Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko haluaisit rahaa asumisesta yksiössäni?

Vierailija
08.09.2016 |

olen 189cm ja 150kg mies ja haluaisin seuraa elämääni. en ole pervo ja haluan juttuseuraa ja lusikassa nukkumista.

ps. asun mannerheimintiellä lähellä stockmannia

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tonnin kuussa.

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua kanssasi, minulla on oma asuntoni. Voisin vierailla joskus, jos hinnasta sovitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla seiso, eli et rupea kärpimään takaapäin? Olen itse myös niin pieni 160 cm/47kg, että voisin vahingossa rusertua allesi kolme kertaa pienempänä. Jos ei panohommia, niin 2 000 €/kk voisi olla ihan ok.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla seiso, eli et rupea kärpimään takaapäin? Olen itse myös niin pieni 160 cm/47kg, että voisin vahingossa rusertua allesi kolme kertaa pienempänä. Jos ei panohommia, niin 2 000 €/kk voisi olla ihan ok.

Jos sulla olisi ollu isompi asunto eli olisi ollut oma huone mulle, niin olisi halvemmalla mennyt. Asuminen yksiössä vähän ahdistaa. Voi olla, että pitäis alkuun pari yötä kokeilla hintaan 100 €/yö. Siis nukkumista.

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin aikaa etsiskellyt hugbuddya, ja iso ja lämmin mies olisi juuri toiveideni mukainen, kunhan on siisti ja kohtelias eikä haise tupakalle. Asumaan en kuitenkaan tulisi, vaan käymään silloin tällöin, mutta en tietenkään odottaisi mitään palkkiota. Valitettavasti vain asun aika kaukana Helsingistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän