Voi jumalauta. Laitoin portin eteen 3 ämpärillistä omenoita ja kyltin "saa ottaa" ämpärit viety ja omenat kaadettu ojaan
Tasan viimeinen kerta kun edes ajattelen tekeväni minkäänlaista hyvää tekoa kanssaihmisille. Kukaan EI VOI olla niin uuvakki, että ajattelisi sen kyltin koskevan niitä ämpäreitä, eihän?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Hahaha suomi 😂😂
Mun mielestä Suomessa taas oli ainakin ennen hienoa se että toisten omaisuutta ja luontoa kunnioitettiin. Lasten lelut/ pyörät pystyi jättämään yöksi ulos, monessa paikassa ovetkin lukitsematta. Maaseudulla toimi jopa itsepalvelukaupat luottamuksella ja rehellisyydellä, asiakas tuli, otti vaikka kilon uusia perunoita ja maksoi lippaaseen. Ei enää...
Ap taas kopioinut sanoja palstalta. Lol
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi. Jos noin on oikeasti käynyt, niin joku on tehnyt sen huvikseen vanhan vitsin mukaan.
Mikä vitsi tuokin on, kun saa aikaan vain mielipahaa hyvää tarkoittaneelle?
Tyhmä varas, mä olisin vieny omenatki mukanani.
Siis meinasit,että joku siitä ohimennen nappaa omenan tai kaksi mukaansa?? Kyllä mä kyltistäsi ymmärtäisin, että omenat sopii viedä ämpäreineen! Ei kylläkään niin, että pelkät ämpärit viedään.
Jotenkin surullista, kuinka materiaali menee ruuan edelle. Monikohan köyhä nuokin olisi ilo mielin ottanut vastaan?
Täällä Turussa päin myös naapurin kakarat ovat tehneet kiusaa ja kaadelleet omenoita ojiin ja pitkin katuja ja vieneet ämpärit. Nyt omenoita ei enää kukaan omakotiasukas anna. Itselleni oli/on niille ihan oikeaa käyttöä, muttei enää saa :( Ymmärrettävää toki.
t. Kerrostalolainen myös
Suomalainen ajaa 400km suuntaansa ja seisoo jonossa 4 tuntia ilmaisen ämpärin vuoksi.
Muovipussissa seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana, jos täällä joku laittaisi omenoita ilmaiseksi tarjolle. Mutta ei, kalliilla hinnalla saa kaupasta ostaa, jos raskii.
Se on kumma markkinatalousilmiö, että kun puut ovat täynnä omenoita, ei hinta laske kuitenkaan. Ennen viedään kaatopaikalle kuin myydään halvalla.
Olen nähnyt noita omenakoreja juurikin täällä Tampereella yhdellä rauhallisella omakotialueella. Yhden talon edessä omenat olivat hienossa korissa, joten mietin jo liekkö korikin säilyy paikallaan. Harmittaa, että joku idiootti onnistui pilaamaan tämänkin hyvän jutun.
Kakarat tehneet kiusaa, tuskin kukaan aikuinen tuollaista tekisi
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tampereella suht. rauhallisella omakotialueella.
Ap
Tekis mieli tuoda sulle uudet ämpärit ihan silkasta myötäv*tutuksesta. Terv kalevalainen mutsi, joka on monet kerrat iloinnut nousta jakoon laitetuista ompuista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ajaa 400km suuntaansa ja seisoo jonossa 4 tuntia ilmaisen ämpärin vuoksi.
Olen varmaan sitten jotain muuta. Kokoomuksen edustaja yritti minulle ilmaista ämpäriä tarjota, ja kun kieltäydyin ottamasta, kysyi vielä olenko tyhmä vai miksi en ota. 🤣😂
Kokkari jakamassa vaalimainosten ohessa ämpäreitä ja minä olen tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan sitten jotain muuta. Kokoomuksen edustaja yritti minulle ilmaista ämpäriä tarjota, ja kun kieltäydyin ottamasta, kysyi vielä olenko tyhmä vai miksi en ota. 🤣😂
Kokkari jakamassa vaalimainosten ohessa ämpäreitä ja minä olen tyhmä?
Apua nauroin ääneen tälle :DD
Minä heitin omenoita ämpärikaupalla roskiin.
Vanha vitsi. Jos noin on oikeasti käynyt, niin joku on tehnyt sen huvikseen vanhan vitsin mukaan.