Kumpi puhelin kannattaa ostaa, iPhone 6s vai iPhone 7?
Pitäisi uusi puhelin hankkia. 6s 32GB muistilla maksaisi 700e ja 7 32GB muistilla 780e. Kumpi kannattaisi ottaa? Onko tuo uusi puhelin 80e ekstrarahan arvoinen?
Kommentit (47)
Minulla on uusi 7 ja se ainakin on ihan paska, hidas ja monimutkainen käyttää, en suosittele.
Mä ostin seiskan, samoin mies. Tyttärellä on 6 ja poika saa miehen vanhan 5s:n. Kun on muutkin vehkeet Applea, niin kyllä toi puhelinkin on silloin samaa otettava.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uusi 7 ja se ainakin on ihan paska, hidas ja monimutkainen käyttää, en suosittele.
Jottei olis käyttäjässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään puhelin 700 euron arvoinen? No ei ole. 200 eurolla saa loistavan puhelimen ja 500 käyttää johonkin kivaan.
Köyhät ulisee halpojen Samsungiensa kanssa. :D 200€ puhelimet ei ole mistään kotosin ja kestää maksimissaan sen kaksi vuotta.
Käytätkö oikeasti 700 euron iPhonea seitsemän vuotta, jos 200 euron Samsung kestää kaksi vuotta?
Vierailija kirjoitti:
iPhone ostetaan 90% tapauksista statussymboliksi osoittamaan, että rahaa on. Jos taas haluaa hyvän puhelimen, niin ostaa jonkun kunnon merkin.
Mites tuo puhelimien tietoturva?
(jos työksesi liikuttelet suuria rahoja ja teet sopimuksia, käytät puhelimessa sähköpostia yms.)
Mitä pahaa samsungeissa on itselläni on note8 ja hyvä on
Niin ja halvoissa älypuhelimissa on jo valmiiks asennettuja haittaohjelmia ja kalasteluviruksia, ei oo kauaakaan kun uutisoitiin. Apple on paras ja kaikki jolla ei oo applea ja ulisee siitä niin se on vaan köyhän ja kateellisen ulinaa.