koska sinä haluat? Jos lapsi itse haluaa niin tsemppiä hienoon harrastukseen. Jos taas se olet sinä joka haluat pojastasi ballerinan väkisin, häpeä että kiusaat lasta. 

Vierailija
16/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen, että olet juuri nähnyt Billy Elliotin.

Vierailija
17/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Balettia harrastavia poikia kiusataan usein koulussa. Ikävä totuus.

Joo, köyhät ja lihavat lapset kiusaavat.

Minunkin poikani käy baletissa. Ei tosin tähtää tanssijaksi vaan treenatakseen eri tavalla kuin varsinaisessa lajissaan yleensä treenataan. Hyödyt ja kehitys on herättänyt hämmästystä.

Vierailija
18/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno harrastus, toivottavasti poika tykkää.

Vierailija
19/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietkö hänet balettiin koska hän itse haluaa vai koska sinä haluat? Jos lapsi itse haluaa niin tsemppiä hienoon harrastukseen. Jos taas se olet sinä joka haluat pojastasi ballerinan väkisin, häpeä että kiusaat lasta. 

Omasta halustani vien. Pidän harrastusta kasvattavana ja taiteellisena. On tosiaan niin pieni vielä, ettei itse oikein osaa sanoa harrastuksia juuta eikä jaata. Enpä minä hänen isosiskoltakaan aikanaan kysellyt, kun vein hänet balettiin. Eiköhän ole ihan tavallista, että vanhemmat järjestävät pienille lapsilleen harrastuksia. Saa lopettaa sitten, jos haluaa.

Ap

Vierailija
20/66 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa miestanssijat etenee urallaan paljon helpommin kuin naiset. Oleellista, että lapsi kuitenkin itse pitää harrastuksestaan. Taaperotanssissa on aina ollut poikia mutta balettitunneilla hyvin vähän.

Ja jos miettii, että on oikeasti sukupuolivähemmistönä niin poika pääsee aina esityksissä päärooliin ja oikeasti kaikki toistan kaikki tytöt on ihan lääpällään. Mikä nostaa teinipojan itsetuntoa enemmän kuin muutama tusina teinityttöä jotka tekee kaikkensa päästäkseen pariksi tanssimaan. Balettitunneilla ja vapaalla seuraa on tungokseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi