Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sokeritoukista eroon?! HELP

Vierailija
08.09.2016 |

Pelkään näitä pikkupaskiaisia ja nyt niitä on alkanut ilmestymään liian usein kylppäriin ja löysin yhden jopa keittiöstä. Tulen ihan vainoharhaiseksi jokaisesta kutinasta vartalolla.

Onko jotain hyönteismyrkkyä mikä erityisesti tehoaisi näihin inhotuksiin?
Kaadan silloin tällöin kiehuvaa vettä viemäriin, mutta olen nähnyt niiden katoavan myös listojen väliin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö? Isännöitsijään yhteys jotta koko kiinteistö myrkytetään.

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritoukat asuvat talon perusrakenteissa, joten kiehuvan veden kaataminen viemäriin saattaa korkeintaan tuhota putkistot mutta ei tapa toukkia. Myrkytys pitäisi tehdä (tosin jos olet vain muutaman nähnyt, voit yrittää raid tms suihkuttaa näkyvät paikat). Sokeritoukat tykkää kosteista paikoista, joten siksi kylpyhuone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiö? Isännöitsijään yhteys jotta koko kiinteistö myrkytetään.

Isännöitsijä on niin laiska ettei tee asialle mitään kun ei naapurin häiriköimistä ja vesivahinkojakaan korjata kuin hanakasti vasta kuukausien jälkeen. Olin 6kk vuotavan katon kanssa kun isännöitsijä ei tehnyt asialle mitään. Joten turha häneltä mitään apua on odottaa. 

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeritoukat asuvat talon perusrakenteissa, joten kiehuvan veden kaataminen viemäriin saattaa korkeintaan tuhota putkistot mutta ei tapa toukkia. Myrkytys pitäisi tehdä (tosin jos olet vain muutaman nähnyt, voit yrittää raid tms suihkuttaa näkyvät paikat). Sokeritoukat tykkää kosteista paikoista, joten siksi kylpyhuone.

Miksi on ilmestynyt keittiöön? :/ Tiskialtaan viemäristä varmaan tullut. 

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritoukkien iso määrä voinee kertoa talon kosteusvauriosta. Mitään ne eivät ihmiselle tee, joten älä sitä huoli. Syövät lähinnä kaikkea viemäripaskaa, hometta (!) yms. Mäntysuovan kaato viemäriin olen kuullut auttavan, en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä