Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun asiani ovat niin paljon alempiarvoisia kuin muiden? Jopa silloin kun totuus on toinen!

Vierailija
08.09.2016 |

Aina kun puhun jostain asia vaikuttaa minun ja luultavasti kuulijoidenkin mielestä tooooodella tylsältä. Onko jollain samanlaisia kokemuksia? Onko oppinut pois?

Siis vaikka minulla olisi oikeasti mielenkiintoista kerrottavaa. Vähän aikaa sitten palasin Suomeen kun olin ulkomailla vapaaehtoishommissa. Ihmiset kysyvät ensin kiinnostuneena mutta heti kun alan kertoa niin kiinnostus lopahtaa. Vaikka yritän olla mahdollisimman kiinnostavan kuuloinen. Esimerkiksi meitä oli baarissa porukka ja tuli ilmi tämä minun matkani ja minua pyydettiin kertomaan lisää..Lähes heti aihe vaihtui ja kaikki kuuntelivat kuin maailman kiinnostavimpana tarinana kun yksi oli muuttanut Malmilta Sörnäisiin. Ja minustakin tuntui että Sörnäinen on paikkana 100 kertaa kiinnostavampi kuin mikään ulkomaa.

Tykkään ehkä enemmän kuunnella muita mutta jotenkin tutustuminen uusiin ihmisiin on ollut vaikeaa kun juttujani ei jakseta kuunnella. Onko joku keksinyt tavan kertoa asiat todella kiinnostavasti tms. Olen epätoivoinen..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma totuutensa,eli sun totuus ei ole välttämättä sama kuin toisen. Olet väärien ihmisten seurassa, hakeudu kaltaistesi seuraan. Niillä sun nykyisillä tuttavilla on erilaiset elämänarvot ja tavoitteet kuin sulla, siksi ne eivät jaksa sun juttuja kuunnella.

Vierailija
2/2 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma totuutensa,eli sun totuus ei ole välttämättä sama kuin toisen. Olet väärien ihmisten seurassa, hakeudu kaltaistesi seuraan. Niillä sun nykyisillä tuttavilla on erilaiset elämänarvot ja tavoitteet kuin sulla, siksi ne eivät jaksa sun juttuja kuunnella.

Olen samaa mieltä tuosta, että väärässä seurassa ei synny hyvää vuorovaikutusta. Muistan itse menneiltä ajoilta useitakin kavereita, joiden kanssa liikuin paljon, mutta vuosienkaan päästä meidän keskustelut eivät yltäneet mihinkään kiinnostavaan. Olimme väärää seuraa toisillemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän