Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potkut. Lohduttakaa.

Vierailija
08.09.2016 |

Pomo tuli tänään työpisteelleni ja kertoi että kaikki osa-aikaiset työntekijät potkitaan pihalle. Ensi kuun alusta. En ole ikinä ennen saanut potkuja ja olo on kuin nurkkaan dumpatulla tiskirätillä, kun kuitenkin tein työni hyvin ja antaumuksella.

Olen siis maisteriopiskelija ja tuo oli akateeminen sivutyöni. Pärjään kyllä opintotuella, mutta onko järkevää alkaa etsimään uutta työtä vaan kituuttaa seuraavat 1,5 vuotta ja laittaa opinnot loppuun? Viimeksi ekan vuoden opiskelijana olin ilman työtä, joten olo on aika tyhjä. Olenko ihan luuseri tulevaisuuden työnantajien mielestä jos nyt vain viimeistelen opintoni ilman työntekoa samalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen loppuun suorittaminen on ihan jees.

Vierailija
2/9 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sitä sattuu paremmissakin piireissä, ei pidä ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Talous kuralla joten saapas heilunut ympäri Suomea ja hyvätkin saa kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lainaa, jos et voi millään ottaa lainaa korkeamoraalisista syistä ja solidaarisuudesta Afrikan lapsille,

niin kaipa sinun pitää hirttäytyä.

Vierailija
4/9 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ensimmäiset potkut tulivat kesätyöstä, johon otettiin paljon työntekijöitä alkuun harjoittelijan palkalla tekemään hommia. Sitten potkittiin osa pois ja jätettiin loppu hommia tekemään pieni porukka.

Minä en suostunut aina ylitöihin, joten olin potkittavien ryhmässä, vaikka olin ehkäpä aikaansaavin noista kymmenistä työntekijöistä. Patalaiska omistajan sukulaispoika tietenkin sai jatkaa.