Onko outoa jos ostaa alakerran putseriasta kaksi pitsaa ja sanoo et toinen on veljelle?
Ja ennen osti vaan yhden?
Onko sit outoo, jos ostaa joka ilta kaksi pitsaa ja sanoo aina et toinen on veljelle?
Kommentit (48)
Mä näytän aina lääkärintodistuksen, että mä voin ostaa vähintään 2 pizzaa ja sassiin.
Jos kotona on siisteysongelma, kannattaa syödä siellä putseriassa. Näin tulee putsattua 2 pizzalaatikon kertymä päivässä.
Jossain vaiheessa oli tapanani, että kotimatkalla töistä kävin mäkkäristä hakemassa aterian ja pari irtohampurilaista. Aika usein sattui olemaan sama myyjä, joka kerran sitten kysyi, että syönkö nuo kaikki itse. No en syönyt. Miehelle ateria ja itselle nuo hampparit. Mutta ilmeisesti oli myyjää jäänyt vaivaamaan, kun ilmeisesti noin ison määrän ruokaa ostin.
Putseriassa voivat alkaa ihmetellä sitä, että veli haluaa joka päivä pizzaa. Kannattaa välillä sanoa, että toinen pizza on itselle, kaverille, kummille, äidille, siskontytölle jne. Muuten herää helposti epäilys.
No onhan se vähän outoa jos aina käyt vain sinä, eikä koskaan se veli. Pue välillä miestenvaatteet, laita irtoviikset ja meikkaa vähän parransänkeä. Huutelet heti ovelta reippaasti möreällä äänellä, että tulit hakemaan siskolle pizzaa. Voit myös ohimennen mainita, että olette kaksosia ja siksi aika samannäköisiä.
Voi hitsit, mulla on mennyt ihan ohi tämä kämppäänsä linnoittautuja, vaikka päivittäin täällä käyn.
Kerran AP oli kusessa, kun sen tuttava oli tuomassa sille joulun toivotuksena kukkaa. Se meinasi pyytää sitä tuojaa jättämään sen kukan alakerran pitseriaan ja väittää eittei olisi kotona.
Mitä sillä kukalla edes olisi tehnyt sellaisessa kaatopaikassa, missä AP elää.