Kata Kärkkäinen naimisiin neljättä kertaa
Tällä kertaa itseään 18 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Sitä vaan ihmettelin, että jos kerran tänään menevät naimisiin, niin mites tuo taittuu, kun homoliitot tulee lailliseksi vasta ensi vuoden maaliskuussa?
Onko tämä nyt sitten joku epävirallinen seremonia, joka virallistetaan ensi vuonna?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090822279443_vi.shtml
.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mennä naimisiin, vaikka menneisyydestä löytyy vahvaa näyttöä, ettei se oikein ole se oma juttu?
Miksi avioliitto ei voisi hajota, vaikka se onkin itselle tärkeä juttu? On paljon muitakin asioita, joita ihmiset haluavat kerta toisensa jälkeen, epäonnistuvat ja yrittävät uudelleen (esim. vääränlainen työ, asuinpaikka). Eikö nykyään juuri kerrota, että mokaaminen on ok, mokista oppii. Olen samaa mieltä. Ehkä viimein löytyy se hyvä parisuhde ja hyvä tapa olla parisuhteessa. Mennyt on mennyttä, ei siihen saa takertua, ei sen saa antaa rajoittaa. Sen olen tästä elämästä oppinut.
Noh jokaisella olkoon oma elämänfilosofiansa ja elämänsä, eipä siinä. Itse jättäisin neljännen avioliiton solmimatta, rakkauden voi löytää muullakin tavalla kuin avioliittolupauksin jokaisen rakkauden kanssa. Itse näen myös menneisyyden osana itseäni ja toivoisin, että olisin oppinut menneisyydestäni asioita, joita olisin voinut hoitaa paremmin. Mutta ehkä Kata lähestyy tätä eri toten juridisella näkökulmalla, ehkä heillä on tiettyjä seikkoja, jotka haluavat hoitaa kerralla kuntoon....
Noh, ehkä avioliitto ei ole sinun juttusi. Se on hyvin ok.
Mihinköhän tämä päätelmäsi perustuu? :)
Noh, totta kai olet naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa lukee että "kaksi myöhempääkin liittoa pääättyivät eroon". Really now?
Tarkalleen ottaenhan siinä jutussa sanottiin näin:
"Tulevaa puolisoaan 18 vuotta vanhempi Souri on ollut aiemmin aviossa kolme kertaa. Ensimmäinen yritys oli Johnny Lee Michaelsin kanssa, jonka kanssa solmitussa liitossa syntyi nyt jo aikuinen Kasimir. Liitto päättyi kuuden avioliittovuoden jälkeen eroon vuonna 1997. Kaksi myöhempääkin avioliittoa päättyivät eroon."
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kata on tehnyt avioehdon. Onpas hän muuten kaunis!
Hän on aina ollut ihastuttava. Hänelle sopisivat myös pitkät hiukset. Olisi ihanaa nähdä niiden hulmuavan tuulessa.
Ottaakohan Kata tuon sukunimen? Eikös tuo ole vanha aatelisnimi, vaikkakin ilman vonia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mennä naimisiin, vaikka menneisyydestä löytyy vahvaa näyttöä, ettei se oikein ole se oma juttu?
Miksi avioliitto ei voisi hajota, vaikka se onkin itselle tärkeä juttu? On paljon muitakin asioita, joita ihmiset haluavat kerta toisensa jälkeen, epäonnistuvat ja yrittävät uudelleen (esim. vääränlainen työ, asuinpaikka). Eikö nykyään juuri kerrota, että mokaaminen on ok, mokista oppii. Olen samaa mieltä. Ehkä viimein löytyy se hyvä parisuhde ja hyvä tapa olla parisuhteessa. Mennyt on mennyttä, ei siihen saa takertua, ei sen saa antaa rajoittaa. Sen olen tästä elämästä oppinut.
Noh jokaisella olkoon oma elämänfilosofiansa ja elämänsä, eipä siinä. Itse jättäisin neljännen avioliiton solmimatta, rakkauden voi löytää muullakin tavalla kuin avioliittolupauksin jokaisen rakkauden kanssa. Itse näen myös menneisyyden osana itseäni ja toivoisin, että olisin oppinut menneisyydestäni asioita, joita olisin voinut hoitaa paremmin. Mutta ehkä Kata lähestyy tätä eri toten juridisella näkökulmalla, ehkä heillä on tiettyjä seikkoja, jotka haluavat hoitaa kerralla kuntoon....
Noh, ehkä avioliitto ei ole sinun juttusi. Se on hyvin ok.
Mihinköhän tämä päätelmäsi perustuu? :)
Noh, totta kai olet naimisissa.
Kyllä, jatka toki päätelmäketjuasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Voisko ne mennä ulkomailla naimisiin?
Ei ollut tästä kyse, vaan jälleen kerran iltapaskojen harhaanjohtavasta otsikoinnista. Iltasanomat sentään jutussaan kertoi, mistä oikeasti oli kyse. Eli rekisteröivät maistraatissa parisuhteensa ja menevät sen jälkeen kirkkoon siunaamaan sen. Eli siis eivät menneet naimisiin. Iltapaskat vaan taas kerran halusivat myyvemmän otsikon ja sen takia tietoisesti harhaanjohtivat lukijoita.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001257343.html
ap
Millä toi Kata vetää ittensä noin laihaksi? Muistan että oli joskus raskauskuvissa Seiskassa ihan tavis-pyöreä. Sama ihmetys Chisun kanssa.
Muusikko
Ulkkis
Kaverin mies
Nainen
Mitähän seuraavaksi? :)
Kaveria voi olla ja muuten pitää toisesta mutta että pitää naista miehen korvikkeena, se on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Muusikko
Ulkkis
Kaverin mies
Nainen
Ryhmäavioliitto.
Sillä on lepsovaihe nyt. Mitähän seuraavaksi?
Naisen täytyy saada olla ainakin kerran elämässään prinsessa.
Tässä tapauksessa Katan neljännen kerran ja sen kumppanin ainakin sen kerran
Kaksi onnellista prinsessaa. Liikuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa itseään 18 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Sitä vaan ihmettelin, että jos kerran tänään menevät naimisiin, niin mites tuo taittuu, kun homoliitot tulee lailliseksi vasta ensi vuoden maaliskuussa?Onko tämä nyt sitten joku epävirallinen seremonia, joka virallistetaan ensi vuonna?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090822279443_vi.shtml
.
Akka meinaa että kun on itse pilannut kolme avioliittoa niin sitten toinen ämmä kestäisi häntä. Ei kestä ja liitto päättyy 100% varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Muusikko
Ulkkis
Kaverin mies
Nainen
Joku lapsi on viides ja kuudes on eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusikko
Ulkkis
Kaverin mies
Nainen
Ryhmäavioliitto.
Jos kukaan ei kestä sitä yksinäänkään niin miten monta kestäisi?
No eihän ne mihinkään naimisiin mene, kun molemmat on akkoja. Kunhan pelleilevät, julkisuuden tarve.
Älykkään ja viisaan ihmisen ero on siinä, että älykäs selviää sellaisista elämän vastoinkäymisistä, mihin viisas ei koskaan joudu?
Voisko ne mennä ulkomailla naimisiin?