Miksi katsot epäluuloisen vinosti profiilikuvassasi?
Etkö ymmärrä antavasi kyynisen ikävän vaikutelman sinusta?
Kommentit (16)
En näytä niin pallinaamalta kuin suoraan edestä kuvattuna.
Jos koet kuvani niin, oot kenties tehnyt jotain pahaa. Omatunto siellä kolkuttaa 😉
Joittenkin mielestä kuvani on suloinen. Eli se on katsojan silmässä...
No en mä muita katso epäluuloisesti enkä kyynisesti, just you bitches. 😀 Näyttää wörkkivän. Jos tiedät Harry Potter -leffat, niin ymmärrät, että kuvat elää... Mulla on sulle siellä se ihan erityinen katse ja hymy. Jos ahdistaa, niin älä suotta stalkkaa.
Kerroppa tämä kirjoitti:
Etkö ymmärrä antavasi kyynisen ikävän vaikutelman sinusta?
Se on tarkoitukseni. Eivät suotta työkaverit yms lähetä kaveripyyntöjä. Osa vetää herneen nenuliin kun kieltäydyn.
Totta kai. Olen ikävä ja kyyninen. Miksi mun pitäisi olla siellä joku pirtsakka bimbo jolta on luvassa positiivisuushaaste, kun ei vittu oo?
En halua kaveripyyntöjä työkavereilta, sukulaisilta, kumminkaimoilta, lukiokavereilta jne jne
Siksi. Osa on hihhuleita, osa persuja, osa rasisteja, osa vaan postaa koko ajan kuvia lapsistaan ja koiristaan.
Ap, voi miten ikävää että koet asian näin. Menen heti vaihtamaan kuvan sellaiseen, jossa on hymy korvasta korvaan ja koiranpentu sylissä. 💛
Miksi sinä sitten esität simpassia huulinesi profiilikuvassasi?
Koska kasvoni ovat huomattavan epäsymmetriset. Vinosti otetussa kuvassa ei pistä silmään yhtä pahasti kuin suoraan otetussa.
Mieti miksi sua huolettaa mun profiilikuva.
Voisin ottaa toisen vaikka perseestäni, koska sekin on nätimpi kuin sun naama, mutta FB ei hyväksyisi sitä.
Sivuun katsominen kuvassa koetaan viehättävämmäksi kuin suoraan kameraan katsominen, mutta vain, jos olet mies: https://blog.okcupid.com/index.php/the-4-big-myths-of-profile-pictures/
No tuota.
Mulle lähettelee kaikenlaiset tuntemattomat miehet Suomesta ja ulkomailta kaveripyyntöjä. Laitoin sellasen kyynisen kuvan, että eivät mulle ala. Ei jaksa aina deletoida niitä vitun pyyntöjä.
Epäluuloisuuteen on netissä syytäkin.
Ammatin puolesta myös on hyödyllistä, etten näytä joltain riemuidiootilta.
Miksi sä piittaat asiasta on mielenkiintoisempaa. Mustasukkaisuus?
Koska se on oppilaani piirtämä!