Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dr.Denimin farkut nykyään surkeita,

Vierailija
07.09.2016 |

oletteko löytäneet mistään vastaavanlaisia ja hieman pidempään kestäviä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI miten niin nykyään?Ainahan ne on olleet lyhytikäisiä verrattuna paksumpaa kankaaseen.Ikävä kyllä en ole yhtä mukavia löytänyt joten näillä mennään.Jos susta tuntuu että ne nimenomaan nykyisin on surkeita niin ootko miettinyt että olet lihonut ja tarvitsisit isomman koon?Mulle myyjä kertoi että suurin osa varsinkin teineistä valitsee liian pienen koon ja kun kangas on jatkuvasti ääri venytyksessä niin tottakai se kuluu.

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin juuri Dr. Denimin housut, mutta en kyllä niiden kohdalla puhuisi farkuista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI miten niin nykyään?Ainahan ne on olleet lyhytikäisiä verrattuna paksumpaa kankaaseen.Ikävä kyllä en ole yhtä mukavia löytänyt joten näillä mennään.Jos susta tuntuu että ne nimenomaan nykyisin on surkeita niin ootko miettinyt että olet lihonut ja tarvitsisit isomman koon?Mulle myyjä kertoi että suurin osa varsinkin teineistä valitsee liian pienen koon ja kun kangas on jatkuvasti ääri venytyksessä niin tottakai se kuluu.

Näinhän se on. Itse mietin joskus et miksi esim freddyt aina hajoo mun päällä, noh kaikkihan valitti miten huonolaatusia nekin on. Sitkun otin s koon sijaan m koon ni eipä ole hajoillu vaikka melkei vuoden ollu nyt nuo käytössä.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Gina Tricotin saman tyyppiset Molly-malliset ovat vähän kestävämpiä (itselläni sisäreidet osuvat vähän yhteen ja se kuluttaa Dr. Denimit nopeasti). Mollyissa on kyllä lyhyempi lahje, joten kovin pitkäkinttuiselle eivät varmaan sovi.

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksi vuotta sitten ostetut Dr. Denimin Snap-farkut, joiden kangas on ahkerasta käytöstä huolimatta hyvässä kunnossa. Vanhimmat saman merkin Kissy-housut ostin itselleni kuusi vuotta sitten ja ne ovat edelleen aivan ok. Sen sijaan noin kaksi vuotta vanhojen Kissyjen kangas on kulunut ohueeksi ja huonoksi, joten ainakin ko. mallin laatu on heikentynyt. Parempilaatuisia ohuita "farkkuja" olen sittemmin ostanut Vero Modasta, olisiko malli ollut Flex It.