ystävä sanoi eilen kaupassa "et kai sä sitä osta. sä olet 41 " ! en tiedä, oliko puoliksi vitsi, mutta...
ja hitot, ostin. puen sen tänään päälle vapaapäivän kunniaksi ja lähden kiinalaiseen ravintolaan syömään!
en ole IKINÄ ajatellut että vaatteissa olisi ikäraja :O hitto vieköön, tämän veltostuvan kaulan ja alaspäin valuvan naaman alla olen yhä minä!
niin ja tälläisestä paidasta oli siis kyse [url=http://aijaa.com/O9wWfp][img]http://i9.aijaa.com/t/00532/14250314.t.jpg…]
Kommentit (42)
Minusta tuossa paidassa ei ole mitään vikaa. Normi t-paita mutta käsivarsilla narukoristelu. Miksi sellaista ei voisi pitää? Sehän peittää allitkin kun naru on päälipuolella. Minusta te marisijat olette nyt vähän naurettavia.
Tai teettekö sen ihan vaan tahallaan, että saadaa keskustelua? ;)
Sisareni piti tuollaista mustaa paitaa hautajaisissa ja hän on jo 55v.
Eihän tossa mitään vikaa ole, varmaan näyttää ihan kivalta päällä. Ainoa mikä tossa itseäni häiritsisi on se että tuskin tuo materiaali on hirveän laadukasta. En tykkää enää nykyään ostaa ihan ok vaatteita jotka venyvät ja poksuvat.
Ihmisillä on erilaisia tyylejä. Mun mielestä keski-ikäisellä tyylikkäintä on sellainen oma tyyli. Pidän vähän hupsun näköisenä, jos keski-ikäinen lähtee kaikkiin teinien vaatetrendeihin. Tietty jos senkin osaa tehdä tyylikkäästi ja omaleimaisesti, niin miksei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keski-ikäiseltä naiselta on ihan ok ja hienoa pukeutua 15 vuotiaan vaatteisiin, niin onhan yhtälailla tosi hienoa jos saman ikäinen mies vetää päälle hämähäkkimieslippiksen ja kurahousut? Koska eihän ikä määritä pukeutumista millään lailla, eihän?
Vaikka sinä ehkä käytit 15-vuotiaana hämähäkkimiespipoa ja kurahousuja se ei tarkoita että ne olisivat normaali vaatetus sen ikäiselle.
(En lähde edes spekuloimaan sillä idioottimaisella ajatuksella että vertaat tuota paitaa taaperon kanssa samoihin vaatteisiin pukeutumiseen.)
Väännän rautalangasta: ap:n linkittämä paita oli sellainen, jota tyypillisesti pitävät yläasteikäiset eli 12-15 vuotiaat. He ovat noin 25-30 vuotta nuorempia kuin ap.
Otetaan 35v mies. Hänestä 25-30v nuorempia (eli saman verran kuin ko. narupaidan pitäjät verrattuna ap:een) ovat 5-10v pojat. Sen ikäiset pojat pitävät kurahousuja ja hämislippiksiä.
Kysymys: Miksi aloittajalle sanotaan kuinka on hienoa pukeutua niinkuin haluaa vaikka se tarkoittaa pukeutumista 25-30 vuotta nuorempien vaatteisiin, mutta ihan vastaavasti 25-30 vuotta nuorempien vaatteisiin pukeutuva mies ei olekaan ilmeisesti ok? Tähän ei ole kukaan vielä osannut vastata.
Vai meneekö raja sallittuun pukeutumiseen siinä, että kunhan teinit voi pitää, niin kuka tahansa voi pitää? Miksi raja menisi juuri siinä noin 13 vuotiaiden vaatteissa? Miksi ei ole ok pukeutua koululaisten tai taaperoiden tyypillisiin vaatteisiin, jos teinivaatteita voi pitää kuka tahansa?
Eihän tuo ihan kamala ole, vähän halvan näköinen vaan.
Kyllä ikä mielestäni tuo pukeutumiseen sen ettei pukeudu enää oman nuoruutensa tyylisiin vaatteisiin vaikka kroppa olisi millainen. Nuoruudessani 70-luvulla oli nyöripaitoja, niitä piti muuten nuoret miehetkin, minä en voisi sellaiseen pukeutua.
No kertokaa nyt miten on lupa yli 40v naisella pukeutua? Kun kyllähän meidän kaikkien pitää näyttää samalle, viis omista mieltymyksiä.. ihan naurettavia ja lapsellisia on ihmiset jotka kyttää toisten vaatteita, se on niin wt kuin olla ja voi.
Kiva paita. Voisin laittaa itsekin päälle varsinkin jos oisi punainen vaikka. Olen yli 40v.
Käytä vaan, jos pidät kyseisestä paidasta.
Minä en ole ollut koskaan siinä iässä, että olisin pukenut narupaidan päälleni.
Mun 15-vuotias ei kyllä tuollaista paitaa päälleen laittaisi, minä voisin laittaakin.
T. 41 v
Taidanpa antaa ketjun innoittamana nimipäivälahjaksi miehelleni 50 v Lakko-lippiksen... :)
Minusta jokainen käyttäköön sellaista, mistä tykkää.
Minulla on Minions-kynä käsilaukussa.
N46
Anna mennä vaan Ap, ihan kiva paitahan tuo on. Nuo "mauton paita" -huutelijat jätä omaan arvoonsa. Tuo on ihan normaali vaate, muodikaskin vielä. Ihan hyvin voi nelikymppinen tuollaista pitää. Hyvässä lykyssä nuorentaakin parisen vuotta.
Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään napapaita Naughty (tms.)-tekstillä.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan että aikuiset miehet pukeutuvat teinityylisiin vaatteisiin. Oma mieheni käyttää myös lippistä ja "kurahousuja" kalastaessaan. Eräs sukulaiseni taas käyttää "vauvatyylisiä" mekkoja hauskoilla eläinkuoseilla, nainen n. 40v. Itselläni on lähinnä mummotyyli. Ystäväni 45v. pukeutuu kuin teini-ikäinen tyttö ja näyttää erittäin hyvältä. Kukin tavallaan. Apn paita on mielestäni kiva. Oleellista on että itse viihtyy. Muiden mielipiteet on muiden mielipiteitä ja niitä on paljon.
Minä olen 27-vuotias, enkä näe mitään syytä, miksi minä itse tai yli 40-vuotias nainen ei voisi käyttää tuollaista paitaa. Voisiko joku nyt valaista mitä vikaa tai sopimatonta tuossa paidassa on? Paita ei ole erityisen paljastava, eikä siinä ole mitään printtiä. Itse voisin hyvinkin pitää tuollaista paitaa, vaikkakin eri väristä, sillä en pidä harmaasta. Pitäisikö yli 40-vuotiaiden pitää muodottomia kaapuja?
Vierailija kirjoitti:
Jos keski-ikäiseltä naiselta on ihan ok ja hienoa pukeutua 15 vuotiaan vaatteisiin, niin onhan yhtälailla tosi hienoa jos saman ikäinen mies vetää päälle hämähäkkimieslippiksen ja kurahousut? Koska eihän ikä määritä pukeutumista millään lailla, eihän?
Noi ei toi helly hansenin malli nyt yhtään hullummalta noissa housuissa näytä. Joten en ymmärrä miksei 35 vuotias mies voisi käyttää kurahousuja, jos tilanne sitä vaatii. https://cdn.shopify.com/s/files/1/1043/7618/products/HellyHansenFRRainB…
Enkä näe mitään syytä miksei voisi joku kiva hämähäkkimieskin lippis olla olemassa, joka sopii sekä 35 vuotiaalle siinä missä lapsellekin.
Ap:n paita ei ole tyylikkyyden huippu, mutta jos hänen on hyvä olla siinä ja itse tykkää, niin go girl! Tärkeämpää on oikeassa tilanteessa, oikeat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
ja hitot, ostin. puen sen tänään päälle vapaapäivän kunniaksi ja lähden kiinalaiseen ravintolaan syömään!
en ole IKINÄ ajatellut että vaatteissa olisi ikäraja :O hitto vieköön, tämän veltostuvan kaulan ja alaspäin valuvan naaman alla olen yhä minä!
niin ja tälläisestä paidasta oli siis kyse [url=http://aijaa.com/O9wWfp][img]http://i9.aijaa.com/t/00532/14250314.t.jpg…]
Enemmän kiinnitin huomiota tuossa kuvassa näkyviin riipputisseihin, ovat navan korkeudella.
Taitaa olla tyypillistä pitkillä ihmisillä, ne riipparit siis.
Vierailija kirjoitti:
Mauttoman näköinen ja olen 26-vuotias.
Nuoruus pelastaa sinulla paljon. Meikkaat vaan naamasi, nii et enää ole yhtään niin mauttoman näköinen!
Mauttoman näköinen ja olen 26-vuotias.