Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta. Laitoin portin eteen 3 ämpärillistä omenoita ja kyltin "saa ottaa" ämpärit viety ja omenat kaadettu ojaan

Vierailija
08.09.2016 |

Tasan viimeinen kerta kun edes ajattelen tekeväni minkäänlaista hyvää tekoa kanssaihmisille. Kukaan EI VOI olla niin uuvakki, että ajattelisi sen kyltin koskevan niitä ämpäreitä, eihän?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi. Jos noin on oikeasti käynyt, niin joku on tehnyt sen huvikseen vanhan vitsin mukaan.

Vierailija
22/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha suomi 😂😂

Mun mielestä Suomessa taas oli ainakin ennen hienoa se että toisten omaisuutta ja luontoa kunnioitettiin. Lasten lelut/ pyörät pystyi jättämään yöksi ulos, monessa paikassa ovetkin lukitsematta. Maaseudulla toimi jopa itsepalvelukaupat luottamuksella ja rehellisyydellä, asiakas tuli, otti vaikka kilon uusia perunoita ja maksoi lippaaseen. Ei enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas kopioinut sanoja palstalta. Lol

Vierailija
24/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vitsi. Jos noin on oikeasti käynyt, niin joku on tehnyt sen huvikseen vanhan vitsin mukaan.

Mikä vitsi tuokin on, kun saa aikaan vain mielipahaa hyvää tarkoittaneelle?

Vierailija
25/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä varas, mä olisin vieny omenatki mukanani.

Vierailija
26/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinasit,että joku siitä ohimennen nappaa omenan tai kaksi mukaansa?? Kyllä mä kyltistäsi ymmärtäisin, että omenat sopii viedä ämpäreineen! Ei kylläkään niin, että pelkät ämpärit viedään.

Vierailija
27/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, kuinka materiaali menee ruuan edelle. Monikohan köyhä nuokin olisi ilo mielin ottanut vastaan?

Vierailija
28/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Turussa päin myös naapurin kakarat ovat tehneet kiusaa ja kaadelleet omenoita ojiin ja pitkin katuja ja vieneet ämpärit. Nyt omenoita ei enää kukaan omakotiasukas anna. Itselleni oli/on niille ihan oikeaa käyttöä, muttei enää saa :( Ymmärrettävää toki.

t. Kerrostalolainen myös

Vierailija
29/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ajaa 400km suuntaansa ja seisoo jonossa 4 tuntia ilmaisen ämpärin vuoksi.

Vierailija
30/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipussissa seuraavalla kerralla.

Vierailija
31/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ihana, jos täällä joku laittaisi omenoita ilmaiseksi tarjolle. Mutta ei, kalliilla hinnalla saa kaupasta ostaa, jos raskii.

Se on kumma markkinatalousilmiö, että kun puut ovat täynnä omenoita, ei hinta laske kuitenkaan. Ennen viedään kaatopaikalle kuin myydään halvalla.

Vierailija
32/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt noita omenakoreja juurikin täällä Tampereella yhdellä rauhallisella omakotialueella. Yhden talon edessä omenat olivat hienossa korissa, joten mietin jo liekkö korikin säilyy paikallaan. Harmittaa, että joku idiootti onnistui pilaamaan tämänkin hyvän jutun.

Vierailija
33/37 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat tehneet kiusaa, tuskin kukaan aikuinen tuollaista tekisi

Vierailija
34/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Tampereella suht. rauhallisella omakotialueella.

Ap

Tekis mieli tuoda sulle uudet ämpärit ihan silkasta myötäv*tutuksesta. Terv kalevalainen mutsi, joka on monet kerrat iloinnut nousta jakoon laitetuista ompuista.

Vierailija
35/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ajaa 400km suuntaansa ja seisoo jonossa 4 tuntia ilmaisen ämpärin vuoksi.

Olen varmaan sitten jotain muuta. Kokoomuksen edustaja yritti minulle ilmaista ämpäriä tarjota, ja kun kieltäydyin ottamasta, kysyi vielä olenko tyhmä vai miksi en ota. 🤣😂

Kokkari jakamassa vaalimainosten ohessa ämpäreitä ja minä olen tyhmä?

Vierailija
36/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sitten jotain muuta. Kokoomuksen edustaja yritti minulle ilmaista ämpäriä tarjota, ja kun kieltäydyin ottamasta, kysyi vielä olenko tyhmä vai miksi en ota. 🤣😂

Kokkari jakamassa vaalimainosten ohessa ämpäreitä ja minä olen tyhmä?

Apua nauroin ääneen tälle :DD

Vierailija
37/37 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin omenoita ämpärikaupalla roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme