Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillereistä huolimatta raskaana vai mitä tää on??

Vierailija
08.09.2016 |

Olen syönyt pillerit ajallaan eli en oo koskaan unohtanut yhtään välistä. Yhdynnässä oon ollut juhannuksen aikoihin ja ehkä viikko sen jälkeen kaksi kertaa. Tyhjennysvuoto on tullut ajallaan normaalisti lumepillereiden aikana. Oon käynyt viikko sitten gynen tavallisessa alapäätutkimuksessa jossa sanottiin vaan että siistin näköiset paikat eikä mitään epäilyttävää. Sillon en vielä epäilyt mitään raskautta mutta nyt on ollut eilen ja tänään pahoinvointia, siis tullut ihan oksettava olo. Muös mielialavaihteluita on ollut jonkin verran mutta olen ajatellut niiden johtuvan pillerien aloituksesta.

Taidan olla vähän vainoharhainen mutta en ikimaailmassa voisi synnyttää nyt lasta vaan vaikka kuolisin mieluummin. Kumppania minulla ei ole myöskään. Tiedän että raskaustesti täytyy tehdä jos epäilyttää, mutta olisiko gyne nähnyt tuossa tutkimuksessa mahdollisen raskauden?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti ja tiedät. Minulle tuli selkeät viivat ja paksuna olin. Mutta en ikinä antaisi tuota lastani pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis onko sulta jäänyt kuukautiset pois?

Vierailija
4/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerilaattojen välillä tullut normaali tyhjennysvuoto.

Täällä aina jengi pelottelee miten voi olla raskaana vaikka onkin menkat tulleet...

Ap

Vierailija
5/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos gyne tutki ultralla niin olisi nähnyt raskauden.. Mutta tee raskaustesti, jos epäilyttää.

Vierailija
6/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerilaattojen välillä tullut normaali tyhjennysvuoto.

Täällä aina jengi pelottelee miten voi olla raskaana vaikka onkin menkat tulleet...

Ap

Jos on raskaana ei voi tulla menkkoja, voi tulla pientä verimitälietiputusta, mutta sen eron huomaa.

Vierailija
7/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota on täällä kysellä, ei täällä kukaan kuitenkaan voi varmaa vastausta antaa. Jos on ollut yhdynnässä miehen kanssa, on mahdollista tulla raskaaksi, ehkäisystä huolimatta, eikä asiaan täällä voi oikein muuta sanoa. Tee raskaustesti, se on ainoa keino saada selvyys.

Vierailija
8/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos gyne tutki ultralla niin olisi nähnyt raskauden.. Mutta tee raskaustesti, jos epäilyttää.

Ei otettu ultraa. Vain perus sisätutkimus ja kohdun ja munasarjojen tunnustelu päältä.

Ap

Vierailija
9/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole raskaana

Vierailija
10/14 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa raskaana olet jos siis tossa välissä on ehtinyt tulla jo ainakin kahdet kuukautiset-tyhjennykset (?)

Jos ei oo muita oireita kuin pahoinvointi ja mielialan vaihtelut niin en lähtis vielä panikoimaan.

Vierailija
11/14 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi gynen luullut huomaavan jos kerran kohtuakin paineli. Olisi se sen verran jo kasvanut. Sinuna menisin nyt nopsaan ostamaan sen raskaustestin sillä jos vauva on saanut alkunsa silloin juhannuksen aikoihin niin taitaa olla abortin kanssa vähän myöhäistä kun saattaa olla jo esim. rv14 menossa. Mutta noin epämääräisillä oireilla tuskin raskaana edes olet..

Vierailija
13/14 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin tänään ja oli nega. Teen toisen vielä myöhemmin varmistukseksi. Huonovointisuus sen sijaan jatkuu joten taitaa olla joku pöpö kyseessä. :) huh.

Ap

Vierailija
14/14 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein testin tänään ja oli nega. Teen toisen vielä myöhemmin varmistukseksi. Huonovointisuus sen sijaan jatkuu joten taitaa olla joku pöpö kyseessä. :) huh.

Ap

Ihme panikoijia täällä pyöriikin