Onko outoa jos ostaa alakerran putseriasta kaksi pitsaa ja sanoo et toinen on veljelle?
Ja ennen osti vaan yhden?
Onko sit outoo, jos ostaa joka ilta kaksi pitsaa ja sanoo aina et toinen on veljelle?
Kommentit (48)
On outoa. Siis tilittää veljestä. Niitä ei kiinnosta pätkääkään, montako ostat ja kuka ne syö.
Otsikossa lukee väärin. Pitää olla "pitseriasta" ei "putseriasta". Ap
Jos sanot noin ne tietää että aiot itse ahmia kummatkin. Älä sano mitään.
Kuulostaa selittelylle. Varmaan ap:n (vai ap:n asiakkaan?) ulkomuodosta voi päätellä onko syöjiä kaksi vai yksi. Tosin jos joka ilta vetää yhdenkin pizzan, niin aen varmaan huomaa henkilön massasta.
Jos ostaa kaksi pitsaa, niin eikö kuulu kertoa pitseriassa kenelle se toinen pitsa on?
onko myyjä limaisen oloinen ja ostat hämäykseksi kaksi?
Miksi veljesi ja sinä syötte joka ilta putserian antimia?
On outoa jos tarvitsee selitellä pitsoja. Onhan sitä tietysti maailmassa kaikkia kummallisia puheliaita savolaisia, jotka hyvän hyvyyttään jakavat tietoa veljen pitsahankkeista. Että ei välttämättä sataprose:nttisen (sori) outoa.
Entistä oudompaa sen sijaan on, jos veliselitys aletaan mainita jatkuvasti.
Joko olet AP saanut siivottua kämppäsi vai onko vieläkin täynnä pitsalaatikoita ja roskia?
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa kaksi pitsaa, niin eikö kuulu kertoa pitseriassa kenelle se toinen pitsa on?
Yleensä näytetään valtakirja eikä sen kummempia selitellä.
Eipä ole ikinä tullut mieleenkään alkaa selittelemään yhtään mitään syöjien lukumäärästä, kun olen pizzaa tilannut. En myöskään kaupassa kerro, että meillä on viisihenkinen perhe ostaessani jumbosäkin vessapaperia tarjouksesta tai kuusi litraa maitoa kerrallaan.
Viimeksi viime viikolla kävin lähipizzeriasta hakemassa kaksi perhepizzaa, enkä katsonut aiheelliseksi mainita, että toisen syömme miehen kanssa puoliksi ja toisen vetelevät lapset kolmeen pekkaan. Hui kamalaa.
"Putseria" voisi olla jonkun siivousfirman nimi. Tai espanjalaisen pizzerian nimi. Suosittelen kuitenkin ottamaan veljeltä valtakirjan, etteivät epäile sua läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet AP saanut siivottua kämppäsi vai onko vieläkin täynnä pitsalaatikoita ja roskia?
:D
Mikä juttu tää on? Keräileekö se pitsalaatikoita?
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeilla jäljillä. Avattu kassi on luottamuspassi, ja avautua kannattaa myös verbaalisesti. Itse esim. kerron kaupassa kassalle, jos minulla on kuukautiset ja ostan siteitä, että tietävät kenelle ja miksi niitä ostan. Kerron myös, jos ostan siteitä eri aikaan kuin tavallisesti, että joo, "ostan näitä varastoon, mulla ei ole kuukautiset nyt", etteivät ihmettele miksi ostan niitä "väärään" aikaan kuusta, kun tietävät milloin kuukautiseni yleensä ovat. Ja jos ostan useamman pakkauksen, kerron että nää tulee kyllä kaikki mulle, tarviin myös yösiteitä ja välillä jotain imukykyisempää, koska muuten voisivat luulla että ostan siteitä jollekin muulle, esim. et olisin lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seb kämppä on niin sotkuinen, ettei se päästä sinne ketään. Ei edes veljeään, joka tuo sille ruokapusseja.
Jaahas, taas on tullut mokattua. Hain muuttoporukalle (7hlö:ä) seitsemän pitsaa, enkä kyllä mitään myyjälle selitellyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seb kämppä on niin sotkuinen, ettei se päästä sinne ketään. Ei edes veljeään, joka tuo sille ruokapusseja.
Sen*
No on todella outoa mainita asiasta.