Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä henkilökohtaista löytyy työhuoneestasi jos sinulla siis sellainen on?

Vierailija
07.09.2016 |

Mä saan elämäni ensimmäisen ikioman työhuoneen ja huonekalut ja verhot nyt tulee talon puolesta mutta muuten mietin että miten koristaisin. Taulu? Jokunen vihekasvi ainakin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampelmann-heijastin ja Puolangan pessimistien rintamerkkejä. En nyt välttämättä sano tätä sisustusvinkkinä.

Vierailija
2/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Siellä tehdään työtä, ei runkata menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampelmann-heijastin ja Puolangan pessimistien rintamerkkejä. En nyt välttämättä sano tätä sisustusvinkkinä.

Ei sitten kannata googlata Puolangan pessimistejä ja mennä niiden nettisivuille, sieltä pukkaa malwarea.

Vierailija
4/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kynttilä. Kaiken muun olen saanut valita itse talon piikkiin, mm. kalusteet, taulut, verhot jne.

Vierailija
5/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen työnantajan logolla oleva muki kynätelineenä.

Vierailija
6/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän pöytälaatikossa piilossa kehystettyä kuvaa saksan aatusta. Laittaisin sen mielelläni työhuoneeni seinälle.

Vierailija
7/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimuki.

Vierailija
8/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari omaa taulua, pari ruukkukasvia. Koristemalja, jossa on karkkia (tarjoan muille). Pieni kuva lapsista, joka näkyy itselle päin. Sivupöydille pari pikkuliinaa. Verhot ym. työnantajalta.

Vierailija
9/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimuki. Pääasia, että työvälineet on kunnossa.

Vierailija
10/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan elämäni ensimmäisen ikioman työhuoneen ja huonekalut ja verhot nyt tulee talon puolesta mutta muuten mietin että miten koristaisin. Taulu? Jokunen vihekasvi ainakin?

Sinun pitää pyrkiä korkeampaan asemaan että pääset tilaamaan ylimmän kerroksen maisemakonttoriisi mittatilaustyönä tehdyt design-huonekalut, firman piikkiin tietenkin.

Vierailija
11/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat

Vierailija
12/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää pyrkiä korkeampaan asemaan että pääset tilaamaan ylimmän kerroksen maisemakonttoriisi mittatilaustyönä tehdyt design-huonekalut, firman piikkiin tietenkin.

Niin siis huoneeni on sisustussuunniteltu talon puolesta miten halusin. Ei nyt designia, mutta mieltymysteni mukaan piiretty se on eikä kamoja raijattu sieltä sun täältä varastoista. Maisemakin löytyy :) 2. ylin kerros :)

Vierailija
13/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imava ja valoisa huone. Harmoninen hillitty ympäristö.

Vierailija
14/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisia asioita ovat yksi kasvi ikkunalaudalla, lasten kuvat ja muutama piirustus seinällä sekä isomman lukujärjestys. Muuten on kaikki työhön liittyvää.

Toki laatikossa on varalla muutama pussipuuro, herkku, buranaa jne henkilökohtaisia juttuja, mutteivät liity sisustukseen.

Vierailija
15/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa vaihtokengät, sukkahousut, hiuslakka, kiharrin, käsirasva, ostoskassi ja sateenvarjo. Suihkukopissa pyyhe, pesuaine ja shampoo, aniharvoin kylläkään näitä käytän.

Mitään ns. sisustustavaraa ei taida olla. Joskus oli radio, mutta en tykännytkään kuunnella sitä töissä,

Ai joo, työtuolin selkänojalla on iso huivi.

Vierailija
16/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti hätätilanteita varten.

Vierailija
17/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky

Vierailija
18/26 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari omaa taulua, pari ruukkukasvia. Koristemalja, jossa on karkkia (tarjoan muille). Pieni kuva lapsista, joka näkyy itselle päin. Sivupöydille pari pikkuliinaa. Verhot ym. työnantajalta.

Siis pidät karkkia vaan muille tarjolla? Etkö muka itse syö;)

Vierailija
19/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpömittarin olen tuonut tänne ja seinällä roikkuu kertausharjoituskutsu. Joskus minulla oli täällä valokuva lapsista ja radio, mutta olen näköjään vienyt ne pois.

Vierailija
20/26 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deodorantti hätätilanteita varten.

dödö ja lääkettä jota käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän