Tähän ketjuun vähän tuntemattomampaa musiikkia, sellaista, jota ei ole radiosoitossa kulutettu
White Buffalo - Oh Darling, What Have I Done
Valitettavasti biisi loppuu hieman kesken. Spotifysta kyllä löytyy!
Kommentit (57)
.hack//SIGN OST 1 - A Stray Child
Gothic 2 Soundtrack (Full)
Dario Rossi - Mechanical Sea
Mun korteni kekoon. Tosin en kyllä tiedä alkuunkaan mitä Suomessa radiossa nykyään soi, mutta luulen, ettei tää artisti ole kovin tunnettu.
Tom Waits <3
Suurelle yleisölle tutumpi The Wire tunnari.
Pekka Simojoen biisit. <3
Hengellistä kristillistä musiikkia ja samalla arkisen maanläheistä, tykkään!
Oikeastaan ihan minkä tahansa musiikillisesti merkityksellisen bändin ja artistin ne kaikki muut piisit. Radiosoitossa on aina vain ne pari kolme.
SouthernGrove kirjoitti:
Mun korteni kekoon. Tosin en kyllä tiedä alkuunkaan mitä Suomessa radiossa nykyään soi, mutta luulen, ettei tää artisti ole kovin tunnettu.
Täähän oli yllättävän hyvä, vaikken yleensä kantria kuuntelekaan. 😊
Viime aikoina oon ollut erityisesti ihastunut Kovacsiin:
Vanhempaa jazzia tulee myös kulutettua:
https://www.youtube.com/watch?v=kbxtYqA6ypM (Miles Davis - Kind of Blue)
Ja jotain vähän hempeempää:
https://www.youtube.com/watch?v=5tZfAK2JUdU (Olivia Ong - A Girl Meets Bossanova 2)
Gospelista tulee kuunneltua Pekka Simojokea ja Kaarneita. 😍
^Hmh, taas lainaukset sekoilee. 😔
f(x) - 4 walls
Jos joku deep house/tropical house/UK garage maistuu, niin suosittelen tutustumaan!
Madness - Tomorrow's Just Another Day
Madnessilla on muitakin hauskoja videoita, ja vastapainoksi musiikki on suomalaiseen korvaan mukavan mollivoittoista.
Nicky Jam, Hasta el Amanecer. Puolessa vuodessa katsottu YouTubesta 720 tuhatta kertaa, mutta en ole kertaakaan kuullut sitä Suomen radioissa. Iso hitti muualla maailmassa.
Tämän tahdissa on taas tullut biletettyä yökerhoissa Etelä-Amerikassa täysi-ikäisyyden kieppeillä kymmenisen vuotta sitten. Aika on varmaankin ajanut jo ohi, mutta tästä on jäänyt hyvät fiilikset. Don Omar, Virtual Diva.
M28 ja latino
Seminaarinmäen mieslaulajat laulavat kiinaksi.
Ryhmäteatterin Taru sormusten herrasta -produktiosta.
Cigarettes After Sex - Nothing's Gonna Hurt You Baby
A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
60-luvun musiikki on jotain niin ihanaa.
N22
Esa Pakarinen rokkaa. Uupi tuupi!
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäteatterin Taru sormusten herrasta -produktiosta.
Tykkään Taru sormusten herrasta kirjoista ja elokuvista, mutta toi biisi hyi helvetti :D