Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministi, oletko uskossa? Ateisti? Jotain muuta?

Vierailija
08.09.2016 |

Ja tämä kysymys on suunnattu ns. kunnon feministeille, ei näille jotka kannattavat tasa-arvoa, mutta luulevat feminismin olevan synonyymi sille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen ateisti ja feministinen sovinisti. Ap sun aloitukset muuttuvat päivä päivältä oudommiksi.

Vierailija
2/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon feministi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijumala Roope Salminen näyttää tien.

Vierailija
4/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luule, mä tiedän.

Vierailija
5/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotain muuta.

Vierailija
6/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskovainen ateisti ja feministinen sovinisti. Ap sun aloitukset muuttuvat päivä päivältä oudommiksi.

Sekoilet nyt varmana johonkin toiseen, kun en juurikaan avauksia ole tehnyt.  

AP

Vierailija
7/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotain muuta.

Mitä muuta?

Vierailija
8/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan/korkeampaan voimaan, mutta en mihinkään Raamatun/Koraanin jne. Jumalaan. Tuollaiset järjestäytyneet "kirjauskonnot" ovat absurdeja ja huvittaviakin. Ja juu, olen ihan true feministi.

Vierailija
9/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kannatan, mutta koska siitä alkuperäinen feminismi lähti, lasken itseni feministiksi. Nykyinen "tumblr-feminismi" voi suksia vittuun, kun tekee enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Räyhään vakituisesti pakkoarmeijan älyttömyydestä, ja lastensuojelussa kun olen töissä, en todella koe yhtä sukupuolta paremmaksi huoltajaksi kuin toista. Yhtä hyvin ne ongelmatapaukset ryssivät, oli mies tai nainen. Ja ateisti olen. Ei mikään täyspäinen jumala ole voinut mahdollistaa ihmisille perusoikeutena lisääntymistä riippumatta mistään muusta kuin fyysisistä kapasiteeteista. Jumalaa ei ole, koska vastuuttomat, päihderiippuvaiset, mielenvikaiset ja välinpitämättömät voivat lisääntyä, ja toisaalta on vastuullisia, harkitsevia, ennalta suunnitelleita ja kaikella rakkaudella toimivia ihmisiä, joiden fyysiset ominaisuudet eivät riitä lisääntymiseen.

Vierailija
10/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa "kunnon feministeistä" taitaa olla ateistejä. Se on kai kuuluu tohon vasemmiston ajatteluun ja marxilaisuuteen. Hyvää noista ei mikään tee ihmiselle. 

Vierailija
11/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa "kunnon feministeistä" taitaa olla ateistejä. Se on kai kuuluu tohon vasemmiston ajatteluun ja marxilaisuuteen. Hyvää noista ei mikään tee ihmiselle. 

Vai liittyiskö jotenkin siihen että kaikissa uskonnoissa nainen on alemmassa asemassa, pelkkä kylkiluu.

Vierailija
12/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti olen.

Vierailija
13/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai liittyiskö jotenkin siihen että kaikissa uskonnoissa nainen on alemmassa asemassa, pelkkä kylkiluu.

No ei merkittävästi alemmassa, enemmänkin erilaisessa asemassa. Mutta tossahan ei nyt kysytty uskonnosta vaan uskossa olosta. Usko on henkilökohtainen suhde Jumalaan. 

Vierailija
14/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kysymys on suunnattu ns. kunnon feministeille, ei näille jotka kannattavat tasa-arvoa, mutta luulevat feminismin olevan synonyymi sille.

No määrittele nyt ensin se kunnon feminismi, jos kerran se aito ei ja oikea ei kerran käy?

Vierailija
15/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, ateisti, kommunisti, absolutisti, pasifisti ja hedonisti.

Vierailija
16/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa mies on perheen pää ja seurakunnan johtaja, vaikka tietynlainen tasa-arvoajattelukin on tyypillistä. Vaikea kuitenkin kuvitella, että joku fanaattinen feministi olisi myös tosissaan uskossa.

Vierailija
17/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa mies on perheen pää ja seurakunnan johtaja, vaikka tietynlainen tasa-arvoajattelukin on tyypillistä. Vaikea kuitenkin kuvitella, että joku fanaattinen feministi olisi myös tosissaan uskossa.

Eikun hups, tulikin heti mieleen ainakin yksi tyyppi, joka uskovana puhuu aktiivisesti naisten oikeuksien puolesta! Hänelläkin tosin kohteena taitaa olla juuri uskovien naisten voimaanuttaminen, Raamatun kanssa sopusoinnussa. Upeaa mielestäni, että uskaltaa ottaa kantaa tällaisiin asioihin.

Vierailija
18/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoilet nyt varmana johonkin toiseen, kun en juurikaan avauksia ole tehnyt.  

AP

Onko teitä hulluja useampikin??

Vierailija
19/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti

t. mies

Vierailija
20/26 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisen kotikasvatuksen saanut, uskonnollisesti ajatteleva (varmuuttahan mulla ei asiasta ole) feministi. Mutta en tiedä mikä on "kunnon feministi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän