Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen varmaan rikoksen kun ostan isälleni ruokaa hänen kortillaan?

Vierailija
08.09.2016 |

Eli isä ollut leikkauksessa, eikä pääse kauppaan. Olen nyt hoitanut hänen ruokaostoksensa hänen pankkikortillaan, hänen antamallaan pankkitunnuksella, kun itse tätä ehdotti. Nostan myös hänelle tarvittaessa rahaa automaatista. Tietty kuitit hänelle. Kortithan ovat henkilökohtaisia ja tunnukset, mutta jos minä en hoida ostoksia, luoja tietää ketä kysyy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Lähipiirissä selvisi, ettei sokeutuneen vanhemman kortilla saa ostaa lapsi mitään vanhukselle, koska kortti on henkilökohtainen. Pankista saa valtakirjalla rahaa nostaa, mutta korttia ei saa käyttää. 

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jäänyt kiinni? On niitä kuule pahempiakin asioita maailmassa kun toisen ihmisen auttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Mies maksaa eka isänsä ostokset ja sitten eri kortilla omansa. Ei ole kyselty kaupassa tästä. Aluksi olin varma että tulee sanomista.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pientä. Vaihdellaan mekin mieheni kanssa korttejamme joskus. Pitää vaan muistaa se tunnusluku..

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mitään tule. Olen yli 20 vuotta maksanut kaikki suuremmat ostokseni miehen kortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi