Mies suuttui kun jätin hänet ikäeron ja eri elämäntilanteiden takia
Tutustuin kesätyössä työkaveriini, joka on minua 10 vuotta vanhempi. Olen itse 24, mies on 34. En ollut mitenkään erityisen ihastunut, mutta mies pyysi minua ulos ja ajattelin antaa mahdollisuuden kun meillä oli kuitenkin ihan hauskaa yhdessä. Näimme yhteensä 5 kertaa, näiden kertojen aikana tajusin, että suhteestamme ei tulisi mitään ikäeron ja erilaisten elämäntilanteiden takia. Mies puhui usein kuinka hän haluaa sitoutua, mennä naimisiin ja perustaa perheen. Itse haluan viettää kuitenkin vielä opiskelijaelämää ja valmistumisen jälkeen tehdä töitä ja matkustella yms. en edes tiedä haluanko lapsia ikinä.
Kerroin nämä syyt miehelle ja hän suuttui. Ymmärrän toki loukkaantumisen ja surullisuuden tunteet, mutta en olisi ikinä uskonut hänen suuttuvan. Huusi todella lujaa miten olen lapsellinen kakara enkä ymmärrä elämästä mitään. Mulle tuli todella paha mieli, yritin perustella näkemykseni parhaani mukaan ja kai tervejärkinen ihminen itsekin tajuaa, että elämäntilanteet meillä on pakostakin ihan erilaiset.
Kommentit (12)
No huh huh. Ajattele jos olisitte kimpassa ja äijän pinnan alla kytee sun tietämättä lapsellinen raivo. Aina kun joku ei mene niin kuin hän tahtoo niin huutoa, kiva parisuhde. Taidan ihan testin vuoksi ladella nuo kaikki sun pointit mahdolliselle seurustelukumpppanille niin karsiutuu raivohullut heti alkumetreillä pois. Kiitos ideasta!
No ikäloput miehet nyt on tollasia. Rumiakin ovat.
N25
Vierailija kirjoitti:
Heh, millähän tavalla 10 vuoden ikäero tarkoittaa erilaisia elämäntilanteista? :D Minulla on ollut vaikka ja kuinka monta ~ 10 vuotta vanhempaa miestä eikä mitään ongelmaa. Minua kun ei kiinnosta pikkupojat. Nykyinen on noin 9 vuotta vanhempi.
Eihän se tarkoitakkaan aitomsattisesti, mutta luitko apn tekstin? Siellä kerrotaa eri elämäntilanteet.
Älä sure. Mies on itse lapsellinen kakara, kun ei ymmärrä että kaikki tässä maailmassa ei tapahdu hänen pillinsä mukaan. Ole ehdottoman onnellinen ja ylpeä itsestäsi kun ymmärsit katkaista tämän suhteenpoikasen ennen kuin asiat menivät tämän pidemmälle.
Sitä varmaan harmitti sun menettäminen.
En ymmärrä miksi pitää noin nuoren kanssa alkaa olla, kun ihan pari vuotta lisää tarkoittaisi todennäköisesti jo aivan toisenlaista sitoutumishalua. Alle 25 nyt vaan ovat nuoria, ja hyvä niin. Ja keski-ikäisen silmissä sillä ei pitäisi olla mitään eroa onko joku vaikka 22 vai 28. Ihan samanlaisia nuoria ne on ulkonäöltään vanhemman silmissä.
En ole ikis :D
Enkä väitä etteikö kukaan voisi seurustella 10 vuoden ikäerolla, meidän tilanteessa se ei vaan olisi toiminut. Mies siis tiesi elämäntilanteestani ennen kuin pyysi minua ulos.
Voi ei! Nyt se mies joutuu etsiin uuden naisen. Sä olisit ollut niin kätevä (emäntä). Nyt sitä suututtaa et sen kaikki vaiva ja puhe, sentään viidet treffit ja läppä töissä ennen treffejä meni ihan harakoille (harakalle). Kenties se oli vielä nähnyt vaivaa tekstareiden muodossa töiden jälkeenkin. Ilman tulosta. Vähemmästäkin saa hirmu raivarin. Nyt se mies joutuu aloittaan kaiken alusta ja vielä löytämään uuden naisen ens alkuun. Sun olis ap tosiaankin pitänyt ajatella ennen kuin menit kertomaan miehelle mitä itse haluat ;)
Vaikka haluaisitkin juuri samoja asioita elämältäsi nyt kuin tuo mies, niin eihän ollut mitään aviomies-/isämateriaalia niin kuin tuli varmaan selväksi.
Heh, millähän tavalla 10 vuoden ikäero tarkoittaa erilaisia elämäntilanteista? :D Minulla on ollut vaikka ja kuinka monta ~ 10 vuotta vanhempaa miestä eikä mitään ongelmaa. Minua kun ei kiinnosta pikkupojat. Nykyinen on noin 9 vuotta vanhempi.