Kuka urpo ottaa kuvan onnettomuuspaikalta?
Kommentit (28)
Minä tykkään katsella gore kuvia ja videoita. Mieltä kiihottavaa (ei siis seksuaalisesti) materiaalia. Onhan niitä ihan Suomestakin kuvia mm. junan alle jääneiden mutiloituneista ruumiista (onko tämä oikea monikkomuoto?).
oikeasti mielestäni onnettomuuspaikalla olisi hyvä kuvata ihan kaikki mitä tapahtuu, jotta tilanteesta on todistusaineistoa. sitten siirretään tiedosto poliisille ja poistetaan omasta puhelimesta. näin ainakin itse toimisin vaikka halveksuttekin. jos tulisin poliisin jälkeen niin en tietenkään kuvaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Siis toi mamma ottaa kuvaa ja toinen on lasin läpi.. Miten kehtaa!
On menny oikeen lähelle kuvaamaan, ehkä videoi sätkiviä jalkoja.
Ai niinkö ton näette? Minusta näyttää että kuvassa oleva nainen puhuu puhelimeen - saattaapa keskustella juuri hätäkeskuksen kanssa. Se on ainakin selvää, että tuon kuvan ottaja on tuon naishenkilön TAKANA - muuten ei olisi tuo nainen lainkaan tuossa kuvassa. Voi luoja, mä voin kuvitella, miltä tuntuisi olla onnettomuuspaikalla, soitella apua - ja jälkikäteen nähdä oma kuvansa tällaisella haukkupalstalla!
Just viikko sitten olin kolaripaikalla, ainoa toinen täysi-ikäinen henkilö soitti apua. Itse menin ohjaamaan liikennettä. Olisi tarvittu toinen henkilö ohjaamaan myös. Kolmikymppinen nainen tulikin paikalle, ottaakseen muutaman kuvan ja häipyi sitten.
Meidän perheessä tapahtui onnettomuus, josta is ja il julkaisi kuvan otsikolla oletko paikalla lähetä kuva. Minusta on kiva, että meillä on tallessa kuvat tilanteesta. Osallisena ei asiaa pysty hahmottamaan ja ulkopuolisten kuvat ovat olleet yksi tapa käsitellä tilannetta jälkikäteen.
Ihme valittamista. Kyllä minä haluan ainakin nähdä kuvan uutisen yhteydessä, josta näkee että mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
kuoliko toi :D
Nukkui pois.
Sakottaa pitäisi kuvaien ottajaa.
Mikä saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla. Viekö paskaviihde ihmisyyden ja toisen ihmisen kunnioittamisen. Vai eikö näillä tyypeillä ole sellaista ollutkaan.
Kuinkahan moni on ollut tuossa kuvaamassa tuon naisen ja kuvan ottaneen lisäksi. Inhottaa..