Mikä on paras hiuksiin JÄTETTÄVÄ hoitoaine
Kampaamotuotetta siis etsiskelen. Ja hiuksiin jätettävä pesun jälkeen.
Hiukseni ovat vähän kuivakat ja helposti haaroittuvat latvoista.
Kommentit (24)
Osis tame the wild- voide kiharalle. Xz suklaa suihke on hyvä kevyempi peruskosteuttaja myös. En näe syytä maksaa kampaamotuotteesta huvin vuoksi, jos edullinen vaihtoehto löytyy.
Suihkeista ei ole mihinkään, tahnat parempia. Latvat ovat käytön jälkeen paksummat, asettuvat hyvin.
Tykkään itse ihan jostain Prisman tökötistä.
Kerastasen ciment thermique. Korjaa hiuksen vaurioita, sisältää lämpösuojan föönille ja raudalle.
EHDOTTOMASTI Revlonin unique 1. Siinä on lämpösuoja, latvasuoja, uv-suoja ja mitä vielä. Ostin pullon viime kesänä enkä enää muuta käytä. Monet julkkiksetkin vannovat tämän nimeen hiustenpidennysten kanssa. Mm.Suvi Pitkänen kertoi että jopa viidakon tähtösissä tämä aine piti lisäkkeet kunnossa, enkä ihmettele.
No mainospuheet sikseen, mutta mun oma kokemus on että tää todellakin on paras kaikista! Itselläni on blondattu, latvoista kuiva tukka (100% omaa) ja tämä on pelastanut tukkani Thaimaan reissuilla, kesämökillä jossa pestään saunassa vadissa hiukset ja uimaharrastuksen myötä. Suosittelen ehdottomasti! :)
schwarzkopf -
Bonacure Oil Miracle Barbary Fig- jätettävä hoitosuihke. Tää on sellane vaaleanliila pullo.
Pakko hehkuttaa tota tuotetta! Ei ollut kallis ja on todella sitä mitä mun hiukset kaipas. Tosiaan minulla on luonnontaipuisa, karhea hius. Silottaa hyvin ja jättää ihanan tuoksun.
Riippuu hiuksesta ja hiuksen käsittelystä. Kaikki aina kysyy että mikä on paras. Se mikä on toiselle paras on toiselle pahin mahdollinen.
Alternan hiusöljy
Tigin small talk
Kerastasen tuotteet
Bonacuren moistute kick -suihke toimii aika monelle.
Osa noista kai lopetettu kun ei löydy. Oisko tullut uusia, itsellä olis varaa korkeintaan 15 euron aineeseen, jos se oikeasti on hyvä. Pakkokohta leikata kun takkuuntuu niin pahasti :(
Oon käyttänyt argan oil-tuotetta, joka ilmeisesti nyt lopetettu ja käytän viimesiä tippoja säästellen.
Tätäkin oon käyttänyt useamman pullon ja tykännyt (vaikka en niin paljon kuin mainitusta arganöljystä) https://eleven.fi/sim-sensitive-system-4-chitosan-hair-repair
KEVIN.MURPHY SMOOTH.AGAIN, hintava, mutta täydellinen. Omat pörröiset aina takkuuntuvat hiukset olivat ongelma kunnes löysin tämän. Mikään hoitoaine ei ole ollut läheskään yhtä hyvä. Tuotetta ei ole testattu eläimillä eli omatunto on puhdas. Tuote myös kestää varmaan ikuisuuden joten hinta sinänsä ei paha koska riittoisa.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyttänyt argan oil-tuotetta, joka ilmeisesti nyt lopetettu ja käytän viimesiä tippoja säästellen.
Tätäkin oon käyttänyt useamman pullon ja tykännyt (vaikka en niin paljon kuin mainitusta arganöljystä) https://eleven.fi/sim-sensitive-system-4-chitosan-hair-repair
miks ehdotat tuoteita joita ei enää saa??
Kokeilepas jojoba-öljyä! Sillä on samanlainen koostumus ku talilla, eli hiukset ja iho on sille tosi vastaanottavaisia. On myös mainio yövoide ;)
Sebastian Potion 9