Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kata Kärkkäinen naimisiin neljättä kertaa

Vierailija
09.09.2016 |

Tällä kertaa itseään 18 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Sitä vaan ihmettelin, että jos kerran tänään menevät naimisiin, niin mites tuo taittuu, kun homoliitot tulee lailliseksi vasta ensi vuoden maaliskuussa?

Onko tämä nyt sitten joku epävirallinen seremonia, joka virallistetaan ensi vuonna?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090822279443_vi.shtml

.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä liittoja voi vielä rekisteröidä kunnes naimisiin voi mennä. Kaiketi noi aiemmin tehdyt rekisteröinnit muuttuu sitten avioliitoiksi lain silmissä, kun laki tulee voimaan.

Vierailija
2/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy mennä naimisiin, vaikka menneisyydestä löytyy vahvaa näyttöä, ettei se oikein ole se oma juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen menee naimisiin avioliittoon. Tämä on ihan jotain muuta säätöä.

Vierailija
4/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka älykkäät ihmiset toistavat aina samoja virheitään.

Vierailija
5/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata on todella nuoren näköinen. 

Vierailija
6/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niitä liittoja voi vielä rekisteröidä kunnes naimisiin voi mennä. Kaiketi noi aiemmin tehdyt rekisteröinnit muuttuu sitten avioliitoiksi lain silmissä, kun laki tulee voimaan.

Ei ainakaan iltalehden jutussa puhuttu sanaakaan mistää rekisteröidystä parisuhteesta, vaan nimenomaan naimisiin menosta. Minulla siis ei ole homoliittoja mitään vastaan, päinvastoin olen tasa-arvoisen avioliittolain vankka kannattaja. Ihmettelin vain tuota Iltalehden juttua, kun siinä ei selitetty tätä "naimisiinmenoa" milläänlailla, vaan ainoastaan mainittiin, että tänään menevät naimisiin.

ap

Vierailija
7/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy mennä naimisiin, vaikka menneisyydestä löytyy vahvaa näyttöä, ettei se oikein ole se oma juttu?

Miksi avioliitto ei voisi hajota, vaikka se onkin itselle tärkeä juttu? On paljon muitakin asioita, joita ihmiset haluavat kerta toisensa jälkeen, epäonnistuvat ja yrittävät uudelleen (esim. vääränlainen työ, asuinpaikka). Eikö nykyään juuri kerrota, että mokaaminen on ok, mokista oppii. Olen samaa mieltä. Ehkä viimein löytyy se hyvä parisuhde ja hyvä tapa olla parisuhteessa. Mennyt on mennyttä, ei siihen saa takertua, ei sen saa antaa rajoittaa. Sen olen tästä elämästä oppinut. 

Vierailija
8/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa lukee että "kaksi myöhempääkin liittoa pääättyivät eroon". Really now?

Vierailija
9/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa lukee että "kaksi myöhempääkin liittoa pääättyivät eroon". Really now?

Iltapäivälehdissä on lukijoille sopivaa tietoa.

Vierailija
10/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää moppitukka on?

Vierailija
11/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tarkoitat tuolla "omalla jutulla"? Kai sitä saa lakisopimuksia solmia vaikka kuinka monta, kunhan on laillisesti lopettanut edellisen sopimuksen. Ei se avioliitto mitään muuta juridisesti tarkoita. Kaikki ei usko mihinkään romanttisiin papin aameniin ja ikuisuuksiin yhdessä.

Vierailija
12/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi avioliitto ei voisi hajota, vaikka se onkin itselle tärkeä juttu? On paljon muitakin asioita, joita ihmiset haluavat kerta toisensa jälkeen, epäonnistuvat ja yrittävät uudelleen (esim. vääränlainen työ, asuinpaikka). Eikö nykyään juuri kerrota, että mokaaminen on ok, mokista oppii. Olen samaa mieltä. Ehkä viimein löytyy se hyvä parisuhde ja hyvä tapa olla parisuhteessa. Mennyt on mennyttä, ei siihen saa takertua, ei sen saa antaa rajoittaa. Sen olen tästä elämästä oppinut. 

Noh jokaisella olkoon oma elämänfilosofiansa ja elämänsä, eipä siinä. Itse jättäisin neljännen avioliiton solmimatta, rakkauden voi löytää muullakin tavalla kuin avioliittolupauksin jokaisen rakkauden kanssa. Itse näen myös menneisyyden osana itseäni ja toivoisin, että olisin oppinut menneisyydestäni asioita, joita olisin voinut hoitaa paremmin. Mutta ehkä Kata lähestyy tätä eri toten juridisella näkökulmalla, ehkä heillä on tiettyjä seikkoja, jotka haluavat hoitaa kerralla kuntoon....

Vierailija
13/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh jokaisella olkoon oma elämänfilosofiansa ja elämänsä, eipä siinä. Itse jättäisin neljännen avioliiton solmimatta, rakkauden voi löytää muullakin tavalla kuin avioliittolupauksin jokaisen rakkauden kanssa. Itse näen myös menneisyyden osana itseäni ja toivoisin, että olisin oppinut menneisyydestäni asioita, joita olisin voinut hoitaa paremmin. Mutta ehkä Kata lähestyy tätä eri toten juridisella näkökulmalla, ehkä heillä on tiettyjä seikkoja, jotka haluavat hoitaa kerralla kuntoon....

Noh, ehkä avioliitto ei ole sinun juttusi. Se on hyvin ok. 

Vierailija
14/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kolme liittoa on epäonnistunut ei tuo kovin paljon siitä oppimiskyvystä kerro eikä ihmeitä tulevaisuudelle lupaa.

Vierailija
15/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä pitäisi olla oikeus vain yhteen avioliittoon. Näin avioliitolle saataisiin palutettua sille kuuluva arvo.

Ihmeellistä että naiset hinkuvat aina kirkkohäitä vaikka eivät kunnioita sen arvoja tipan vertaa.

Vierailija
16/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä tarkoitat tuolla "omalla jutulla"? Kai sitä saa lakisopimuksia solmia vaikka kuinka monta, kunhan on laillisesti lopettanut edellisen sopimuksen. Ei se avioliitto mitään muuta juridisesti tarkoita. Kaikki ei usko mihinkään romanttisiin papin aameniin ja ikuisuuksiin yhdessä.

Nämä kuitenkin taitavat uskoa, kun menevät Iltasanomien mukaan kirkkoon siunaamaan parisuhteensa.

Vierailija
17/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuinka älykkäät ihmiset toistavat aina samoja virheitään.

Vai älykkäät.

Eiköhän se ole niin, että älykkäät tekevät yhden virheen ja ottavat opiksi.

Vierailija
18/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, ehkä avioliitto ei ole sinun juttusi. Se on hyvin ok. 

Mihinköhän tämä päätelmäsi perustuu? :)

Vierailija
19/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummalliset nimet molemmilla. Että se on ainakin yhteistä.

Vierailija
20/40 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kata on tehnyt avioehdon. Onpas hän muuten kaunis!